[GS 430] wibracje kierownicy
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [GS 430] wibracje kierownicy
A szczególnie miedziowy- w którym są mikrocząsteczki miedzi. Po odparowaniu frakcji oleistej zostaje czysta zbita miedź. Ja nie daję między tarczę, a piastę żadnego smaru. Grunt żeby było wszystko dobrze wyczyszczone
- Picakus
- Lex user
- Posty: 278
- Rejestracja: 16 mar 2013, o 16:37
- Model Lexusa: Zależnie od chwili
- Skąd:: Pomiechówek
- Kontakt:
Re: [GS 430] wibracje kierownicy
Zgadzam się, z przedpiścami , dodam od siebie, że oczyszczenie piast ze smaru miedziowego i potraktowanie wżerów papierem ściernym zajeło w moim przypadku prawie 40min. na stronę. Żaden warsztat nie poświęci tyle czasu na wymianę tarcz, więc polecam zrobić to we własnym zakresie.
- maniek_ls400
- Lex Master
- Posty: 1478
- Rejestracja: 7 cze 2011, o 23:19
- Model Lexusa: W221 S500
- Skąd:: Piaseczno
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: [GS 430] wibracje kierownicy
Muszę przyznać, że zaskoczyliście mnie tym smarem - chyba smarowałem przy wymianie tarcz
Co do samodzielnych wymian pewnych elementów - klocki tez wymieniam sam - przynajmniej zaciski są przeczyszczone, nasmarowane, klocki dobrze siedzą itp..
Co do samodzielnych wymian pewnych elementów - klocki tez wymieniam sam - przynajmniej zaciski są przeczyszczone, nasmarowane, klocki dobrze siedzą itp..
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: [GS 430] wibracje kierownicy
Wielokrotnie ćwiczyłem temat hamulców i mechanicy smarują miedzianym albo caramicznym.owczar pisze:A szczególnie miedziowy- w którym są mikrocząsteczki miedzi. Po odparowaniu frakcji oleistej zostaje czysta zbita miedź. Ja nie daję między tarczę, a piastę żadnego smaru. Grunt żeby było wszystko dobrze wyczyszczone
Jak powiedziałem że to tego wina każdy patrzył jak na idiotę.
Jak pokazałem instrukcję montażu TRW czy ATE gdzie nie ma mowy o smarowaniu przylgni piasta/tarcza to zdziwienie.
Po zastosowaniu się do składania na sucho po wielkich bólach okazało się iż mechanicy byli w wielkim błędzie i hamulce był brzytew.
Brak absolutnie wibracji na zimno i ciepło etc.
Żaden producent tarcz nie uzna reklamacji po stwierdzeniu użycia jakiegokolwiek smaru do ich montażu to raz a dwa to gwarancje na tarcze to fikcja .
Chyba, że ma dużo czasu bo kiedyś zaryzykowałem i wysłałem.
Otrzymałem info, że po przeprowadzonej ekspertyzie ( były oznaczenia flamastrem na tarczach - niby coś robili) nie ma bicia na tarczy .
Oczywiście zawiozłem ja do speca od planowania głowic, założył na maszynę i okazało się że bicie jest niemiłosierne, należało wtedy to odesłać kolejny raz ale oczywiście były też ślady smaru ceramicznego i na pewno nie uznali by tym razem z tego powodu.
Można deko smarować ale na styku felgi z tarczą ale nie wiem jakim smarem .maniek_ls400 pisze:Muszę przyznać, że zaskoczyliście mnie tym smarem - chyba smarowałem przy wymianie tarcz
Co do samodzielnych wymian pewnych elementów - klocki tez wymieniam sam - przynajmniej zaciski są przeczyszczone, nasmarowane, klocki dobrze siedzą itp..
- klexus
- Lex Master
- Posty: 1713
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Silesia
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: [GS 430] wibracje kierownicy
ja to znam mechanika który smarował przy zakładaniu klocków miejsce styku klocka z zaciskiem i nie pomagało przekonywanie ze do smaru lepi sie syf i klocek nie pływa.
Wracając do tarcz widział ktoś na nowym samochodzie smar na styku tracza piasta, tarcza felga??
Dobry montaż to taki gdzie wywalamy szpilki i szczota druciana na wiertarkę i ma być lustro
Wracając do tarcz widział ktoś na nowym samochodzie smar na styku tracza piasta, tarcza felga??
Dobry montaż to taki gdzie wywalamy szpilki i szczota druciana na wiertarkę i ma być lustro
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: [GS 430] wibracje kierownicy
Dokładnie, tylko częste wywalanie szpilek może skutkować tym, że się któregoś dnia obróci przy zmianie koła.klexus pisze:ja to znam mechanika który smarował przy zakładaniu klocków miejsce styku klocka z zaciskiem i nie pomagało przekonywanie ze do smaru lepi sie syf i klocek nie pływa.
Wracając do tarcz widział ktoś na nowym samochodzie smar na styku tracza piasta, tarcza felga??
Dobry montaż to taki gdzie wywalamy szpilki i szczota druciana na wiertarkę i ma być lustro
Są nawet takie specjalnie "kamienie polerskie - szczotki" do piast gdzie piasta wchodzi w środek i jedna płaszczyzną pod wpływem obrotów się ja ładnie doczyszcza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości