GS430-LSD

Awatar użytkownika
legato97
Administrator
Posty: 3747
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
Skąd:: OLSZTYN
Kontakt:

Post autor: legato97 »

Ze dziewiec? ;)
Awatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Kontakt:

Re: GS430-LSD

Post autor: BeeMiX »

Inny dyfer, tylko SupraMkIV, SC3/400/430, GS MkI MkII i LS400 miały ten sam, nie jestem pewien co do LS430 i GS MkIII.

Tak jak Ledziu powiedział ja bym nie eksperymentował, masz całkiem fajny długi dyfer dobrany do skrzyni, jak zmienisz na krótszy to auto będzie troche szybsze ale spalanie wzrośnie i spadnie Vmax, analogiczna sytuacja z dłuższym dyfrem. Ja mam 3.76 i jak przejde na skrzynke z Ztki to tez bede jeszcze wydłużał.
Awatar użytkownika
Picakus
Lex user
Posty: 278
Rejestracja: 16 mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Kontakt:

Re: GS430-LSD

Post autor: Picakus »

Według Toyodiy w LS430 ten sam dyfer.
Awatar użytkownika
legato97
Administrator
Posty: 3747
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
Skąd:: OLSZTYN
Kontakt:

Post autor: legato97 »

Czy ktos mi powie o roznicach lsd w suprze mk4?
Awatar użytkownika
krzywydg
Lex Maniak
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re:

Post autor: krzywydg »

legato97 pisze:Czy ktos mi powie o roznicach lsd w suprze mk4?
49:13 automat
49:15 manual, bez przerabiania wału się nie obejdzie
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Obrazek
Awatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Kontakt:

Re: GS430-LSD

Post autor: BeeMiX »

tak jak pisze krzywy, tylko od automatu albo z uboższych manuali na rynek JPN. Duży dyfer (ten ktory nie pasuje) poznasz po tym że ma trzy ucha mocujące a nie dwa jak "mały" dyfer z naszych aut. Duży nie pasuje bo jest duży i potrzeba krótszej półośki z jednej strony.
ODPOWIEDZ

Wróć do „GS mk2 1997-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości