GS430-LSD
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Lokalizacja: NYC / Choszczno
- Kontakt:
Re: GS430-LSD
Inny dyfer, tylko SupraMkIV, SC3/400/430, GS MkI MkII i LS400 miały ten sam, nie jestem pewien co do LS430 i GS MkIII.
Tak jak Ledziu powiedział ja bym nie eksperymentował, masz całkiem fajny długi dyfer dobrany do skrzyni, jak zmienisz na krótszy to auto będzie troche szybsze ale spalanie wzrośnie i spadnie Vmax, analogiczna sytuacja z dłuższym dyfrem. Ja mam 3.76 i jak przejde na skrzynke z Ztki to tez bede jeszcze wydłużał.
Tak jak Ledziu powiedział ja bym nie eksperymentował, masz całkiem fajny długi dyfer dobrany do skrzyni, jak zmienisz na krótszy to auto będzie troche szybsze ale spalanie wzrośnie i spadnie Vmax, analogiczna sytuacja z dłuższym dyfrem. Ja mam 3.76 i jak przejde na skrzynke z Ztki to tez bede jeszcze wydłużał.
- Picakus
- Lex user
- Posty: 278
- Rejestracja: 16 mar 2013, o 16:37
- Model Lexusa: Zależnie od chwili
- Skąd:: Pomiechówek
- Kontakt:
Re: GS430-LSD
Według Toyodiy w LS430 ten sam dyfer.
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
- krzywydg
- Lex Maniak
- Posty: 787
- Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
- Model Lexusa: GS430 MK I
- Skąd:: Dąbrowa Górnicza
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re:
49:13 automatlegato97 pisze:Czy ktos mi powie o roznicach lsd w suprze mk4?
49:15 manual, bez przerabiania wału się nie obejdzie
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Części Gs300/430
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Lokalizacja: NYC / Choszczno
- Kontakt:
Re: GS430-LSD
tak jak pisze krzywy, tylko od automatu albo z uboższych manuali na rynek JPN. Duży dyfer (ten ktory nie pasuje) poznasz po tym że ma trzy ucha mocujące a nie dwa jak "mały" dyfer z naszych aut. Duży nie pasuje bo jest duży i potrzeba krótszej półośki z jednej strony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości