GS MK2-Regeneracja zawieszenia

GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Postprzez legato97 » 23 lis 2013, o 00:05

Ile gum w zawieszeniu gs mk2 da sie wymienic na poli? Jakie to koszta, I czy sa chetni do wykonania?
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3222
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Postprzez Yarecki » 23 lis 2013, o 00:33

legato97 napisał(a):Ile gum w zawieszeniu gs mk2 da sie wymienic na poli? Jakie to koszta, I czy sa chetni do wykonania?


pewnie sporo ale jak dasz poli w górne wahacze tam gdzie są wahliwe tuleje + pełną tuleje w dolny wahacz to będzie masakrycznie sztywno i na dziurach oszalejesz.
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1974
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Postprzez legato97 » 23 lis 2013, o 00:45

Az tak zle? Ktos probowal? Bo chce usztywnic auto, nie tylko gwintem...
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3222
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re:

Postprzez Yarecki » 23 lis 2013, o 00:51

legato97 napisał(a):Az tak zle? Ktos probowal? Bo chce usztywnic auto, nie tylko gwintem...


No nierówności poprzeczne są wtedy masakryczne, w IS jest inaczej bo nie ma pływających w standardzie w tym wahaczu.
Przerabiałem to i taka jest moja opinia, jeszcze poli będzie sztywniejsze.
Chyba, że lubisz taczką śmigać to już co innego :blush:
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1974
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Postprzez legato97 » 23 lis 2013, o 02:14

Czyli to jest nie do jazdy, czy dla Ciebie za twarde? Lubie taczke, ale nie odbijajaca sie po dziurach.
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3222
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Postprzez carsik » 23 lis 2013, o 10:05

Yarecki napisał(a):
legato97 napisał(a):Ile gum w zawieszeniu gs mk2 da sie wymienic na poli? Jakie to koszta, I czy sa chetni do wykonania?


pewnie sporo ale jak dasz poli w górne wahacze tam gdzie są wahliwe tuleje + pełną tuleje w dolny wahacz to będzie masakrycznie sztywno i na dziurach oszalejesz.


Dlaczego niby?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1001
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Postprzez Yarecki » 23 lis 2013, o 20:27

carsik napisał(a):
Yarecki napisał(a):
legato97 napisał(a):Ile gum w zawieszeniu gs mk2 da sie wymienic na poli? Jakie to koszta, I czy sa chetni do wykonania?


pewnie sporo ale jak dasz poli w górne wahacze tam gdzie są wahliwe tuleje + pełną tuleje w dolny wahacz to będzie masakrycznie sztywno i na dziurach oszalejesz.


Dlaczego niby?


ja tam "niby" nie widzę ;) .
Co do takiej konfiguracji zawiasu to ogólnie da się tym jeździć oczywiście, mówię o opcji ze standardowym amorem i sprężyną.
Auto sztywniejsze i to nie jest tragedia - miałem cały przód zrobiony w takim "konfigu" na sztywno na gumach nie poli.
Ale jak wjedziesz gdzieś na płyty mon albo poprzeczne nierówności to masakrycznie podskakuje, słabo wybiera zatem jak dasz zestaw w poli który będzie sztywniejszy + gwint to będzie naprawdę sztywno - takie moje Point of view.
Co kto lubi, ja nie szukam sportowych wrażeń w gs bo to auto ma robić za wygodny dupowóz
Jeśli mam taczką śmigać to wolę jakieś mniejsze auto kupić lżejsze i z Turbo i będzie większa frajda niż w lexie.
Ujeżdżam beetla czasem 1.8T nie dłubany i powiem szczerze, że swą lekkością i mocą daje mega frajdę z jazdy - jakby to dłubnął na większą moc to super zabawka ale niestety FWD :down:
garbus jest sztywny ale wybiera nierówności czego Lex na tym zawiasie nie robił i takie są moje spostrzeżenia.
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1974
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Postprzez carsik » 23 lis 2013, o 22:11

to rozumiem, że uniball lepiej wybiera?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1001
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Postprzez Yarecki » 23 lis 2013, o 22:52

carsik napisał(a):to rozumiem, że uniball lepiej wybiera?

Tłumi mocno, bo wahacz na nim pracuje w wielu płaszczyznach i auto zostało tak zaprojektowane.
W IS pewnie będzie mniejsza różnica gdyż jak wspominałem nie stałe gumy w tym wahaczu.
Kolejną sprawą jest tłumik drgań, jeśli się go pozbędziemy kładąc pakując pełną sztywną tuleję to to jest zapewne kolejny efekt podskakiwania auta na garbach itd.
Takie moje spostrzeżenia.
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1974
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Postprzez carsik » 24 lis 2013, o 12:58

no i dlatego unibala stosuje się w sporcie. Czasem warto się zastanowić nad tym co się pisze. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z sytuacją, aby po zmianie unibala na poli było gorzej coś tłumione a trochę tych aut przerzuciłem. Jeśli koło Ci skacze to czas na amortyzatory, cała tajemnica. A użycie do porównania w tej kwestii VW to już grube nieporozumienie. W sumie jak wolisz auto podpierające się w łuku lusterkami bocznymi to po co jeździsz autem japońskim z krótkim skokiem zawieszenia? Jedno jest pewne zawias na pewno w żadnym japończyku nie wali tak jak w VW po przejechaniu np garbu zwalniającego (no chyba, że coś jest w tym zawiasie wykończone).

A napisanie poliuretan to jest mniej więcej tak jak na zapytanie czym jeździsz odpowiedziałbyś samochodem. No niby to prawda ale jest ich tyle marek i modeli o dość sporych różnicach.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1001
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Następna strona

Powrót do GS mk2 1997-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość