: 24 lis 2013, o 13:26
Czyli taki zabieg jest godny polecenia czy po prostu pozostac przy normalnym setupie? Ktos by sie podjal zrobienia kompletu?
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://www.lexus-forum.pl/
Pełna zgoda, ja napisałem swoje odczucia i pozwól, że będę bronił swego zdania.carsik pisze:no i dlatego unibala stosuje się w sporcie. Czasem warto się zastanowić nad tym co się pisze. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z sytuacją, aby po zmianie unibala na poli było gorzej coś tłumione a trochę tych aut przerzuciłem. Jeśli koło Ci skacze to czas na amortyzatory, cała tajemnica. A użycie do porównania w tej kwestii VW to już grube nieporozumienie. W sumie jak wolisz auto podpierające się w łuku lusterkami bocznymi to po co jeździsz autem japońskim z krótkim skokiem zawieszenia? Jedno jest pewne zawias na pewno w żadnym japończyku nie wali tak jak w VW po przejechaniu np garbu zwalniającego (no chyba, że coś jest w tym zawiasie wykończone).
A napisanie poliuretan to jest mniej więcej tak jak na zapytanie czym jeździsz odpowiedziałbyś samochodem. No niby to prawda ale jest ich tyle marek i modeli o dość sporych różnicach.
Pewnie Carsik Ci to zrobi tylko pytanie jeśłi okaże się niewypałem.legato97 pisze:Czyli taki zabieg jest godny polecenia czy po prostu pozostac przy normalnym setupie? Ktos by sie podjal zrobienia kompletu?
Jeśli chcesz to Ci wyklaruję i przypomnę, bo zachowujesz się w tym momencie czego dałeś mi próbkę już wcześniej jak 99% mechaników którzy nigdy nie są winni.carsik pisze:Nie przypominam sobie żadnej wtopy z Twoim zawieszeniem
No mam luzy, I potrzymam tego gsa troche wiec chce zregenerowac a, ze lubie sztywniejsze auto to pomyslalem o poli, ale glownym zalozeniem jest po prostu doprowadzenie zawieszenia do dobrego stanu...carsik pisze: Legato, po co chcesz to zmieniać? Masz jakieś luzy, coś się dzieje niedobrego? Wszystko można zrobić, tylko trzeba mieć jakiś cel tych działań.
Chodzi Ci o stan? I tak niedlugo ida w kosz wiec nie przejmowal bym sie nimi;)carsik pisze: Legato, a jakie masz sprężyny i amortyzatory?
Słuchaj co Ty tu mieszasz tematy.carsik pisze:Yarecki to, że nie pasuje Ci sztywność zawieszenia to raz, to że dowiedziałeś się przy okazji, że masz luz w kolumnie kierownicy to dwa i przepraszam ale co ja niby mam z tym wspólnego? Jedną rzeczą są luzy w zawieszeniu, drugą w kolumnie i tak wiem, że ciężko Ci to zrozumieć bo długo próbowałem Ci to wytłumaczyć, że nie wszystko da się zdiagnozować od ręki a usztywnienie jednego elementu często kończy się ujawnieniem objawów słabości kolejnego. Ale tak, wiem że mechanicy się nie znają a internet wie najlepiej, nawet od lekarzy . Tylko nie o tym ten temat. Ja twierdzę, że skoro auto Ci skacze, czas na amortyzatory. Ty, że są dobre. Kolega Pawełn ma w IS300 taki sam zestaw i dziwne bo auto nie skacze.
Legato, a jakie masz sprężyny i amortyzatory?