Strona 3 z 4

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 25 lis 2013, o 10:32
przez krzywydg
Picakus napisał(a):Pomijając wasze potyczki to tuleje poli przeraźliwie skrzypią po pewnym czasie.

Ja bym proponował zamiast poli regeneracje na zwykłych gumach... No chyba że sie przygotowujesz do startu we drifcięęęęę :]

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 25 lis 2013, o 13:01
przez carsik
zacznę od pkt 9. bo co wcześniejszych nie wiem o co Ci chodzi, przykre ale nic na to nie poradzę jak klienci się spóźniają.

Miałeś luzy w zawieszeniu. I niech do Ciebie dotrze raz na zawsze, że zaczyna się od likwidacji rzeczy oczywistych a nie szukania świętego Graala. Jest mi niezmiernie przykro, że Twoje auto nie okazało się takim ideałem jak Ci się wydawało ale nie jest to moją winą. Nie jest też moją winą, że terminy bywają różne, mam poumawiane sporo w przód i nie rzucę wszystkiego aby zrobić coś poza terminarzem, zresztą jak pamiętam proponowałem Ci różne terminy na szybko po godzinach ale zawsze coś było nie tak, więc nie miej o to pretensji do innych, że mają swoje życie. Jedno co się w tym wszystkim zgadza to powiedziałem że wg mnie drążki kierownicze mają luz ale odróżnienie tego na parkingu bez demontażu jest raczej trudne. Więc trzeba było to zdemontować na końcówce, ocenić i zamontować bez wymiany i tyle. Nie widziałem dalej auta więc nie wiem co i jak miałem diagnozować bo przez telefon się nie da, więc Twoje pretensje są mocno nietrafione. Skoro zdecydowałeś się korzystać z usług kogoś innego, to po co mnie mieszasz do zdalnej diagnozy. Reasumując robiłem Ci tylko zawias i gumy magla o ile pamiętam, więc wszystko się dość usztywniło. To, że masz problem z akceptacją sztywności zawieszenia na seryjnych sprężynach i amortyzatorach no to ja na to nic nie poradzę, bo wpływ gumy czy poli w wahaczu na skok zawieszenia jest żaden a uniball pracuje gorzej jak guma bo w wahaczu trójkątnym tylko w jednej płaszczyźnie i taka jest idea jego zastosowania przez większość firm samochodowych.

Napisałem już, że poliuretanów jest cała mnogość. Jest coś takiego jak twardość gumy czy też poliuretanu i wszystko zależy od tego co się zastosuje. Są poli co przypomina nawet w dotyku bakelit są takie zbliżone do mydła.

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 25 lis 2013, o 13:28
przez Pawełn
Witam,
U mnie w ISie jest ok, samochód na pewno nie podskakuje na nierównościach bardziej jak powinien, jeżdżę na tulejach z poliuretanu ponad pół roku i nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków zamiany gumy na poli.


krzywydg napisał(a):
Picakus napisał(a):Pomijając wasze potyczki to tuleje poli przeraźliwie skrzypią po pewnym czasie.

Ja bym proponował zamiast poli regeneracje na zwykłych gumach... No chyba że sie przygotowujesz do startu we drifcięęęęę :]

Być może jeszcze za wcześnie na to ale nie słyszę również żadnego skrzypienia tych tulei, choćby przeraźliwego:) może po zimie się pojawi, dam znać jakby co.

Do driftu poli napewno się nadaje ale nie taki o jakim tu mówimy, tylko znacznie twardszy...

pozdr.

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 25 lis 2013, o 13:35
przez Picakus
carsik napisał(a):zacznę od pkt 9. bo co wcześniejszych nie wiem o co Ci chodzi, przykre ale nic na to nie poradzę jak klienci się spóźniają.

Miałeś luzy w zawieszeniu. I niech do Ciebie dotrze raz na zawsze, że zaczyna się od likwidacji rzeczy oczywistych a nie szukania świętego Graala. Jest mi niezmiernie przykro, że Twoje auto nie okazało się takim ideałem jak Ci się wydawało ale nie jest to moją winą. Nie jest też moją winą, że terminy bywają różne, mam poumawiane sporo w przód i nie rzucę wszystkiego aby zrobić coś poza terminarzem, zresztą jak pamiętam proponowałem Ci różne terminy na szybko po godzinach ale zawsze coś było nie tak, więc nie miej o to pretensji do innych, że mają swoje życie. Jedno co się w tym wszystkim zgadza to powiedziałem że wg mnie drążki kierownicze mają luz ale odróżnienie tego na parkingu bez demontażu jest raczej trudne. Więc trzeba było to zdemontować na końcówce, ocenić i zamontować bez wymiany i tyle. Nie widziałem dalej auta więc nie wiem co i jak miałem diagnozować bo przez telefon się nie da, więc Twoje pretensje są mocno nietrafione. Skoro zdecydowałeś się korzystać z usług kogoś innego, to po co mnie mieszasz do zdalnej diagnozy. Reasumując robiłem Ci tylko zawias i gumy magla o ile pamiętam, więc wszystko się dość usztywniło. To, że masz problem z akceptacją sztywności zawieszenia na seryjnych sprężynach i amortyzatorach no to ja na to nic nie poradzę, bo wpływ gumy czy poli w wahaczu na skok zawieszenia jest żaden a uniball pracuje gorzej jak guma bo w wahaczu trójkątnym tylko w jednej płaszczyźnie i taka jest idea jego zastosowania przez większość firm samochodowych.

Napisałem już, że poliuretanów jest cała mnogość. Jest coś takiego jak twardość gumy czy też poliuretanu i wszystko zależy od tego co się zastosuje. Są poli co przypomina nawet w dotyku bakelit są takie zbliżone do mydła.

Fakt jest duży wybór poliuretanu, ja wybrałem tuleje o podobnej twardości do oryginału, było sztywniej, ale jak mówiłem po pewnym czasie było i głośniej.

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 25 lis 2013, o 16:51
przez Pawełn
Picakus napisał(a):... tuleje poli przeraźliwie skrzypią po pewnym czasie.

Picakus napisał(a): Fakt jest duży wybór poliuretanu, ja wybrałem tuleje o podobnej twardości do oryginału, było sztywniej, ale jak mówiłem po pewnym czasie było i głośniej.


Mogłbyś napisać trochę dokładniej co i po jakim czasie u Ciebie wystąpiło...

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 25 lis 2013, o 17:17
przez Picakus
Pawełn napisał(a):
Picakus napisał(a):... tuleje poli przeraźliwie skrzypią po pewnym czasie.

Picakus napisał(a): Fakt jest duży wybór poliuretanu, ja wybrałem tuleje o podobnej twardości do oryginału, było sztywniej, ale jak mówiłem po pewnym czasie było i głośniej.


Mogłbyś napisać trochę dokładniej co i po jakim czasie u Ciebie wystąpiło...

Ja zamawiałem w olkuszu tuleje i jak wcześniej napisałem prosiłem o twardość zbliżoną do oryginału i takie dostałem.
Po około roku zaczeły delikatnie skrzypić (mogą później, kwestia nasmarowania), później się tylko pogarszał komfort w aucie.
Fakt, że galant był dużo gorzej wyciszony, ale skrzypienie jedynie postępowało...

Generalnie poliuretan to plastik, nie guma więc nie ma co się dziwić.

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 25 lis 2013, o 18:19
przez Pawełn
Picakus napisał(a):
Pawełn napisał(a):
Picakus napisał(a):... tuleje poli przeraźliwie skrzypią po pewnym czasie.

Picakus napisał(a): Fakt jest duży wybór poliuretanu, ja wybrałem tuleje o podobnej twardości do oryginału, było sztywniej, ale jak mówiłem po pewnym czasie było i głośniej.


Mogłbyś napisać trochę dokładniej co i po jakim czasie u Ciebie wystąpiło...

Ja zamawiałem w olkuszu tuleje i jak wcześniej napisałem prosiłem o twardość zbliżoną do oryginału i takie dostałem.
Po około roku zaczeły delikatnie skrzypić (mogą później, kwestia nasmarowania), później się tylko pogarszał komfort w aucie.
Fakt, że galant był dużo gorzej wyciszony, ale skrzypienie jedynie postępowało...

Generalnie poliuretan to plastik, nie guma więc nie ma co się dziwić.


Pewny jesteś że miałeś wszystko ok z zawiasem, że nie dostałeś wyczynowych tulei...
Miałem w ręku poli który wkładany był do driftowozu to rzeczywiście bardzo twardy, prawie że się nie uginał, ale to co siedzi w moim zawiasie to bez porównania do tamtego.

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 25 lis 2013, o 20:06
przez Picakus
Pawełn napisał(a):Pewny jesteś że miałeś wszystko ok z zawiasem, że nie dostałeś wyczynowych tulei...
Miałem w ręku poli który wkładany był do driftowozu to rzeczywiście bardzo twardy, prawie że się nie uginał, ale to co siedzi w moim zawiasie to bez porównania do tamtego.

Nie był to zestaw do driftowozu, klasyczne rozwiązanie na codzień. Zresztą każdy kogo znam i poliuretan zakładał po pewnym czasie skarżył się na skrzypienie tych tuleji.

PostNapisane: 25 lis 2013, o 20:18
przez legato97
Przeczytanie paru tych postow sklania mnie do pozostania przy ori setupie plus gwint...

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 25 lis 2013, o 23:06
przez Pawełn
Picakus napisał(a):...każdy kogo znam i poliuretan zakładał po pewnym czasie skarżył się na skrzypienie tych tuleji.


U mnie tam nic nie skrzypi :dance3: póki co jest :ok: i :LEXUS: jeździ zajebiście:)

Według mnie poliuretan to dobra alternatywa dla tych średniej jakości gumowych zamienników, które są u nas dostępne, tym bardziej że cena poli nie powala:)
Ale na pewno jeżeli po tym tzw. pewnym czasie coś zacznie się dziać to dam znać:)