Strona 4 z 4

PostNapisane: 25 lis 2013, o 23:33
przez legato97
Si ale chodzi o GS MK2, troche tam inaczej niz w IS

Re:

PostNapisane: 25 lis 2013, o 23:44
przez Yarecki
legato97 napisał(a):Si ale chodzi o GS MK2, troche tam inaczej niz w IS


Dokładnie, IS nie ma wahliwych tulei w przednich wahaczach o czym już wspominałem, dlatego w ASO wahacz do IS kosztuje 500-600 a do GS 1600zł :biggrin2: .
Zatem pakując poli do GS robimy 2 rzeczy:
1. Rezygnujemy z uniball'a
2. Pakujemy coś sztywniejszego od gumy

Zatem efekt będzie zupełnie inaczej odczuwalny niż w IS.

PostNapisane: 26 lis 2013, o 00:09
przez legato97
Jak pisalem, sztywniej mi nie przeszkadza, dlatego temat zaczalem. Cos mi sie uwidzialo, ze sztywniej na wahaczach I bardziej miekki gwint bedzie lepszy, niz gumowe elementy I sztywny gwint. Ale teraz biore tez pod uwage dzwieki, ktore moga sie wydobywac po zalozeniu poli, a ktorych nie ma prawa byc w GS.

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 8 gru 2013, o 21:21
przez gorgu
Ja w ogóle nie potrafię sobie wytłumaczyć tych stwierdzeń że jak się założy poli to będzie twardo jak kamień i pozwolę sobie powiedzieć że jest to pier...enie kocopołów i mam prawo tak mówić bo mam GSII na poli i wiele aut wcześniej i też regeneruję zawieszenia .Bez odbioru.Nara :smoke:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 8 gru 2013, o 23:12
przez Yarecki
gorgu napisał(a):Ja w ogóle nie potrafię sobie wytłumaczyć tych stwierdzeń że jak się założy poli to będzie twardo jak kamień i pozwolę sobie powiedzieć że jest to pier...enie kocopołów i mam prawo tak mówić bo mam GSII na poli i wiele aut wcześniej i też regeneruję zawieszenia .Bez odbioru.Nara :smoke:


Ty jesteś po sąsiedzku z Carsikiem więc Twoja wypowiedź jest dla mnie przynajmniej mało wiarygodna - ( skoro nie czujesz różnicy między oem a Poly - to po co zmieniać na poly) :lol: ;) - a prawo masz do wszystkiego, wolny kraj, mimo, że dziki :D :lol: .
Poza tym zastanawiał się ktoś, skoro to "poly" to takie super komfortowe, ciche, trwałe i nie ma wad to czemu fabryczne auta na tym nie wychodzą, tylko pchają jakieś skomplikowane mieszanki "gum" - pewnie dlatego, że się nie znają Ci "mali Inżynieriowie" za to nasi wiedzą wszystko dlatego mamy tak rozwinięty rodzimy przemysł motoryzacyjny i nie tylko zresztą :omg:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 9 gru 2013, o 08:45
przez gorgu
Bo guma też działa i co najważniejsze jest to najtańsza technologia i na dodatek szybciej się psuje. .Dam przykład ,obecny Ford Mustang ma sztywny most tylko dlatego bo w produkcji wielowaczhacz byłby droższy o 100USD.

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

PostNapisane: 9 gru 2013, o 10:32
przez hydrant23
dobra Panowie, wszyscy tylko pitu pitu , a konkrotów brakuje... jeśli ktoś ma chęć na poli to niech wstawi poli ,a nawet stali , więc jeśli ktoś jest w stanie taki zestaw poli zaproponować do gs'a to niech proponuje - sam jestem ciekawy tej alternatywy i zapewne się na to skuszę jeśli będę zmuszony wymienić i zapewne sporo posiadaczy gs'a również