Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
Ja założyłem TRW u siebie z tyłu. Pylą niemiłosiernie. Kiedy na felgach z przodu nie ma prawie pyłu, to tylne są czarne. Dodatkowo ostatnio zauważyłem, że coś było w klocku i zrobiło mi dość głębokie nacięcie na tarczy.
- piotrek_camry
- Lex user
- Posty: 205
- Rejestracja: 16 paź 2016, o 21:37
- Model Lexusa: Camry x2
- Skąd:: Wojnów/Siedlce
- Kontakt:
Re: Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
Zawsze jak miałem kontakt z TRW to pyliły i piszczały
-
- Lex user
- Posty: 42
- Rejestracja: 13 paź 2016, o 22:38
- Model Lexusa: GS430 mk3
- Skąd:: WAW
- Kontakt:
Re: Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
Hej,
Od siebie moge dodac, ze jakies 3 miesiace temu (~10kkm) wymienialem u siebie przod tarcze i klocki - wszystko ATE. Hamuja bardzo dobrze, niespecjalnie pyla, nie piszcza.
W poprzednim aucie mialem zestaw ATE tarcze + klocki textar i tez bardzo dobrze to dzialalo (na jednych klockach zrobilem wtedy ok 150kkm...)
Pzdr.
Od siebie moge dodac, ze jakies 3 miesiace temu (~10kkm) wymienialem u siebie przod tarcze i klocki - wszystko ATE. Hamuja bardzo dobrze, niespecjalnie pyla, nie piszcza.
W poprzednim aucie mialem zestaw ATE tarcze + klocki textar i tez bardzo dobrze to dzialalo (na jednych klockach zrobilem wtedy ok 150kkm...)
Pzdr.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
150kkm? U mnie klocki textar wytrzymały ok 25kkm.
- michalllw
- Lex Master
- Posty: 1540
- Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:43
- Model Lexusa: IS-F
- Skąd:: Bielawa
- Kontakt:
Re: Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
Wiem że TRW pylą dlatego zrezygnowałem z chromów i kupiłem takie fele na których śladu pyłu nie będzie, chodzi mi tylko o piszczenie. Często jest tak że gdy jest twardy klocek to nie pyli ale piszczy a ja wolę chyba pylenie od piszczenia, zastanawiało mnie tylko czy ktoś miał podobny problem dlatego że to dziwne że w trzech autach miałem podobny przypadek
https://www.facebook.com/MMniceCARS/
-
- Lex user
- Posty: 42
- Rejestracja: 13 paź 2016, o 22:38
- Model Lexusa: GS430 mk3
- Skąd:: WAW
- Kontakt:
Re: Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
Tez bylem zdziwiony... fakt, glownie trasa i raczej lekkie auto (choc szybkie ), tym niemniej jak czytam, ze ludzie wymieniaja wlasnie po ~25kkm, to sam nie wiem..., na pewno sposob jazdy i waga auta ma znaczenie.owczar pisze:150kkm? U mnie klocki textar wytrzymały ok 25kkm.
Jestem ciekaw ile obecny zestaw wytrzyma z tym autem, duzo jezdze, wiec moze niedlugo sie dowiemy.
Pzdr.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
Ferodo premier nie piszczą, nie pylą i hamują rewelacyjnie. TRW na tylnej osi co prawda też nie piszczą, ale tak jak pisałem - pylą niemiłosiernie. Tym bardziej, że to tylko tylna oś.
Masz pełen komplet blaszek antywibracyjnych?
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk_id=4705
W klockach ferodo są blachy z coś ala gumowaną warstwą. Dość ciekawe rozwiązanie.
Masz pełen komplet blaszek antywibracyjnych?
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk_id=4705
W klockach ferodo są blachy z coś ala gumowaną warstwą. Dość ciekawe rozwiązanie.
- LinkPL
- Lex Maniak
- Posty: 793
- Rejestracja: 9 lis 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Kontakt:
Re: Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
Z klockami wiąże się jedna bardzo ważna sprawa ... jak się na prawdę zasuwa, no wiadomo jest czym ... to po 2-3 ostrzejszych hamowaniach na gównianych klockach, rozgrzanych do granic możliwości nie dało się zahamować po raz 4-5 ... zwęglona warstwa cierna i gorąca tarcza po prostu ślizgają się po sobie. Dobry klocek tej przypadłości nie ma i tak ... miałem u siebie, jakieś bosh, ate, trw i dopiero jak kupiłem ori w ASO to auto hamowało bez względu na to ile razy hamowałem i w jakiej temperaturze ... tak jak to któryś wrzucił klocki od is220 w oryginalnych pudełkach są klocki Textar i takie później kupowałem. U mnie zestaw na przód to 20-25k km, tył nie więcej jak 50k km ...
Blaszki konieczne, ponieważ bez nich każdy klocek będzie piszczał. Ja u siebie domawiałem, bo mi kiedyś majster wyjął, bo liczył na te gumki, czy taśmy klejące po zewnętrznej stronie klocka ... do GS-a komplet na przód 120 PLN ... jakoś tak chyba ...
Pozdrawiam
Link
Blaszki konieczne, ponieważ bez nich każdy klocek będzie piszczał. Ja u siebie domawiałem, bo mi kiedyś majster wyjął, bo liczył na te gumki, czy taśmy klejące po zewnętrznej stronie klocka ... do GS-a komplet na przód 120 PLN ... jakoś tak chyba ...
Oyodo na razie zrobiło nie dużo ... jakieś 20-30 na pewno ... na razie jest ok. Z tym huczeniem winne były opony ...michalllw pisze:Tak, jakaś Mazda suvowata zrobila na tym 80k a na Oyodo ile zrobiło?LinkPL pisze:Ciekawe czy Twój mechanik jeździł tym co zrobił ...michalllw pisze:NTY też jest spoko, mój mechanik montował takie nie raz i ponoć ma bardzo dobre opinie a w tej cenie możesz sobie spokojnie dwa kupić
Pozdrawiam
Link
Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
U mnie obie blaszki antywbiracyjne nie weszły z klockami ferodo. Zamiast dwóch dałem 1. Sporo już przejechałem i jest cisza.
OEM klocki w LS430 wcale nie były takie dobre. Na goracych tarczach hamowanie było zauważalnie gorsze.
Tak czy inaczej te blaszki warto sprawdzić.
OEM klocki w LS430 wcale nie były takie dobre. Na goracych tarczach hamowanie było zauważalnie gorsze.
Tak czy inaczej te blaszki warto sprawdzić.
- superkb
- Lex user
- Posty: 38
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 03:00
- Model Lexusa: GS 430
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: Łożysko / tarcze tył - jakie? - GS 430 MK3
tez mam ten problem po wymianie wlasnie na TRW. Problemem byli amatorzy z Norauto. Namieszali tak w tej prostej czynnosci że masakra. Oddałem potem drugi raz auto do serwisu autoryzowanego i cos tam pogrzebali. Jest lepiej, auto tylko czasem piszczy na starcie, jak dłuzej postoi (wczesniej piszczało niemal w dowolnym momencie) . Wiec tak to u mnie wyglada
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość