Lexus LS430 2005r., Przebieg 44 tys mil (70 tys km)

Dział sprzedaży samochodów

Lexus LS430 2005r., Przebieg 44 tys mil (70 tys km)

Postprzez focusgr » 8 cze 2022, o 14:48

Witam.
Nic na siłę ale jeśli ktoś takiego szuka to sprzedam... raczej biały kruk.
LEXUS LS430 V8
2005 r.
Przebieg aktualny 44 tys. mil. (oryginalny co potwierdza stan i raport)
Historia zakupu na forum:
viewtopic.php?f=88&t=23658

Lexus LS430, sprowadzony przeze mnie z USA jako lekko uszkodzony lewym przednim narożnikiem w grudniu 2021.
Auto było jeżdżące. Można powiedzieć, że po jednym właścicielu który miał go przez 16 lat (wcześniej miało go przez chwilę ASO, a później krótko drugi właściciel do czasu stłuczki).
Dzwoniłem i pisałem do serwisu, w którym był kupiony jako nowy i praktycznie do końca serwisowany (coroczna wymiana oleju i przegląd, potwierdza to też CARFAX). Mam zapis rozmowy z serwisem w USA, który pisemnie potwierdził mi przebieg auta 43 tys mil. Z resztą każdy chyba może to sobie powtórzyć bo bardzo chętnie udostępnili te informacje. Z tego co znalazłem w aucie, samochód był zarejestrowany na starszą kobietę o włoskim nazwisku w Karolinie Północnej (jest to ciepły stan), przez co auto nie ma najmniejszego nalotu rdzy na podwoziu, śruby zawieszenia, most, wał, wszystko prawie jak w nowym aucie. Silnik i wydechy tak samo.
Jedynym śladem odciśniętym przez wiek jest spękanie lakieru na drewnianej części kierownicy prawdopodobnie od słońca (skóra na siedzeniach i kierownicy idealna).
Oczywiście udostępniam zdjęcia z aukcji w USA i po sprowadzeniu do Polski.
Większość wymienionych części zakupione w ASO Lexusa w tym przedni zderzak.
Przed wyjazdem na drogi zrobiony właściwe pełen serwis. Wymieniony rozrząd na oryginalnych częściach lexusa (faktury do wglądu), nowe świece (oryginały), oczywiście olej i płyny.
Do wymiany pozostał tylko olej w skrzyni (oryginalny nowy filtr i uszczelkę skrzyni mam).
Samochód posiada zawieszenie bez pneumatyki więc jeszcze długie lata nie będzie sprawiał problemów.
Miesiąc temu założona instalacja lpg wg moich wymagań (zbiornik w miejscu koła zapasowego 75 L, dwa reduktory Stag AC01 pod nadkolem za prawym przednim kołem, sterownik STAG Q Max Plus (z odczytem OBD), wtryski Barakuda. Przy montażu oczywiście zdjęty kolektor dolotowy (udokumentowane). Instalacja wystrojona w trakcie jazdy. Wszystko chodzi niezauważalnie dla użytkownika. Spalanie po przebiegu pierwszego tysiąca km - 15L/100km, a więc zasięg około 450km. Wszystko na gwarancji 2 lata.
Założone nowe opony Pirelli P Zero i oryginalne felgi LEXUS model Spider 18 cali. Oryginalne 17 np pod zimówki dokładam w komplecie.

Auto szukane przez rok, pod siebie, naprawione i przeserwisowane dla siebie.
Czemu sprzedaję? Nie umiem odpowiedzieć... może nadal jestem za młody do LS-a. Styl wnętrza nie do końca mi odpowiada. Z GS-em III było mi bardziej po drodze.

Cena zaporowa: 95 tys zł do oddania.
Kosztował mnie adekwatnie do ceny, którą chcę i tyle trzeba zapłacić za takie auto z tym przebiegiem w USA jeśli nie jest przejechane przez walec.
Drogo? Próbowałem ostatnio kupić nowy samochód typu skoda superb, passat, rav4. Jeśli chce się dostać wg specyfikacji to za półtora roku, trzeba zapłacić minimum 200 tys i otrzymuje się auto, które jest lepsze od tego auta może w kwestii nowinek medialnych - cała reszta in minus.

Na zdjęciu na tablicach próbnych, ale aktualnie oczywiście zarejestrowany.
Ewentualne zapytania na priv lub tel. 501 681 690
Załączniki
image0 2-kopia.jpeg
image0 2-kopia.jpeg (103.19 KiB) Przeglądane 378 razy
focusgr
Lex user
 
Posty: 63
Dołączył(a): 25 lip 2018, o 07:52
Model Lexusa: LS 430 V8
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WLKP

Powrót do Samochody

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość