Nowy Ls 500h
: 1 sie 2018, o 20:09
Witam, niedawno odbyłem jazdę próbna nowym modelem, tak aby porównać do mojego obecnego GS 450H (2014R)
Jazdę odbyłem celem zachorowania lub wyłączenia się.
Napęd bardzo prawie ten sam czyli 3,5L V6 + hybryda.(pare koni więcej)
I tak po kolei:
Zawieszenie -twardzsze niż bym się spodziewał (testowałem w różnych ustawieniach) co ciekawe jechałem z zawieszeniem pneumatycznym ale i tak słychać prace zawieszenia wyraźnie- brak istotnych różnic
Dynamika jazdy i działanie hybrydy (nie obserewowałem żadnych subiektywnych różnic) - brak różnic, silnik spalinowy załącza się równie szybko jak w moim..... i jest tak samo wyczuwalne, (specjalnie to testowałem)
Brzmienie silnika moim zdaniem jest głośniej w LS ! (Wspomagacze dźwięków niby wyłączone)
Skrzynia biegów, w LS działa,trochę inaczej czuć przełączanie biegów moim zdaniem to pozytywne uczycie
Wyciszenie w LS jest nieco ciszej ale bez wielkich różnic
Zegary - moim zdaniem są zbyt małe i całkowicie elektroniczne - mi się nie podobały, mało czytelne, coś na kształt zegarów z volvo (tych starszych przed 2016r, nie takie jak w najnowszych modelach)
Wnętrze, jest wygodniejsze, ale mam wrażenie iż w GS jest więcej miejsca dla kierowcy. Wnętrze jest lepiej wykonane niż w GS( tak powinien wyglądać GS !) ale i tak odstaje od konkurencji z klasy premium..... (niestety)
Fotele wygodne ale w GS rownież nie narzekam.
Klimatyzacja foteli działa równie słabo jak w GS......
System navi-audio rownież przestarzały tylko odrobine lepszy niż w GS .(w GS jest fatalny) całkowity brak wsparcia nowych technologii
Reasumując samochód jest moim zdaniem jedynie o odrobine lepszy w każdym względzie, ale niestety jest prawie 2-3x droższy niż GS....
Ja się wyleczyłem....
Gdyby kosztował 350 tys to by zachorował ....
Jazdę odbyłem celem zachorowania lub wyłączenia się.
Napęd bardzo prawie ten sam czyli 3,5L V6 + hybryda.(pare koni więcej)
I tak po kolei:
Zawieszenie -twardzsze niż bym się spodziewał (testowałem w różnych ustawieniach) co ciekawe jechałem z zawieszeniem pneumatycznym ale i tak słychać prace zawieszenia wyraźnie- brak istotnych różnic
Dynamika jazdy i działanie hybrydy (nie obserewowałem żadnych subiektywnych różnic) - brak różnic, silnik spalinowy załącza się równie szybko jak w moim..... i jest tak samo wyczuwalne, (specjalnie to testowałem)
Brzmienie silnika moim zdaniem jest głośniej w LS ! (Wspomagacze dźwięków niby wyłączone)
Skrzynia biegów, w LS działa,trochę inaczej czuć przełączanie biegów moim zdaniem to pozytywne uczycie
Wyciszenie w LS jest nieco ciszej ale bez wielkich różnic
Zegary - moim zdaniem są zbyt małe i całkowicie elektroniczne - mi się nie podobały, mało czytelne, coś na kształt zegarów z volvo (tych starszych przed 2016r, nie takie jak w najnowszych modelach)
Wnętrze, jest wygodniejsze, ale mam wrażenie iż w GS jest więcej miejsca dla kierowcy. Wnętrze jest lepiej wykonane niż w GS( tak powinien wyglądać GS !) ale i tak odstaje od konkurencji z klasy premium..... (niestety)
Fotele wygodne ale w GS rownież nie narzekam.
Klimatyzacja foteli działa równie słabo jak w GS......
System navi-audio rownież przestarzały tylko odrobine lepszy niż w GS .(w GS jest fatalny) całkowity brak wsparcia nowych technologii
Reasumując samochód jest moim zdaniem jedynie o odrobine lepszy w każdym względzie, ale niestety jest prawie 2-3x droższy niż GS....
Ja się wyleczyłem....
Gdyby kosztował 350 tys to by zachorował ....