Strona 1 z 1

Nowy Ls 500h

: 1 sie 2018, o 20:09
autor: mariuszelectro
Witam, niedawno odbyłem jazdę próbna nowym modelem, tak aby porównać do mojego obecnego GS 450H (2014R)
Jazdę odbyłem celem zachorowania lub wyłączenia się.
Napęd bardzo prawie ten sam czyli 3,5L V6 + hybryda.(pare koni więcej)
I tak po kolei:
Zawieszenie -twardzsze niż bym się spodziewał (testowałem w różnych ustawieniach) co ciekawe jechałem z zawieszeniem pneumatycznym ale i tak słychać prace zawieszenia wyraźnie- brak istotnych różnic
Dynamika jazdy i działanie hybrydy (nie obserewowałem żadnych subiektywnych różnic) - brak różnic, silnik spalinowy załącza się równie szybko jak w moim..... i jest tak samo wyczuwalne, (specjalnie to testowałem)
Brzmienie silnika moim zdaniem jest głośniej w LS ! (Wspomagacze dźwięków niby wyłączone)
Skrzynia biegów, w LS działa,trochę inaczej czuć przełączanie biegów moim zdaniem to pozytywne uczycie
Wyciszenie w LS jest nieco ciszej ale bez wielkich różnic
Zegary - moim zdaniem są zbyt małe i całkowicie elektroniczne - mi się nie podobały, mało czytelne, coś na kształt zegarów z volvo (tych starszych przed 2016r, nie takie jak w najnowszych modelach)
Wnętrze, jest wygodniejsze, ale mam wrażenie iż w GS jest więcej miejsca dla kierowcy. Wnętrze jest lepiej wykonane niż w GS( tak powinien wyglądać GS !) ale i tak odstaje od konkurencji z klasy premium..... (niestety)
Fotele wygodne ale w GS rownież nie narzekam.

Klimatyzacja foteli działa równie słabo jak w GS......
System navi-audio rownież przestarzały tylko odrobine lepszy niż w GS .(w GS jest fatalny) całkowity brak wsparcia nowych technologii

Reasumując samochód jest moim zdaniem jedynie o odrobine lepszy w każdym względzie, ale niestety jest prawie 2-3x droższy niż GS....
Ja się wyleczyłem....
Gdyby kosztował 350 tys to by zachorował ....

Re: Nowy Ls 500h

: 1 sie 2018, o 21:03
autor: zender
mariuszelectro pisze: I tak po kolei:
Zawieszenie -twardzsze niż bym się spodziewał (testowałem w różnych ustawieniach) co ciekawe jechałem z zawieszeniem pneumatycznym ale i tak słychać prace zawieszenia wyraźnie- brak istotnych różnic
Dynamika jazdy i działanie hybrydy (nie obserewowałem żadnych subiektywnych różnic) - brak różnic, silnik spalinowy załącza się równie szybko jak w moim..... i jest tak samo wyczuwalne, (specjalnie to testowałem)
Brzmienie silnika moim zdaniem jest głośniej w LS ! (Wspomagacze dźwięków niby wyłączone)
Skrzynia biegów, w LS działa,trochę inaczej czuć przełączanie biegów moim zdaniem to pozytywne uczycie
Wyciszenie w LS jest nieco ciszej ale bez wielkich różnic

Gdyby kosztował 350 tys to by zachorował ....
Moze ES będzie nawet taniej a wygląd prawie ten sam .....

Potwierdzam 500h - napęd hybrydowy jest głośny

Model 500 tutaj jest ciszej ale wydaje mi się ze poprzednia generacja była cichsza.

zender

Re: Nowy Ls 500h

: 2 sie 2018, o 13:42
autor: pss
No szału nie robi i wykończenie wnętrza odstaje od konkurencji w tym segmencie.
ES wydaje się być trochę lepszy jeżeli chodzi o multimedia i może faktycznie zabrać potencjalnych nabywców z LS.
Największa bolączka ES to brak AWD lub nawet RWD i jakiegoś mocniejszego silnika...

Re: Nowy Ls 500h

: 4 paź 2018, o 12:01
autor: asienka83
Ze smutkiem muszę przyznać minus. Troche łechce, ale nie do końca. Brak mocnego silnika zniechęca tych którzy lubią czuc moc pod stopą.

Re: Nowy Ls 500h

: 3 lis 2021, o 22:06
autor: JohnJohns
dzięki za informację