niven napisał(a):przyspieszenie do setki 8,9, prędkośc maksymalna 180
faktycznie konkurencja dla Niemców - chyba jedynie pod względem ciszy i bezawaryjności bo z całym szacunkiem ale skoda fabia ma lepsze osiągi
Dawid0ss napisał(a):niven napisał(a):przyspieszenie do setki 8,9, prędkośc maksymalna 180
faktycznie konkurencja dla Niemców - chyba jedynie pod względem ciszy i bezawaryjności bo z całym szacunkiem ale skoda fabia ma lepsze osiągi
Imo Toyota objęła taki kierunek już jakiś czas temu. Priorytet to ekologia i mniejsze spalanie, a nie osiągi. Wyścigi po autostradzie itp to niestety domena krajów rozwijających się, również Polski. Na Zachodzie stosowne prawo już trochę podleczyło takie choroby
niven napisał(a):przyspieszenie do setki 8,9, prędkośc maksymalna 180
faktycznie konkurencja dla Niemców - chyba jedynie pod względem ciszy i bezawaryjności bo z całym szacunkiem ale skoda fabia ma lepsze osiągi
Wiener napisał(a):Lecą w c***a i tyle. Wydaje im się, że Europejczyk to gównojad i kupi wszystko z odpowiednio dużym logo drogiej marki. I tak niestety jest, wystarczy zobaczyć na "mercedesy" klasy *A z silnikami Dacii. 8,9 to jest kpina z klienta i poziom starej skody. To już lepiej sobie kupić nową albo nawet starą rav4. Objedzie takiego ESa (8s, a nie 9), będzie wygodniejsza, z AWD i tańsza. Mi się odechciewa kolejnego Lexusa ze względu właśnie na zachowanie importera i marki generalnie. 8,9s i FWD w "luksusowej limuzynie klasy wyższej" to powtarzam, kpina. Wiadomo, bezawaryjność najlepsza na rynku, ale... Infiniti też daje 3 lata gwarancji, a do tego 405KM. Pałka się powoli przegina, przynajmniej z mojej strony. A niech tylko inne firmy dogonią Lexusa z niezawodnością, to będzie to ich koniec w Europie.
Wiener napisał(a):Które stwierdzenia są niepoparte? Niezawodność jest poparta rankingami jdpower i consumer reports. Dane techniczne są dostępne ogólnie - te ESa, RAV4, Infiniti itd. A reszta to moje preferencje, zresztą zaznaczyłem, że MI się to nie podoba.
Stwierdzenie, że Toyka wie, czego chce klient jest średnio trafione. Gdyby wiedziała, to by była liderem na rynku ze swoimi samochodami. Ile GSów się sprzedało w Europie w 2017? A ISów? A RC? A konstrukcji konkurencyjnych? Więc z tego raczej wynika, że Toyka gówno wie, a nie to, za co chce zapłacić klient. Z jakiegoś powodu pomimo powszechnie znanej niezawodności Lexusów, sprzedaje się więcej trójek. Może przez dostępność 3 litrowych silników i 4x4? Toyce się nie wydaje, skoro nawet dilerzy narzekają na brak IS350AWD, bo wiele osób by takiego kupiła, a 2.0t/2.5h nie? Przecież oni brną tam, gdzie porażkę poniósł Avensis.
Wiener napisał(a):Dawid0ss napisał(a):Imo Toyota objęła taki kierunek już jakiś czas temu. Priorytet to ekologia i mniejsze spalanie, a nie osiągi. Wyścigi po autostradzie itp to niestety domena krajów rozwijających się, również Polski. Na Zachodzie stosowne prawo już trochę podleczyło takie choroby
Znowu pleciesz głupoty. W krajach rozwijających się jest tyle autostrad, że jest to ich domeną? Kiedy ostatnio widziałeś w Polsce wyścig na autostradzie? Dlaczego w Niemczech sprzedaje się tyle samochodów z silnikami 300KM+? Nie jeżdżą po autostradach po 250km/h i się nie ścigają? A może jednak? Wystarczy wpisać w yt "autobahn full speed" albo "autobahn race"... a może Niemcy to kraj rozwijający się?
Z całym szacunkiem, ale po co takimi nic nie wnoszącymi postami śmiecisz na forum?.
Powrót do Informacje na temat marki Lexus
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości