Strona 1 z 2

Artykul o IS200

PostNapisane: 4 cze 2011, o 21:51
przez lukaszb24

Re: Artykul o IS200

PostNapisane: 26 lut 2012, o 19:17
przez rsz1981/2
Obrazek
Dane z katalogu 2004r.

Re: Artykul o IS200

PostNapisane: 1 sie 2012, o 17:15
przez kanuj
a ja tu mam takie coś.
waham się z kupnem is200 tu wszyscy chwalą szukam opinii i auto super aż tu nagle ten artykuł
http://www.motoryzacja.autogielda.pl/?167 :szok:
co myślicie co jest prawdą a co kłamstwem.
:?:

Re: Artykul o IS200

PostNapisane: 1 sie 2012, o 17:33
przez KRYSPIN
Generalnie to 2,0 i manual to faktycznie d.py nie urywa. Osobiście na mnie lepsze wrażenie zrobił automat.


Na marginesie: skoro autor już tak się wysmarował na temat IS200 to jeszcze by mógł się doinformować co to znaczy oznaczenie TIR i że nie ma ono nic wspólnego z nazwą auta ciężarowego.
TIR-y to na auta ciężarowe mówiła moja babcia, jest to slogan a nie nazwa właściwa co redaktorzyna pisząc tekst powinien wiedzieć.

Re: Artykul o IS200

PostNapisane: 1 sie 2012, o 17:41
przez kanuj
czyli to prawda :( :( :( :( :( nie dobrze.

Re: Artykul o IS200

PostNapisane: 1 sie 2012, o 18:29
przez Travis
Powiem tak... pierdo**** (przepraszam za wyrażenie) nie wiem co za egzemplarzem jeździł szanowny autor tego tekstu ale nie zgadzam się w 80% z tym co napisał. Pierwszy raz słyszę że IS leży nisko i można przytrzeć. Przecież to auto jest jak koza i stoi bardzo wysoko. Co do silnika wcale nie jest jest taki zły. Żeby był kop trzeba kręcić na obroty i to jest chyba racjonalne i normalne. Silnik ma zamontowaną zmienną fazę rozrządu i po przekroczeniu 4tyś obrotów auto dostaje maksymalnego kopa. Szczerze to rzadko przekraczam ten zakres obrotów bo do normalnej jazdy zakres do 3 tyś obrotów jest wystarczający. Max prędkość spokojnie mi się udało osiągnąć 215km/h tylko chciałbym zaznaczyć że posiadam wersję z LSD więc jest możliwość że jest różnica w raito na każdym biegu do normalnej wersji. Nie rozumiem tego smarowania g... w stosunku do Bety. Akurat się składa że mam porównanie. E46 w silniku 2,0 na prostej lekko odjeżdżała lexa więc gdzie ta wielka różnica szanowny panie autorze :) jeżeli chodzi o materiały to nie ma do czego się przyczepić. Moje auto ma 13 lat a nic na desce rozdzielczej nie trzeszczy. No i oczywiście z tym czarnym wnętrzem to mnie już po porostu rozwaliło. Wychodziły warianty z czarnym oraz kremowym wnętrzem plus srebnozłote akcenty na desce. Jeżeli chodzi o widok do tyłu jest kiepski u czasami utrudnia życie. Co do trakcji to nigdy nie miałem takiej sytuacji żeby koła zaczęły mielić przy włączonej trakcji i auto miało zmulić tak żeby stanęło. 155km wystarczy jeżeli ktoś nie ma zamiaru się ścigać. Też trzeba pamiętać że auto waży 1400kg więc nie ma co oczekiwać że będzie zbierał się jak bolid :) największym rozczarowaniem jest według mnie skrzynia, jest za agresywna jak dla mnie. Jednym się to podoba innym nie. Druga sprawa to dwu mas który jest niestety utrapieniem tego pojazdu. Na zdecydowany plus jest mała usterkowość to z czego stare dobre toyoty słyną :)
Kolego kanuj przejedź się jakimś egzemplarzem a zapewniam Cię że nie pożałujesz, przy okazji wyrobisz sobie opinie.

Re: Artykul o IS200

PostNapisane: 1 sie 2012, o 19:30
przez dS
Ja ledwo co zdołałem doczytać do końca te brednie. Widać pisał to jakiś fanboy marki BMW któremu świat kończy się właśnie na niej.

IS200 kopią BMW
bo to 4 drzwiowy sedan i BMW wymyśliło go pierwsze , normalnie no comment :lol:
bo silnik 6 cylindrowy - no patrz, 6cyl BMW ma swoje korzenie w końcu lat 70, a silniki serii G Toyoty też mają ponad 30letnią tradycję, ale IS200 siedzi kopia silnika z BMW :sarcastic:
bo umieszczony wzdłużnie - no pokaż mi 6 cyl w rzędzie umieszczone poprzecznie, chyba tylko VW starało się upchać 6cyl w poprzek, wyszedł im cudak VR6 i ni to V-ka ni to Rka, pomija amerykańce które mają 5 metrów ale szerokości :biggrin2:
bo napęd na tył - to już napewno patent BMW bo tylko BMW produkuje sportowe auta , tylko jakie auta ze wzdłużnym silnikiem mają napęd na przód :scratch:

osiągi ?
IS200 155KM - 1405kg - 9,5s do 100km/h na 3 biegu, v max 215 ( LSD i jego przełożenie nie ma tu większego znaczenia bo ja mam bez LSD i u mnie też V max jest właśnie 215), więc nie wiem skąd się wzieło 190, może nie wiedział że Lex ma skrzynie 6 :sarcastic:
e46 2.0 150KM - 1365kg - 9,8s do 100km-h na 2 biegu
no jak nic BMW jest szybsze, pewnie dlatego że czerwone, a w Lexie to był bardzo rzadki kolor

wnętrze?
"jakość niektórych predysponuje je raczej do Yarisa" - :podziw:
jeśli dla niego w IS siedzi się nisko to on może miał do czynienia tylko z suvami od BMW, bo wg mnie w ISie siedzi się wyżej niż w e46 a od e35 to już na pewno, to co on by powiedział jak by wsiadł do Cifa czy preludy :laugh1:

doznania z jazdy?
historia z TIRem mnie rozłożyła, ale jak kierowca piz*a to i fura nie gwizda :sarcastic:

Re: Artykul o IS200

PostNapisane: 1 sie 2012, o 20:23
przez kanuj
dzięki wielkie Travnis i ds za odp. hehe nigdy w swojej okolicy nie widziałem takiego auta.
Bym był pierwszy :dance3: :D dlatego też nie miałem okazji się przejechać...
Teraz się czaje na Is jednego forumowicza jak mnie licytacja nie przerośnie do dołączę do forum na stałe :)

Re: Artykul o IS200

PostNapisane: 1 sie 2012, o 22:40
przez KRYSPIN
kanuj napisał(a):dzięki wielkie Travnis i ds za odp. hehe nigdy w swojej okolicy nie widziałem takiego auta.
Bym był pierwszy :dance3: :D


no to już masz jeden główny powód aby kupić IS200 i nie wymieszać się z "elitą" w bmw :crazy:

a artykuł olej, bo jeśli ktoś kto miał okazję się przejechać IS200, a nie miał go na własność przez kilka miesięcy to g...o może powiedzieć o tym aucie.

Re: Artykul o IS200

PostNapisane: 1 sie 2012, o 23:21
przez michalm320
A ja odnoszę wrażenie że ten artykuł był sponsorowany przez BMW. Ani śladu porównania do C klasy a do tego wszystko w IS jest najgorsze a w BMW najlepsze. Totalna bzdura. Uważam że ten artykuł lepiej opisuje IS200:

http://www.auto-swiat.pl/1-lexus-200-ko ... -oryginalu

IS-em trzeba się przejechać. Za nim każdy się ogląda a za E46 nikt... no może poza M3