MK3: IS200t zamiast IS250

Historia modeli oraz dane techniczne

Moderator: klexus

MK3: IS200t zamiast IS250

Postprzez turmoll » 10 wrz 2014, o 16:35

Hej,

Co sądzicie o tym, że motor V6 (4GR-FSE) powoli odejdzie w niepamięć i zastąpi go 2.0 turbo:

http://www.torquenews.com/1083/turbocha ... -confirmed
http://www.torquenews.com/1083/2015-lex ... an-balance

/turmoll
Obecnie: na dalekim wschodzie - Tokyo Metro i Japanese Railways
Teraz: MKII, IS250, 2010, PL
- mój lex: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=85&t=7208&start=20#p92608
- koszty utrzymania: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=128&t=7983#p61634
- wykres z hamowni: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=85&t=7208&start=10#p77556
Wcześniej: Opel Vectra C, CDTI, 150KM (188KM po chipie), Opel Astra II Bertone Coupe
turmoll
Lex Driver
 
Posty: 343
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 19:11
Lokalizacja: Warszawa, Sadyba
Model Lexusa: MKII, IS250, 2010, PL
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Sadyba

Re: MK3: IS200t zamiast IS250

Postprzez Yarecki » 10 wrz 2014, o 17:39

turmoll napisał(a):Hej,

Co sądzicie o tym, że motor V6 (4GR-FSE) powoli odejdzie w niepamięć i zastąpi go 2.0 turbo:

http://www.torquenews.com/1083/turbocha ... -confirmed
http://www.torquenews.com/1083/2015-lex ... an-balance

/turmoll


Bardzo dobrze, w końcu te auta zaczną jeździć, kto wejdzie w Turbo benzynę, V8 nie chce z tego wyjść, bo to po prostu świetnie smakuje :biggrin2: .
Europa już dawno stoi taki autami a Japońce byli z tym mocno w tyle.
Mam nadzieje, że nadrobią i, że honda pokaże co w tej materii potrafi, bo jeśli chodzi o 4cyl silniki to mało kto na świecie im podskoczy.
721 843 762
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1939
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: MK3: IS200t zamiast IS250

Postprzez a_rek » 10 wrz 2014, o 20:06

Nie chodzi że is250 nie jedzie, poprostu is200t pozwoli na pogodzenie norm emisji spalin i dynamicznej jazdy.
a_rek
Lex user
 
Posty: 99
Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 21:33
Model Lexusa: 0s
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GLIWICE

Postprzez micrus » 10 wrz 2014, o 20:15

Szkoda. Ale musiało to kiedyś nastąpić.

Miałem turbobenzynę 210 KM i do mnie wolnossące v6 przemawia dużo bardziej.
Obrazek
Avatar użytkownika
micrus
Lex user
 
Posty: 195
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: MK3: IS200t zamiast IS250

Postprzez turmoll » 10 wrz 2014, o 21:19

Jako posiadacz IS250 od 1,5 roku, muszę jednoznacznie stwierdzić, że niestety ten silnik rozczarowuje osiągami ... jest aksamitny, pięknie brzmi ale co z tego jak ma nie wiele momentu ... nie bardzo mogę sobie wyobrazić jak musi jeździć IS250AWD

Dlatego, sądzę że pomimo faktu, że cała Europa ma 2 litrowe turbo benzyny (ze względu na emisję) Toyota doszła do wniosku, że ten silnik rozczarowuje i czas na zmiany ... w końcu co najmniej z dziesięć lat ma ten silnik.

Szkoda, że w Europie nie sprzedają IS350 ... ale jeśli nowy silnik będzie miał 250KM co pozwoli rozpędzić auto do 100km/h poniżej 7 sekund to chyba trzeba się będzie przyzwyczaić do dźwięku R4 ;)

/turmoll
Obecnie: na dalekim wschodzie - Tokyo Metro i Japanese Railways
Teraz: MKII, IS250, 2010, PL
- mój lex: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=85&t=7208&start=20#p92608
- koszty utrzymania: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=128&t=7983#p61634
- wykres z hamowni: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=85&t=7208&start=10#p77556
Wcześniej: Opel Vectra C, CDTI, 150KM (188KM po chipie), Opel Astra II Bertone Coupe
turmoll
Lex Driver
 
Posty: 343
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 19:11
Lokalizacja: Warszawa, Sadyba
Model Lexusa: MKII, IS250, 2010, PL
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Sadyba

Re: MK3: IS200t zamiast IS250

Postprzez Yarecki » 10 wrz 2014, o 21:36

turmoll napisał(a):Jako posiadacz IS250 od 1,5 roku, muszę jednoznacznie stwierdzić, że niestety ten silnik rozczarowuje osiągami ... jest aksamitny, pięknie brzmi ale co z tego jak ma nie wiele momentu ... nie bardzo mogę sobie wyobrazić jak musi jeździć IS250AWD

Dlatego, sądzę że pomimo faktu, że cała Europa ma 2 litrowe turbo benzyny (ze względu na emisję) Toyota doszła do wniosku, że ten silnik rozczarowuje i czas na zmiany ... w końcu co najmniej z dziesięć lat ma ten silnik.

Szkoda, że w Europie nie sprzedają IS350 ... ale jeśli nowy silnik będzie miał 250KM co pozwoli rozpędzić auto do 100km/h poniżej 7 sekund to chyba trzeba się będzie przyzwyczaić do dźwięku R4 ;)

/turmoll


Bierzmy pod uwagę, że jeśli wyjściowo będzie to 250 Koni i pewnie sporo momentu nisko położonego, to będzie można to dłubnąć na jakieś 300 kucy i biorąc pod uwagę mniejszą masę R4 będzie to w końcu śmigać, bo teraz jak przedmówca pisał, kultura aksamitność owszem ok ale fajnie byłoby mieć możliwość czasem "podeptać".
Tak jest z V8 3uz-fe cisza spokój ale w razie potrzeby mało co jest mu wstanie odejść.
721 843 762
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1939
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: MK3: IS200t zamiast IS250

Postprzez carsik » 10 wrz 2014, o 21:41

z tym dłubaniem to raczej należy zaczekać. Obawiam się, mając doświadczenie z wielu modeli, że może być kłopot z dłubaniem na seryjnej elektronice.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Maniak
 
Posty: 842
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: MK3: IS200t zamiast IS250

Postprzez Yarecki » 10 wrz 2014, o 21:46

carsik napisał(a):z tym dłubaniem to raczej należy zaczekać. Obawiam się, mając doświadczenie z wielu modeli, że może być kłopot z dłubaniem na seryjnej elektronice.


jeśli fabryka zrobi robotę, to może takiej potrzeby nie będzie, przynajmniej przez jakiś czas.
721 843 762
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1939
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: MK3: IS200t zamiast IS250

Postprzez turmoll » 11 wrz 2014, o 08:43

carsik napisał(a):z tym dłubaniem to raczej należy zaczekać. Obawiam się, mając doświadczenie z wielu modeli, że może być kłopot z dłubaniem na seryjnej elektronice.


Jak masz turbo to nie trzeba nic dłubać, wgrywasz nową mapę i masz nie 250KM a 290KM bez żadnych mechanicznych modów - sama zmiana programu.

/ turmoll
Obecnie: na dalekim wschodzie - Tokyo Metro i Japanese Railways
Teraz: MKII, IS250, 2010, PL
- mój lex: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=85&t=7208&start=20#p92608
- koszty utrzymania: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=128&t=7983#p61634
- wykres z hamowni: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=85&t=7208&start=10#p77556
Wcześniej: Opel Vectra C, CDTI, 150KM (188KM po chipie), Opel Astra II Bertone Coupe
turmoll
Lex Driver
 
Posty: 343
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 19:11
Lokalizacja: Warszawa, Sadyba
Model Lexusa: MKII, IS250, 2010, PL
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Sadyba

Re: MK3: IS200t zamiast IS250

Postprzez ledziu » 11 wrz 2014, o 12:27

turmoll napisał(a):Jak masz turbo to nie trzeba nic dłubać, wgrywasz nową mapę i masz nie 250KM a 290KM bez żadnych mechanicznych modów - sama zmiana programu.

/ turmoll


Tylko gdzie ją wgrasz :biggrin2: :?:
Jeżeli będzie beton ECU co jest bardzo możliwe to nic nie wgrasz... już nie mówiąc o tym co będzie ze sterowaniem automatycznej skrzynki.
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1414
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Następna strona

Powrót do Informacje na temat marki Lexus

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość