Ja dostałem 59 323, 00 zł, ale to było w sierpniu. Teraz poobcinali sporo.bomsight22 pisze:21tys rabatu na podstawe nx produkcja październik . Da sie ugrac cos wiecej ?
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Ja dostałem 59 323, 00 zł, ale to było w sierpniu. Teraz poobcinali sporo.bomsight22 pisze:21tys rabatu na podstawe nx produkcja październik . Da sie ugrac cos wiecej ?
Czyli szału nie ma. Tak ja myslałem lepiej będzie poszukać w tych pieniądzach 2 letniego stelvio foposażonego na full..pawelwone pisze:Ja dostałem 59 323, 00 zł, ale to było w sierpniu. Teraz poobcinali sporo.bomsight22 pisze:21tys rabatu na podstawe nx produkcja październik . Da sie ugrac cos wiecej ?
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Było się decydować w grudniu dostałbyś 15% rabatu teraz z 10-11 max chyba ze masz toyote lexa lub prawnik/lekarzbomsight22 pisze:21tys rabatu na podstawe nx produkcja październik . Da sie ugrac cos wiecej ?
Alfe Romeo to się kupuje chyba tylko sercem.Jak mówi klasyk: podgrzewanie tylnej szyby w Alfie nie służy do odmrożenia lodu tylko do tego,żeby ręce nie marzły jak będziesz ją pchał do serwisubomsight22 pisze:Czyli szału nie ma. Tak ja myslałem lepiej będzie poszukać w tych pieniądzach 2 letniego stelvio foposażonego na full..pawelwone pisze:Ja dostałem 59 323, 00 zł, ale to było w sierpniu. Teraz poobcinali sporo.bomsight22 pisze:21tys rabatu na podstawe nx produkcja październik . Da sie ugrac cos wiecej ?
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Co ma zmienić napęd?ABN pisze:Spalanie NX300h na trasie jest duże bo silnik nie jest jednostką wolnossącą czy wysokoprężną. N350h ma nowszy napęd i spalanie spadnie.
Na pewno auto nie jest na duże prędkości dlatego dziwi mnie po co wciskają niski profil z tymi koszmarnymi oponami tupu RF.
Nie jestem fanem slalomów na kiepskich drogach i uważam, ze taka wersja kół na nasz kraj jest nieporozumieniem a nie idzie tego zmienić
bo zawieszenie jest na takie opony kalibrowane wobec czego tylko na to jest homologacja. Czy w zimę można zamiennie zakładać opony bez RF
to nie wiem ale widzę, że tak zrobili w autach testowych ale nie wiem co mają te pojazdy w homologacji.
Właśnie dokładnie myślałem o aucie typu Allroad/CC/All-Terrain, ale problem jest taki, że Allroad to praktycznie identyczne auto jak mam obecnie i głupio trochę zmieniać po 3 latach samochód, odczuwalnie (w środku) identyczny. Zwłaszcza, że do A6 Allroad trzeba dużo dopłacić (tam brać silnika poniżej 3.0 nie warto). Z kolei do Volvo się przymierzałem, ale miejscami czuć tam, że to chińskie wykonanie + np. na V90 CC terminy oczekiwania są rzędu połowa roku 2023. Nie będę czekał 1,5 roku na samochód, który będzie już przestarzały zanim go wyprodukują ;)Lewsey 89 pisze:Nie myślałeś o podniesionym kombi? Allroad? All-Terrain? Cross Country? Samochody tego typu zapewniają przyzwoity komfort na autostradzie, zużywają niewiele więcej paliwa(zasięg nadal pozostaje bardzo duży). Spełnią również twoje kryterium co do prześwitu, przed obrysowaniami lakieru chronią nielakierowane listwy ochronne.ktosiek20 pisze:Obecnie jeżdżę Audi A6 C8 z Quattro z silnikiem 204 km w dieslu. Spalanie średnie koło 6.4 l bez delikatnego obchodzenia się. Prawdę mówiąc nie lubię za bardzo suvów, ale sedany z kolei są takie niskie, że boję się parkować przy jakimkolwiek krawężniku bo zaraz potrafię przytrzeć (S-line). Dodatkowo często jeżdżę w terenach górsko-zimowych i prócz napędu 4x4 przydałby się ciut większy prześwit, bo śnieg/lód zatyka łatwo nadkola...Lewsey 89 pisze:Jeśli jeździsz głównie po autostradach i oczekujesz dużego zasięgu oraz komfortu jazdy przy prędkościach 140 i powyżej to NX raczej Cię rozczaruje. Jeśli myślisz o Lexusie to być może ES. W Twoim przypadku nie lepiej pozostać przy dieslu? Może E220d 4matic?
Co do spalania NX na autostradzie to raczej 9-10l. Nie miałem nigdy hybrydy, może więcej są w stanie powiedzieć użytkownicy poprzedniej generacji NX.
chyba tylko LS - jeszcze jakiś czas temu dało się is'a / gs'a ale to już nie u nasktosiek20 pisze:
Właśnie dokładnie myślałem o aucie typu Allroad/CC/All-Terrain, ale problem jest taki, że Allroad to praktycznie identyczne auto jak mam obecnie i głupio trochę zmieniać po 3 latach samochód, odczuwalnie (w środku) identyczny. Zwłaszcza, że do A6 Allroad trzeba dużo dopłacić (tam brać silnika poniżej 3.0 nie warto). Z kolei do Volvo się przymierzałem, ale miejscami czuć tam, że to chińskie wykonanie + np. na V90 CC terminy oczekiwania są rzędu połowa roku 2023. Nie będę czekał 1,5 roku na samochód, który będzie już przestarzały zanim go wyprodukują ;)
Do Mercedesa nie bardzo jestem przekonany jako marki. Jakoś wydaje mi się zbyt pretensjonalna, szpanerska, żeby popisać się przed sąsiadem Również wykończenie w środku to taki festiwal odpustowy - tu się świeci, tam pozłacane...I w ten sposób nie bardzo zostaje coś z aut typu podniesione kombi
A żaden inny Lexus (nie-suv) 4x4 nie oferuje?
doradziłbym starszego rx'a ... ale ceny używek zniechęcają - a nowy średnio wyposarzony to już półka cenowa wyżejpss pisze:tak i mam podobne rozważania ostatnio co kupić...
Ale fakt Lexus na EU ostatnio to trochę dramat, a z USA/Emiratów nie opłaca się nowego sprowadzać.
Zostaje przetestować tego nx 350h...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości