Zakup Lexusa NX 350h

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu NX
ODPOWIEDZ
ktosiek20
Nowy lex user
Posty: 13
Rejestracja: 27 sty 2022, o 22:06
Model Lexusa: NX
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: ktosiek20 »

Lewsey 89 pisze:Jeśli jeździsz głównie po autostradach i oczekujesz dużego zasięgu oraz komfortu jazdy przy prędkościach 140 i powyżej to NX raczej Cię rozczaruje. Jeśli myślisz o Lexusie to być może ES. W Twoim przypadku nie lepiej pozostać przy dieslu? Może E220d 4matic?
Obecnie jeżdżę Audi A6 C8 z Quattro z silnikiem 204 km w dieslu. Spalanie średnie koło 6.4 l bez delikatnego obchodzenia się. Prawdę mówiąc nie lubię za bardzo suvów, ale sedany z kolei są takie niskie, że boję się parkować przy jakimkolwiek krawężniku bo zaraz potrafię przytrzeć (S-line). Dodatkowo często jeżdżę w terenach górsko-zimowych i prócz napędu 4x4 przydałby się ciut większy prześwit, bo śnieg/lód zatyka łatwo nadkola...
Lewsey 89
Lex user
Posty: 113
Rejestracja: 13 sty 2022, o 22:05
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Śląsk
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: Lewsey 89 »

ktosiek20 pisze:
Lewsey 89 pisze:Jeśli jeździsz głównie po autostradach i oczekujesz dużego zasięgu oraz komfortu jazdy przy prędkościach 140 i powyżej to NX raczej Cię rozczaruje. Jeśli myślisz o Lexusie to być może ES. W Twoim przypadku nie lepiej pozostać przy dieslu? Może E220d 4matic?
Obecnie jeżdżę Audi A6 C8 z Quattro z silnikiem 204 km w dieslu. Spalanie średnie koło 6.4 l bez delikatnego obchodzenia się. Prawdę mówiąc nie lubię za bardzo suvów, ale sedany z kolei są takie niskie, że boję się parkować przy jakimkolwiek krawężniku bo zaraz potrafię przytrzeć (S-line). Dodatkowo często jeżdżę w terenach górsko-zimowych i prócz napędu 4x4 przydałby się ciut większy prześwit, bo śnieg/lód zatyka łatwo nadkola...
Nie myślałeś o podniesionym kombi? Allroad? All-Terrain? Cross Country? Samochody tego typu zapewniają przyzwoity komfort na autostradzie, zużywają niewiele więcej paliwa(zasięg nadal pozostaje bardzo duży). Spełnią również twoje kryterium co do prześwitu, przed obrysowaniami lakieru chronią nielakierowane listwy ochronne.

Co do spalania NX na autostradzie to raczej 9-10l. Nie miałem nigdy hybrydy, może więcej są w stanie powiedzieć użytkownicy poprzedniej generacji NX.
Klaudiusz
Lex Master
Posty: 1346
Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Łódzkie
Kontakt:

Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: Klaudiusz »

Lewsey 89 pisze:
ktosiek20 pisze:
Lewsey 89 pisze:Jeśli jeździsz głównie po autostradach i oczekujesz dużego zasięgu oraz komfortu jazdy przy prędkościach 140 i powyżej to NX raczej Cię rozczaruje. Jeśli myślisz o Lexusie to być może ES. W Twoim przypadku nie lepiej pozostać przy dieslu? Może E220d 4matic?
Obecnie jeżdżę Audi A6 C8 z Quattro z silnikiem 204 km w dieslu. Spalanie średnie koło 6.4 l bez delikatnego obchodzenia się. Prawdę mówiąc nie lubię za bardzo suvów, ale sedany z kolei są takie niskie, że boję się parkować przy jakimkolwiek krawężniku bo zaraz potrafię przytrzeć (S-line). Dodatkowo często jeżdżę w terenach górsko-zimowych i prócz napędu 4x4 przydałby się ciut większy prześwit, bo śnieg/lód zatyka łatwo nadkola...
Nie myślałeś o podniesionym kombi? Allroad? All-Terrain? Cross Country? Samochody tego typu zapewniają przyzwoity komfort na autostradzie, zużywają niewiele więcej paliwa(zasięg nadal pozostaje bardzo duży). Spełnią również twoje kryterium co do prześwitu, przed obrysowaniami lakieru chronią nielakierowane listwy ochronne.

Co do spalania NX na autostradzie to raczej 9-10l. Nie miałem nigdy hybrydy, może więcej są w stanie powiedzieć użytkownicy poprzedniej generacji NX.
Ojciec ma rav4 hybrid z napedem z NXa. Spalanie przy 160 to jest istny dramat. 14 i wiecej. Ale to kubatura kiosku. Camry XV70 przy 140 spali mi 6.5litra. Przy 120 okolo 5.2.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
pawelwone
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 24 gru 2011, o 22:52
Model Lexusa: IS250/ IS200t / NX300H / ES300H / NX350H
Skąd:: Rzeszów
Kontakt:

Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: pawelwone »

Klaudiusz pisze:
Lewsey 89 pisze:
ktosiek20 pisze: Obecnie jeżdżę Audi A6 C8 z Quattro z silnikiem 204 km w dieslu. Spalanie średnie koło 6.4 l bez delikatnego obchodzenia się. Prawdę mówiąc nie lubię za bardzo suvów, ale sedany z kolei są takie niskie, że boję się parkować przy jakimkolwiek krawężniku bo zaraz potrafię przytrzeć (S-line). Dodatkowo często jeżdżę w terenach górsko-zimowych i prócz napędu 4x4 przydałby się ciut większy prześwit, bo śnieg/lód zatyka łatwo nadkola...
Nie myślałeś o podniesionym kombi? Allroad? All-Terrain? Cross Country? Samochody tego typu zapewniają przyzwoity komfort na autostradzie, zużywają niewiele więcej paliwa(zasięg nadal pozostaje bardzo duży). Spełnią również twoje kryterium co do prześwitu, przed obrysowaniami lakieru chronią nielakierowane listwy ochronne.

Co do spalania NX na autostradzie to raczej 9-10l. Nie miałem nigdy hybrydy, może więcej są w stanie powiedzieć użytkownicy poprzedniej generacji NX.
Ojciec ma rav4 hybrid z napedem z NXa. Spalanie przy 160 to jest istny dramat. 14 i wiecej. Ale to kubatura kiosku. Camry XV70 przy 140 spali mi 6.5litra. Przy 120 okolo 5.2.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
.........................................................................................................................................................

Mój ES 300h spala na autostradzie około 7,2 przy prędkościach 150 (płynna jazda). Jak odbierałem NX 300h poprzedniej generacji, to przy 110km spalił 6,8 (jechała mama). Natomiast trzeba brać pod uwagę, że NX 350h jest nowszą generacją niż ES 300h, gdzie tutaj radzi sobie fenomenalnie. Natomiast ES 300h jest przeskokiem gigantycznym w stosunku do NX 300h poprzedniej generacji. Uważam, że spalanie będzie trochę wyższe niż w ES, ale nie będą to duże różnice. Za 2 tyg już podam dokładne dane. Mam w rodzinie 2 lexusy NX 300h . Komfort super, spalanie i odgłos silnika elektrycznego (pisk) i spalinowego bez komentarza.

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
ABN
Lex user
Posty: 26
Rejestracja: 26 sty 2022, o 19:41
Model Lexusa: NX300h
Skąd:: centralna

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: ABN »

Spalanie NX300h na trasie jest duże bo silnik nie jest jednostką wolnossącą v6 czy wysokoprężną.
N350h ma nowszy napęd i spalanie w mieście spadnie. Mówią, ze na trasie też ale tergo nie wiemy bo aut brak.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2022, o 12:31 przez ABN, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
machony79
Lex Driver
Posty: 461
Rejestracja: 30 sie 2020, o 15:22
Model Lexusa: NX200t
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: machony79 »

ABN pisze:Spalanie NX300h na trasie jest duże bo silnik nie jest jednostką wolnossącą czy wysokoprężną. N350h ma nowszy napęd i spalanie spadnie.
Na pewno auto nie jest na duże prędkości dlatego dziwi mnie po co wciskają niski profil z tymi koszmarnymi oponami tupu RF.
Nie jestem fanem slalomów na kiepskich drogach i uważam, ze taka wersja kół na nasz kraj jest nieporozumieniem a nie idzie tego zmienić
bo zawieszenie jest na takie opony kalibrowane wobec czego tylko na to jest homologacja. Czy w zimę można zamiennie zakładać opony bez RF
to nie wiem ale widzę, że tak zrobili w autach testowych ale nie wiem co mają te pojazdy w homologacji.
Silnik jest wolnossący i na dodatek pracuje w trybie Atkinsona. W aucie możesz zakładać koła jakie chcesz .Przynajmniej w Polsce. Ważne aby tylko wskazania prędkościomierza mieściły się w normie i dlatego zalecenia są takie,żeby nie przekraczać rozmiaru (średnica koła)o 2% od oryginalnego rozmiaru. Stary NX wychodził na 17" i 18"(dwa rodzaje szerokości opon).
W nowym na pewno będzie to zakres od 18" do 20".
Ostatnio zmieniony 28 sty 2022, o 08:21 przez machony79, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pawelwone
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 24 gru 2011, o 22:52
Model Lexusa: IS250/ IS200t / NX300H / ES300H / NX350H
Skąd:: Rzeszów
Kontakt:

Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: pawelwone »

ABN pisze:Spalanie NX300h na trasie jest duże bo silnik nie jest jednostką wolnossącą czy wysokoprężną. N350h ma nowszy napęd i spalanie spadnie.
Na pewno auto nie jest na duże prędkości dlatego dziwi mnie po co wciskają niski profil z tymi koszmarnymi oponami tupu RF.
Nie jestem fanem slalomów na kiepskich drogach i uważam, ze taka wersja kół na nasz kraj jest nieporozumieniem a nie idzie tego zmienić
bo zawieszenie jest na takie opony kalibrowane wobec czego tylko na to jest homologacja. Czy w zimę można zamiennie zakładać opony bez RF
to nie wiem ale widzę, że tak zrobili w autach testowych ale nie wiem co mają te pojazdy w homologacji.
Zimówki są bez RFT. Do kompletu kół zimowych dokładają zestaw naprawczy.

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Esdipio
Lex user
Posty: 219
Rejestracja: 8 wrz 2021, o 16:57
Model Lexusa: NX
Skąd:: Szczecin
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: Esdipio »

machony79 pisze:
ABN pisze:Spalanie NX300h na trasie jest duże bo silnik nie jest jednostką wolnossącą czy wysokoprężną. N350h ma nowszy napęd i spalanie spadnie.
Na pewno auto nie jest na duże prędkości dlatego dziwi mnie po co wciskają niski profil z tymi koszmarnymi oponami tupu RF.
Nie jestem fanem slalomów na kiepskich drogach i uważam, ze taka wersja kół na nasz kraj jest nieporozumieniem a nie idzie tego zmienić
bo zawieszenie jest na takie opony kalibrowane wobec czego tylko na to jest homologacja. Czy w zimę można zamiennie zakładać opony bez RF
to nie wiem ale widzę, że tak zrobili w autach testowych ale nie wiem co mają te pojazdy w homologacji.
Silnik jest wolnossący i na dodatek pracuje w trybie Atkinsona. W aucie możesz zakładać koła jakie chcesz .Przynajmniej w Polsce. Ważne aby tylko wskazania prędkościomierza mieściły się w normie i dlatego zalecenia są takie,żeby nie przekraczać rozmiaru (średnica koła)o 2% od oryginalnego rozmiaru. Stary NX wychodził na 17" i 18"(dwa rodzaje szerokości opon).
W nowym na pewno będzie to zakres od 18" do 20".
Oczywiscie ze mozesz zakladac to co chcesz ale w przypadku wypadku i wyplaty odszkodowania moze zostac to zakwestionowane. Omotenashi i F-Sport homologowane sa tylko na 20 cali, pozostale wersje 18 i 20.
Farmax
Lex user
Posty: 128
Rejestracja: 30 lis 2021, o 15:18
Model Lexusa: NX
Skąd:: STW
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: Farmax »

Pojawiły się już demo NX - może już ktoś jeździł i mógłby się podzielić spostrzeżeniami.
bomsight22
Nowy lex user
Posty: 3
Rejestracja: 23 sty 2022, o 20:07
Model Lexusa: brak
Skąd:: krotoszyn
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: bomsight22 »

21tys rabatu na podstawe nx produkcja październik . Da sie ugrac cos wiecej ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus NX”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ghotti i 6 gości