przez Fifkers » 10 wrz 2017, o 21:15
Mam bardzo podobne typy z tym, że ciągle biję się z myślami czy nie szarpnąć się na GS MK3. Subaru odpada do gazu, bo do regulacji zaworów trzeba wyciągać silnik czyli ekonomicznie bez sensu zakładać LPG (silniki sohc można regulować bez wyciągania, ale są słabe mocowo).
Accord VII- robiłem jazdę próbną 2,4 w manualu i automacie i jak dla mnie oba nie jadą za dobrze. Jeszcze manual jak się wkręci na obroty to jakoś idzie, ale automat sprawiał wrażenie muła, a z tym silnikiem powinno to już przyzwoicie chodzić.
Saaba 9-3 2004r 2,0T 210km miał mój brat z LPG. Manual. Silnikowo to był szatan, aż się czasami bałem cisnąć, kierę wyrywało z rąk na nierównej drodze na dwójce i trójce. Silnik na trzecim biegu w trasie robi największy przeciąg, mało co na drodze go dogoni. Ale ma swoje bolączki- cewki zapłonowe, łańcuch rozrządu, coś tam z turbinami było. No i wnętrze to porażka jakościowa jak na auto aspirujące do klasy premium. Plus za super wygodne fotele.Jak masz 30tys to czaiłbym się na polifta.
Volvo V50 biorę pod uwagę z silnikiem 2,4 170km lub 2,5T. Silniki bardzo wytrzymałe, szwankuje czasem osprzęt silnika i ogólnie elektronika auta. Gaz znoszą dobrze. Jechałem 2,5T automatem i bardzo pozytywne wrażenia. Ciągnie dobrze, ale raczej liniowo od dołu, nie jest tak dziki jak Saab, choć może automat dusi ten silnik. Manualem nie jechałem. Co do 2,4 to jechałem chwilę manualem i automatem, ale za krótko żeby się wypowiedzieć na jego temat. Do normalnej jazdy ok, spoko dźwięk pięciocylindrówki.
GS Mk2 jeszcze nie miałem okazji się przejechać.