IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
: 2 gru 2015, o 21:06
Witam wszystkich.
Po przejażdżce obydwoma ww. modelami zdecydowałem się ostatecznie na zakup Lexusa, ale mam mały dylemat.
IS200 jest bardzo fajnym autem, ale trochę brakuje mi mocy, więc rozpatrywałbym tu swap na mocniejszy silnik np. 1JZ-GTE, 2JZ-GTE lub iść na całość, czyli np. 1UZ-FE. Jako, że wymiana silnika to nie wszystko to pewnie bym sobie to wszystko odłożył w czasie i póki co kupił zadbanego IS200 ze szperą. Po uzbieraniu na drugiego IS200 mógłbym zacząć myśleć o modyfikacjach.
Z kolei IS300 już w serii jeździ w miarę szybko i dynamicznie, ale automat odbiera mi sporą część frajdy. Musiałbym zmienić skrzynię na manualną np. W58, a taki zabieg z zakupem wszystkich dupereli pewnie pochłonąłby z 6-8 tys. zł. Do tego sam IS300 za 25-30 tys. i daje to kwotę w granicach 35 tys. zł, a to już całkiem sporo. Pomijam już fakt, że zakup zadbanego IS300 z fajnym wyposażeniem to nie lada wyczyn, a szpery jeszcze w żadnym nie widziałem, choć myślałem wcześniej, że to standard. Oczywiście silnik 2JZ-GE też ma ogromny potencjał i można z niego jeszcze sporo wyciągnąć, ale wiadomo, że nie są to tanie rzeczy i zawsze taniej wyjdzie kupić motor, który jest już mocniejszy po wyjściu z fabryki.
Póki co przeglądam sobie wątki dotyczące modyfikowanych IS-ów, ale mało jest informacji o szczegółowych kosztach takich zabaw. Na chwilę obecną mam odłożone nieco ponad 30 tys., więc teoretycznie stać mnie na IS300 + pakiet startowy, a ze zmianą skrzyni musiałbym chwilę poczekać. Mogę też kupić eleganckiego IS200 w wersji Sport i będę miał już nieco odłożone na przyszłe modyfikacje.
Po przejażdżce obydwoma ww. modelami zdecydowałem się ostatecznie na zakup Lexusa, ale mam mały dylemat.
IS200 jest bardzo fajnym autem, ale trochę brakuje mi mocy, więc rozpatrywałbym tu swap na mocniejszy silnik np. 1JZ-GTE, 2JZ-GTE lub iść na całość, czyli np. 1UZ-FE. Jako, że wymiana silnika to nie wszystko to pewnie bym sobie to wszystko odłożył w czasie i póki co kupił zadbanego IS200 ze szperą. Po uzbieraniu na drugiego IS200 mógłbym zacząć myśleć o modyfikacjach.
Z kolei IS300 już w serii jeździ w miarę szybko i dynamicznie, ale automat odbiera mi sporą część frajdy. Musiałbym zmienić skrzynię na manualną np. W58, a taki zabieg z zakupem wszystkich dupereli pewnie pochłonąłby z 6-8 tys. zł. Do tego sam IS300 za 25-30 tys. i daje to kwotę w granicach 35 tys. zł, a to już całkiem sporo. Pomijam już fakt, że zakup zadbanego IS300 z fajnym wyposażeniem to nie lada wyczyn, a szpery jeszcze w żadnym nie widziałem, choć myślałem wcześniej, że to standard. Oczywiście silnik 2JZ-GE też ma ogromny potencjał i można z niego jeszcze sporo wyciągnąć, ale wiadomo, że nie są to tanie rzeczy i zawsze taniej wyjdzie kupić motor, który jest już mocniejszy po wyjściu z fabryki.
Póki co przeglądam sobie wątki dotyczące modyfikowanych IS-ów, ale mało jest informacji o szczegółowych kosztach takich zabaw. Na chwilę obecną mam odłożone nieco ponad 30 tys., więc teoretycznie stać mnie na IS300 + pakiet startowy, a ze zmianą skrzyni musiałbym chwilę poczekać. Mogę też kupić eleganckiego IS200 w wersji Sport i będę miał już nieco odłożone na przyszłe modyfikacje.