Lexus Alternatywa ??

Ogólne rozmowy oraz pytania na temat zakupu Lexusa
Lechu_
Nowy lex user
Posty: 17
Rejestracja: 24 sie 2016, o 20:32
Model Lexusa: brak
Skąd:: 127.0.0.1
Kontakt:

Lexus Alternatywa ??

Post autor: Lechu_ »

Od razu powiem, że nie mam zbytnio doświadczenia z japońskimi autami, przewijały się francuzy i teraz głównie niemieckie i szwed no i był jeden japończyk :P :acute:

O co chodzi.
Jeżdżę teraz Volvo S80. Służy mi jako auto na co dzień 20 km do pracy w jedną stronę, czasami trasa 150 kM . Rocznie robię ok 20tkm. Silnik mam tam 200KM 2,4T . Powoli myślę nad zmianą i nie za bardzo jest co kupić. Jestem zdania, że najlepsze lata motoryzacji to lata 90 i nowe plastikowe pudełka mnie nie interesują. Cenie sobie komfort jakość i bezpieczeństwo z tego Volvo ma tylko bezpieczeństwo.
Poszukuję auta do takich celów by się przede wszystkim nie psuło i tanie w eksploatacji. :fiu: Najbardziej mi się podoba LS400 po 97 roku, ale to chyba nie te pieniądze i nie wiem czy by mnie z czasem nie zjadł .

Kolejna sprawa to jest auto dla mojego ojca. :) Teraz jeździ A8 D2 4.2 i się zastanawia czy nie sprzedać, ale co kupić Lexus ? w tej klasie jest tylko LS. Kompletnie obaj nie mamy pojęcia o marce jego bolączkach, jedynie z opowieści . Chcemy uniknąć sytuacji, w której wymagana naprawa pochłonie 3 emerytury.

Jedynym japońskim autem, które było w domu, była moja Honda Legend KA9 i ją miło wspominam ;)
Maguro
Lex user
Posty: 28
Rejestracja: 16 mar 2013, o 18:48
Model Lexusa: IS200t
Skąd:: Gdańsk
Kontakt:

Re: Lexus Alternatywa ??

Post autor: Maguro »

Hej,
wszystko zależy o budżetu, zajrzyj do nowej A8 lub nowej S-ki czy 7-ki tam napewno nie będzie plastikowo :-) no i masz gwarancję więc nie interesuje Cię awaryjność.
Awatar użytkownika
adamsky73
Lex Driver
Posty: 621
Rejestracja: 20 maja 2014, o 17:14
Model Lexusa: LS460 '08
Skąd:: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Lexus Alternatywa ??

Post autor: adamsky73 »