Strona 1 z 1

LS400 UCF20 - Kilka pytań na start.

PostNapisane: 30 sty 2017, o 18:26
przez ponuryreflektor
Witajcie Panowie!

Sprawa wygląda tak: Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem LX400. I kilku tygodni na pewnym protalu wisi LX400 z 96 roku z założoną instalacją gazową.
Samochód ma przebieg 472 tys km. Właśiciel twierdzi że kilka tys wymienił w nim rozrząd oraz pare innych rzeczy typu wahacze, końcówki drążków, klocki hamulcowe itd.
Niestety (lub "stety" :) ) samochód jest w wersji z zawieszeniem pneumatycznym. Właściciel twierdzi że wymienił jeden przedni amortyzator, ale dodał też że jeden tylny jest słaby, ale trzyma.

W związku z tym mam kilka pytań:

- silnik podobno jest "niezniszczalny", o ile rzeczywiście rozrząd został zrobiony, to nie powinienem się chyba martwić?
- Jak w nich wygląda sprawa ze skrzynią automatyczną oraz sprzęgłem? Na alledrogo widziałem że ceny używanych zaczynają się od 500 zł, niektóre mają poniżej 200k przebiegu (niby). Jak wygląda sprawa z ich wymianą, eksploatacją itp?
- Zawieszenie pneumatyczne: Jak sprawdzić w jakim jest stanie? Dalej - czytałem że wymiana amortyzatorów na nowe jest nieopłacalna. Można kupić używki, ale wiadomo to ryzyko. A jak wygląda sprawa z regeneracją?
- Ogólnie na co zwrócić uwagę przy obejrzeniu auta?

Na wizję chcę jechać z ojcem, który jest mechanikiem i ma warsztat samochodowy. I własnie też zastanawiam się pod tym względem, gdyż ojciec jest mi w stanie pomóc z ewentualnymi naprawami.
Samochód znajduje się stosunkowo niedaleko mojego miejsca zamieszkania, więc właśnie dlatego zależy mi na obejrzeniu jego.

Pozdrawiam
CS

Edit: Zapomniałem zapodać link: https://www.olx.pl/oferta/lexus-ls-400- ... ad3ea5f349

Re: LX400 UCF20 - Kilka pytań na start.

PostNapisane: 30 sty 2017, o 21:54
przez kpk
Patrząc po ogłoszeniu to chyba jednak chcesz kupić LS-a a nie LX ;)
Wydaje mi się, że ten egzemplarz już chyba był opisywany w wątku viewtopic.php?f=131&t=7998
Ma dość charakterystyczne RURY :)
Pozdrawiam
KPK

Re: LX400 UCF20 - Kilka pytań na start.

PostNapisane: 30 sty 2017, o 22:39
przez ponuryreflektor
Dzięki wielkie za odpowiedź :D

Nie wiem dlaczego ale gdzieś w główie utarło mi się to "LX" i często jak coś gdzieś wpisuję to sie mylę :)

Odnośnie odpowiedzi - poszukam, lecz nie spodziewałem się że będzie w dziale UCF30 opisywany :)

Re: LX400 UCF20 - Kilka pytań na start.

PostNapisane: 30 sty 2017, o 22:46
przez kpk

Re: LX400 UCF20 - Kilka pytań na start.

PostNapisane: 30 sty 2017, o 23:13
przez ponuryreflektor
Dzięki dzięki, powoli sobie czytam stronę po stronie

Grzebiąc w internetach znalazłem jeszcze poprzednią aukcję tego Leksia: https://www.olx.pl/oferta/lexus-ls-400- ... ebxb7.html

Re: LX400 UCF20 - Kilka pytań na start.

PostNapisane: 15 lut 2017, o 00:41
przez Hubert.P
Byłem, obejrzałem i kupiłem :szok: . Samochód generalnie bez tragedii ale bez sporego pakietu startowego się nie obejdzie. Wydechy wiocha ale na szczęście dostałem oryginalne w dobrym stanie. Cena adekwatna do stanu ale najważniejsze że że stoi u mnie w garażu :hobby:

Re: LX400 UCF20 - Kilka pytań na start.

PostNapisane: 17 lut 2017, o 20:10
przez ponuryreflektor
Hubert.P napisał(a):Byłem, obejrzałem i kupiłem :szok: . Samochód generalnie bez tragedii ale bez sporego pakietu startowego się nie obejdzie. Wydechy wiocha ale na szczęście dostałem oryginalne w dobrym stanie. Cena adekwatna do stanu ale najważniejsze że że stoi u mnie w garażu :hobby:


I jak wrażenia? Co sie okazało że jest do zrobienia? Bardzo niewiele brakowało, żebym Cię wyprzedził (przynajmniej w oględzinach) :)