Strona 1 z 2

Aplikacja Moj Lexus

PostNapisane: 16 maja 2017, o 20:30
przez qwertyyu
Witam,
jakis czas temu, zamowilem Lexusa NX, wzialem wersje stockowa, ze wzgledu na zapewnienia, ze bedzie ona stosunkowo szybko na miejscu.
Dostalem informacje, ze auto jest juz w drodze, bedzie na przelomie maj/czerwiec, w umowie wpisana data odbioru to 10 czerwiec.

Zdziwilem sie troche, kiedy dostalem kod do aplikacji Moj Lexus, dzieki ktoremu powinienem moc w teorii sledzic podroz auta do Polski, bo dopiero przedwczoraj pojawila sie w niej informacja, ze auto opuscilo fabryke, a spodziewana data dostarczenia auta to 3 lipiec. Kiedy spytalem sie sprzedawcy, jaki jest stan faktyczny, uslyszalem, zeby nie sugerowac sie aplikacja, bo dane tam nie sa poprawne.

Pytanie, czy ktos z Was ma jakies doswiadczenia z ta aplikacja i tym jak sprawdzaja sie terminy ktore podaje?

Re: Aplikacja Moj Lexus

PostNapisane: 16 maja 2017, o 20:38
przez Aleksanderu
Osoby które zajmują się raportowaniem samochodów, często wpisują status auta z opóźnieniem. Dlatego możesz mieć rekordy z opóźnieniem. Nie mieli innego na stocku ?

Re: Aplikacja Moj Lexus

PostNapisane: 16 maja 2017, o 21:16
przez piotrulec
Raportowane z aplikacji jest jak najbardziej poprawne, u mnie pokrywało się w 100 %
Mam znajomego w firmie która robi przeładunki z pociągu na plac, opuźnienie raportu to max 24h , czyli jak miałem raport ze pociąg w drodze , to on już dojechał .
Ale rozładunek, papiery i montaż GPSu z alarmem trwa kilka dni .
Wiec jak masz przewidywany termin dostawy na 3 lipca to faktycznie odbierzesz auto Ok 10 lipca, o ile nie bedzie sztormów i statek dopłynie na czas

Re: Aplikacja Moj Lexus

PostNapisane: 16 maja 2017, o 21:24
przez qwertyyu
Dzieki za odpowiedzi.
Mysle sobie, ze nawet gdyby statusy transportu auta zmienialy sie ze znacznym opoznieniem, to nie tlumaczy chyba tego poslizgu w dacie dostarczenia...
Jesli jest tak jak piszecie, to sprzedawca wprowadzil mnie w blad najpierw mowiac o tym ze takie auto jest juz w drodze i moge sie spodziewac odbioru za miesiac, a nastepnie w przewidywanym terminie odbioru:/

Re: Aplikacja Moj Lexus

PostNapisane: 17 maja 2017, o 08:41
przez piotrulec
to typowe , ja zamawiałem auto na produkcje, bo chciałem dosyć nietypową specyfikację.
Auto miało iść do produkcji pod koniec października z dostawą na początek grudnia.
Faktycznie udało się przesunąć mnie w kolejce i auto wyprodukowali w pierwszym tygodniu października, a dostawa była na 22 grudnia :D

Re: Aplikacja Moj Lexus

PostNapisane: 17 maja 2017, o 09:15
przez qwertyyu
piotrulec napisał(a):to typowe , ja zamawiałem auto na produkcje, bo chciałem dosyć nietypową specyfikację.
Auto miało iść do produkcji pod koniec października z dostawą na początek grudnia.
Faktycznie udało się przesunąć mnie w kolejce i auto wyprodukowali w pierwszym tygodniu października, a dostawa była na 22 grudnia :D


Czyli rozumiem, ze typowe jest to, ze data odbioru na umowie nie ma nic wspolnego z faktyczna data odbioru?

Troche nieladnie, spodziewalem sie po marce premium rzetelnej informacji, a teraz to wyglada troche tak, jakbym dostal date odbioru z kapelusza tylko po to, zebym zdecydowal sie na to auto.

Edit:
A moze ktos z forum pracuje w Lexusie i ma mozliwosc sprawdzenia faktycznego stanu?

Re: Aplikacja Moj Lexus

PostNapisane: 17 maja 2017, o 16:49
przez adamsky73
Oczywiście że to typowe. Handlowcy to z założenia kłamliwe małpy. I jeśli będziesz dzwonił z zapytaniami to za każdym razem dostaniesz inną ciekawą historię. Po prostu zadzwoń i powiedz handlowcowi żeby już załatwiał auto flotowe od terminu wpisanego w umowie lub szykował jakieś fajne gratisowe gadżety. Tak naprawdę podpisałeś umowę w której zapewne nie ma żadnych kar związanych z opóźnieniem więc handlowiec ma to gdzieś. Znałem takiego który umówił się na odbiór auta z klientami a zapomniał go zamówić ;-)

Re: Aplikacja Moj Lexus

PostNapisane: 17 maja 2017, o 19:37
przez qwertyyu
Nie nastroiliscie mnie niestety optymistycznie, no ale wyglada na to ze faktycznie z tym terminem zostalem nabity w butelke. Zobacze czy uda sie faktycznie jakies auto zastepcze wziac z salonu, bo jest to dla mnie niemaly problem ze bede bez auta kolejny miesiac.
Troche mnie to dziwi, bo zostaly mi wymienione konkretne kolory i konfiguracje, z ktorych musialem wybrac, zeby auto bylo szybciej, ale byc moze to kolejny niefajny trick handlowca.

W kazdym razie, wyglada na to ze bede musial sie uzbroic w cierpliwosc.

Aplikacja Moj Lexus

PostNapisane: 18 maja 2017, o 23:10
przez One Fifty
U mojej żony było to samo. Auto skonfigurowane i zamówione w pierwszym tygodniu stycznia. NX200t. Termin dostawy w umowie 15.04. Odbiór dopiero w ten poniedziałek. Od jakiegoś czasu jeździ jednak zastępczym NX. Tak się też złożyło, że dostał strzała w tylne drzwi od jakiegoś niedorozwiniętego babsztyla, więc trafi z przebiegiem 2000 km na wymianę drzwi po zwrocie. Ałłła! Może to i lepiej, że docelowe auto nie dotarło w terminie???
A ta aplikacja Lexusa to taka sama lipa jak w Toyocie. W grudniu przerabiałem to samo z moim autem. Mojej żonie podawała termin odbioru 01.06. Wg aplikacji auto do zeszłego tygodnia było koło Gibraltaru, nagle pojawiło się jednak na składzie
.Obrazek

Re: Aplikacja Moj Lexus

PostNapisane: 19 maja 2017, o 18:29
przez qwertyyu
Czyli u Ciebie odbior miesiac po terminie w umowie, a 2 tygodnie przed planowana data z aplikacji.
Pozostaje mi czekac, staralem sie zorientowac w Lexus Polska, to odpowiedzieli mi, ze dealer ma najdokladniejsze informacje.

Jak zalatwiles auto zastepcze, byl z tym jakis problem? Jesli bedzie opoznienie to tez bede sie o to staral, wyjatkowo nie na reke mi zostac dluzej bez auta w rej chwili.