Grubosc powloki lakierniczej

Informacje które warto wiedzieć przed kupowaniem Lexusa.

Grubosc powloki lakierniczej

Postprzez qwertyyu » 29 cze 2017, o 18:44

Witam, mam pytanie, czy ktos wie jaka powinna byc grubosc powloki lakierniczej w nowym lexusie?
Moze ktos z Was mierzyl przy odbiorze auta?

Pomierzylem dzisj pol-roczne auto, bezwypadkowe i troche zdziwilem sie wynikami. Z informacji w internecie wynika, ze powyzej 200 mikronow nie powinno byc, a z pomiarow w kilku miejscach wyszlo ok 240. Dodatkowo na roznych elementach warstwa jest rozna i nie sa to drobne roznice, od 130 do 250 mikronow.
qwertyyu
Nowy lex user
 
Posty: 15
Dołączył(a): 16 maja 2017, o 20:17
Model Lexusa: NX 200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: Grubosc powloki lakierniczej

Postprzez pss » 30 cze 2017, o 08:13

Lexus nie ma grubej powłoki lakierniczej, na cardetalingu który robi sporo lexusów mówili mi jak dobrze pamiętam to coś ok 120/130 mikronów.
Te skok do 250 i to ewidentnie jakieś zabawy lakiernicze ;)
pss
Lex user
 
Posty: 62
Dołączył(a): 2 cze 2016, o 19:25
Model Lexusa: is200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: Grubosc powloki lakierniczej

Postprzez qwertyyu » 30 cze 2017, o 20:48

Dziwna sprawa, bo 120-130 to moze jest na jednym elemencie, a tak drzwi np 170, maska ok 200, dach do 250.. auto raczej nie wyglada na malowane.
Moze ma ktos mozliwosc sprawdzenia u siebie?
qwertyyu
Nowy lex user
 
Posty: 15
Dołączył(a): 16 maja 2017, o 20:17
Model Lexusa: NX 200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: Grubosc powloki lakierniczej

Postprzez klops » 1 lip 2017, o 10:19

Zdarza się powtórne malowanie na etapie produkcji. Wtedy masz więcej um, a auto wygląda na ori.

Generalnie lex do 120-130um powinien być.

Jeśli ma alu maskę to może być delikatnie więcej na niej.

Jest też kwestia jakości miernika oraz jego kalibracji. Może też tak być, że miernik to śmietnik albo kalibrowany w 1979r i też będą wychodziły bzdury.
klops
Nowy lex user
 
Posty: 10
Dołączył(a): 22 kwi 2014, o 19:11
Model Lexusa: is300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Re: Grubosc powloki lakierniczej

Postprzez ledziu » 1 lip 2017, o 10:31

Panowie stwierdzacie wszytko na 100% a ja dam wam zagwostkę moja koleżanka ma gs-a 13r z salonu bez wypadek w 100% i lakier ma ponad 200 jej mąż ma tojkę LC120 z salonu bez wypadek lakier ma 170... ja mam lexy i jest różnie od 140 do 220 a nie ma śladów malowania ...
Więc jak jest ? :biggrin2:
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1555
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: Grubosc powloki lakierniczej

Postprzez kuskus83 » 1 lip 2017, o 10:38

Posiagam Gsa z 2008 r bezwypadek mierzony przed i po zakupie
Wszędzie okolo 180
Nie wiem jak z nowszymi
kuskus83
Lex user
 
Posty: 175
Dołączył(a): 1 maja 2015, o 08:33
Model Lexusa: GS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warm - Maz

Re: Grubosc powloki lakierniczej

Postprzez corner » 1 lip 2017, o 10:53

GS mk2 w nominale miał ok 120-140 ale mk3 już grubiej.
corner
Lex user
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 cze 2013, o 22:56
Model Lexusa: ex gs430 mk2
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczytno

Re: Grubosc powloki lakierniczej

Postprzez qwertyyu » 1 lip 2017, o 18:37

Rozumiem, ze nie ma reguly i rownie dobrze moze byc > 200 na oryginale...
Miernik jest ok, mierzylem na samochodzie innej marki i 120-130 na kazdej mierzonej czesci.
qwertyyu
Nowy lex user
 
Posty: 15
Dołączył(a): 16 maja 2017, o 20:17
Model Lexusa: NX 200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: Grubosc powloki lakierniczej

Postprzez michalllw » 2 lip 2017, o 20:55

qwertyyu napisał(a):Rozumiem, ze nie ma reguly i rownie dobrze moze byc > 200 na oryginale...
Miernik jest ok, mierzylem na samochodzie innej marki i 120-130 na kazdej mierzonej czesci.

Jeśli masz trójwarstwowy lakier to może być 200+
Obrazek
https://web.facebook.com/MMniceCARS/
Avatar użytkownika
michalllw
Lex Master
 
Posty: 1335
Dołączył(a): 2 sty 2011, o 11:43
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bielawa

Re: Grubosc powloki lakierniczej

Postprzez sebek8888 » 3 lip 2017, o 11:22

To ze auto po wyjezdzie z salonu nie mialo zadnego wypadku, nie znaczy wcale ze nie bylo wczesniej powtornie lakierowane.
sebek8888
Lex user
 
Posty: 278
Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 14:36
Model Lexusa: LS400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Zyrardów

Następna strona

Powrót do Kupujemy Lexusa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości