Lexus GS 430 II z DE czy warto tyle przepłacić???
: 30 sie 2018, o 13:26
Witam.
Od jakiegoś czasu przymierzam się do Lexusa GS 430. Auto ma być jako drugie, takie odwieczne marzenie o V8.
Obejrzałem w Polsce 3 szt, co podkreślam te najdroższe w cenach 34-45 tys zł, które miały być w bardzo dobrym stanie i jest jak zwykle.... pół samochodu malowane, zawieszenia pordzewiałe. I te tłumaczenia, wie pan Japońce rdzewieją trochę to błotnik z tyłu był malowany, wszystkie jakie mieliśmy takie były... Każdy miał jakąś małą wadę do poprawki.
Przeglądam strony Niemieckie i trafiłem takie coś:
https://www.autoscout24.de/angebote/-ed ... =354144135
Napisałem do nich, dostałem ładne zdjęcia, również podwozia, są rachunki za serwisy, są wszystkie przeglądy TUV więc przebieg niby pewny, dwa komplety kół aluminiowych itp.
Będę w Niemczech za tydzień to chciałem obejrzeć na żywo, ale czy warto w ogóle podchodzić do tematu?
Mimo wszystko kupa kasy. Chcą 12 tys euro co daje 51 tys zl plus 9 koła akcyzy. Za mk2 kosmos, z drugiej strony można kupić mk3 ale z min. 2 razy większym przebiegiem.
Jest też krajowy LS w tej kasie ale ma 200 w kołach i kosztuje 59 tys.
Co radzicie...
Od jakiegoś czasu przymierzam się do Lexusa GS 430. Auto ma być jako drugie, takie odwieczne marzenie o V8.
Obejrzałem w Polsce 3 szt, co podkreślam te najdroższe w cenach 34-45 tys zł, które miały być w bardzo dobrym stanie i jest jak zwykle.... pół samochodu malowane, zawieszenia pordzewiałe. I te tłumaczenia, wie pan Japońce rdzewieją trochę to błotnik z tyłu był malowany, wszystkie jakie mieliśmy takie były... Każdy miał jakąś małą wadę do poprawki.
Przeglądam strony Niemieckie i trafiłem takie coś:
https://www.autoscout24.de/angebote/-ed ... =354144135
Napisałem do nich, dostałem ładne zdjęcia, również podwozia, są rachunki za serwisy, są wszystkie przeglądy TUV więc przebieg niby pewny, dwa komplety kół aluminiowych itp.
Będę w Niemczech za tydzień to chciałem obejrzeć na żywo, ale czy warto w ogóle podchodzić do tematu?
Mimo wszystko kupa kasy. Chcą 12 tys euro co daje 51 tys zl plus 9 koła akcyzy. Za mk2 kosmos, z drugiej strony można kupić mk3 ale z min. 2 razy większym przebiegiem.
Jest też krajowy LS w tej kasie ale ma 200 w kołach i kosztuje 59 tys.
Co radzicie...