Pytania o silnik w GS II generacji
-
- Lex user
- Posty: 181
- Rejestracja: 4 kwie 2011, o 14:28
- Model Lexusa: GS 2nd gen
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pytania o silnik w GS II generacji
Z tego co na razie widzę (patrzę od kilku tygodni) - to w PL znalezienie GS430 graniczy z cudem... Najprawdopodobniej import z DE będzie jedyną opcją
Co do 1UZ (czyli jak rozumiem przedliftowy GS400) - to tu już chyba tylko USA wchodzi w grę. Przy obecnych regulacjach - ta opcja dla mnie niestety odpada. Plus zauwazyłem, że amerykańskie GS-y nie miewają niektórych opcji (xenony, navi...) - może za wyjątkiem nielicznych aut z najpóźniejszych roczników.
Co do 1UZ (czyli jak rozumiem przedliftowy GS400) - to tu już chyba tylko USA wchodzi w grę. Przy obecnych regulacjach - ta opcja dla mnie niestety odpada. Plus zauwazyłem, że amerykańskie GS-y nie miewają niektórych opcji (xenony, navi...) - może za wyjątkiem nielicznych aut z najpóźniejszych roczników.
- Ralfx
- Lex Master
- Posty: 1547
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 03:56
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pytania o silnik w GS II generacji
O silnik 3UZ zapytaj użytkownika Artur_Alpida, on ma w swoim SC430 takisilniczek może bedzie mógł Ci o nim troche opowiedzieć od strony użytkowej
Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
-
- Lex user
- Posty: 181
- Rejestracja: 4 kwie 2011, o 14:28
- Model Lexusa: GS 2nd gen
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pytania o silnik w GS II generacji
Spróbuję do niego uderzyć... W każdym razie nie słyszeliście o wydumkach w rodzaju elektronicznego termostatu za tysiaka w tym motorze?
Przypuszczam że z blokadami do VVt-i może być masakra nie mniejsza niż do VANOS-a - oby nigdy nie było potrzeby zdejmować "czapki". Jednak z 1UZ człowiek miałby większy komfort, ale tego nie przeskoczymy...
Przypuszczam że z blokadami do VVt-i może być masakra nie mniejsza niż do VANOS-a - oby nigdy nie było potrzeby zdejmować "czapki". Jednak z 1UZ człowiek miałby większy komfort, ale tego nie przeskoczymy...
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Pytania o silnik w GS II generacji
Z tego co pamiętam to forumowicz oslek ma takiego GS 400 z 1998 roku. Wersja USA na chromowanych ori felgach, niebieski metalik z chyba dosyć małym przebiegiem. Ale jest tak w nim zakochany że raczej na pewno Ci go nie sprzeda.michal_5000 pisze:...Co do 1UZ (czyli jak rozumiem przedliftowy GS400) - to tu już chyba tylko USA wchodzi w grę. Przy obecnych regulacjach - ta opcja dla mnie niestety odpada. ....
Pozdro
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, o 21:14 przez janasek, łącznie zmieniany 1 raz.
Luxusem jadę...
-
- Lex user
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 paź 2010, o 16:35
- Model Lexusa: ?
- Kontakt:
Re: Pytania o silnik w GS II generacji
Witam,
skoro zostałem przywołany to muszę się wypowiedzieć. Samochód dokładnie taki jak opisał janasek, tylko wersja nie z USA lecz z Kanady. Rok 1998, przebieg 72600km czy coś kolo tego. Czy coś się psuje? Cóż, przy mojej eksploatacji trudno powiedzieć, ja nie miałem żadnych problemów, wymieniam filtr, olej i na tym koniec. Samochód użytkuję okazjonalnie, raz na ok. dwa tygodnie, w zimie nie jeżdżę, w deszczu.......też unikam, raczej wyłącznie po trasie więc trudno mi wypowiedzieć się na temat spalania w mieście, w trasie rekord to 9l/100, normalnie ok 9,5 ale staram się jeździć spokojnie, czasami trochę przycisnę (rzadko). Jakieś wady? hmmm jak dla mnie raczej nie. Zakochany faktycznie jestem i wiem, że nie chcę go nigdy sprzedać.
Pozdrawiam
Konrad
edit. i w tej wersji 1uz-fe też miał zmienne fazy rozrządu
skoro zostałem przywołany to muszę się wypowiedzieć. Samochód dokładnie taki jak opisał janasek, tylko wersja nie z USA lecz z Kanady. Rok 1998, przebieg 72600km czy coś kolo tego. Czy coś się psuje? Cóż, przy mojej eksploatacji trudno powiedzieć, ja nie miałem żadnych problemów, wymieniam filtr, olej i na tym koniec. Samochód użytkuję okazjonalnie, raz na ok. dwa tygodnie, w zimie nie jeżdżę, w deszczu.......też unikam, raczej wyłącznie po trasie więc trudno mi wypowiedzieć się na temat spalania w mieście, w trasie rekord to 9l/100, normalnie ok 9,5 ale staram się jeździć spokojnie, czasami trochę przycisnę (rzadko). Jakieś wady? hmmm jak dla mnie raczej nie. Zakochany faktycznie jestem i wiem, że nie chcę go nigdy sprzedać.
Pozdrawiam
Konrad
edit. i w tej wersji 1uz-fe też miał zmienne fazy rozrządu
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Pytania o silnik w GS II generacji
Sam bym wziął go od Konrada gdyby była na sprzedarz. Takie perełki się bardzo rzadko zdarzają... Jest po prostu sliczny.oslek pisze:... Zakochany faktycznie jestem i wiem, że nie chcę go nigdy sprzedać.
Pozdrawiam
Konrad
...
Pozdro
Luxusem jadę...
- Rici
- Administrator
- Posty: 1021
- Rejestracja: 15 wrz 2010, o 18:30
- Model Lexusa: 3GS
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Pytania o silnik w GS II generacji
Oslek zapraszam do działu moje auto i opisanie IS-a i Gs-a oraz jak możesz uzupełnij profil...Pozdrawiam
-
- Lex user
- Posty: 181
- Rejestracja: 4 kwie 2011, o 14:28
- Model Lexusa: GS 2nd gen
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pytania o silnik w GS II generacji
Oki, myślę, że Wasze uwagi/spostrzeżenia dają mi jakieś pojęcie (@hydrant23 - dzięki za info o spalaniu).
Problem jest trochę taki, że (a) zdecydowanie wolałbym polift i (b) o GS430 w PL można zapomnieć a te z DE solidnie wykraczają poza budżet... Niemniej kombinujemy
W ten weekend może coś będę oglądał, więc zdam relację
Problem jest trochę taki, że (a) zdecydowanie wolałbym polift i (b) o GS430 w PL można zapomnieć a te z DE solidnie wykraczają poza budżet... Niemniej kombinujemy
W ten weekend może coś będę oglądał, więc zdam relację
-
- Lex user
- Posty: 181
- Rejestracja: 4 kwie 2011, o 14:28
- Model Lexusa: GS 2nd gen
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pytania o silnik w GS II generacji
Oki, więc wczoraj oglądaliśmy tego GS430 z 2001 (ceną się nie sugerujcie - jest od czapy IMHO, ale do znegocjowania).
Ogólnie z racji na moją mizerną znajomość mechaniki - chodziło przede wszystkim o przymierzenie się od strony "użytkownika". W razie dalszego ciągu, oględziny techniczne będą osobnym tematem.
Tak czy owak... auto zadbane (co mnie nie szokuje w samochodzie segmentu premium), bardzo "gładkie" w prowadzeniu (minimalne odgłosy z zewnątrz, fajne tłumienie nierówności, aksamitnie pracująca skrzynia..) - to na pewno może się podobać.
Niemniej - co sądzicie o tym (uprzedzam, że to moja pierwsza jazda jakimkolwiek Lexusem):
Ogólnie z racji na moją mizerną znajomość mechaniki - chodziło przede wszystkim o przymierzenie się od strony "użytkownika". W razie dalszego ciągu, oględziny techniczne będą osobnym tematem.
Tak czy owak... auto zadbane (co mnie nie szokuje w samochodzie segmentu premium), bardzo "gładkie" w prowadzeniu (minimalne odgłosy z zewnątrz, fajne tłumienie nierówności, aksamitnie pracująca skrzynia..) - to na pewno może się podobać.
Niemniej - co sądzicie o tym (uprzedzam, że to moja pierwsza jazda jakimkolwiek Lexusem):
- podświetlenie zegarów - mimo rozkręcenia na full było w świetle dziennym baaardzo blade (raczej ciemne) - tak że prawie niewidoczne. Ze zdjęć wyobrażałem to sobie inaczej, zwłaszcza że są w tych głębokich "studniach".
- silnik podczas pracy wyraźnie wibrował (cały czas). Wibracje były wyczuwalne ręką na plastikowej osłonie motoru (zupełnie inaczej niż wszystkie znane mi V8), jak również w środku na fotelu/kierownicy.
- podczas jazdy próbnej samochód rozczarował mnie przyspieszeniem (obojętnie na gazie czy benzynie). Tzn. ok, był szybki - ale po tym co czytałem, oczekiwałbym znacznie więcej. GS430 powinien mieć bodajże 5.6 do setki, czyli szybciej niż Corvette C4 (która wg słów znajomego bezlitośnie wpycha fotel w plecy). Tymczasem oboje z żoną mieliśmy wrażenie, że auto przyspiesza/wyprzedza wolniej niż moje BMW 740i (teoretycznie koło 7.0 s. do paczki).
- zauważyłem też, że przy zmianie biegu słychać bardzo stłumione, ale jednak zauważalne głuche walnięcie.
-
- Lex Driver
- Posty: 691
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:21
- Model Lexusa: GS430 mkIII
- Skąd:: zamosc
- Lokalizacja: zamosc
- Kontakt:
Re: Pytania o silnik w GS II generacji
podswietlenie automatycznie sie powinno rozjasniac (gdy jest jasno)i przyciemniac od tego sa czujniki zmierzchu , wibracje???? w V8 niemozliwe nawet poduszki malo maja tu do gadania , auto teoretycznie ma przyspieszac w 6.3 do sety i moze odczucia nie ma ale wskazowka predkosciomierza jedzie w gore jak glupia , przy przerzucaniu biegu na postoju czyli wpinaniu D czy R jesli mocno nie wcisniesz hamulca to takie lupniecie slychac ale od hamulcow (przy najmniej u mnie kiedys sie balem ze skrzynia cos nie tego , ale jak mocno hamulce wcisne to juz ok jest)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości