Strona 1 z 2

[Gs300] Kilka pytan odnosnie usterkowsci.

: 14 lis 2010, o 13:32
autor: tasior
Witam od jakiegoś czasu choruje na lexusa gs300 3 generacji mam klika sztuk na oku. Ale do tej pory jeździłem mercedesami byłby to mój pierwszy japończyk. Mam dwa podstawowe pytania jak jest naprawdę z awaryjnością lexusów a następna rzecz która mnie dość mocno męczy to zawieszenie regulowane w tych gs-ach i jego usterkowość. Pytam się o to ze względu na to, iż po przejściach z ASO Mercedesa gdzie mnie próbowana dwa razy naciągnąć jakoś autoryzowanym stacją przestałem ufać. A serwisować zamierzam go w servisie boscha. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Re: gs300

: 14 lis 2010, o 13:39
autor: hydrant23
odnosnie awaryjnosci - wystarczy przejzec forum , tutaj wiekszosc lexow jest w wieku ok 10lat , a problemow z usterkami hmm (2.5 roku mam gs300 z 98 wymienialem olej , klocki , filtry i swoznie dolne przednie) acha na liczniku 270000 km , nie wiem jak 3cia generacja ,ale ja mam nadzieje ze lepiej niz ten "grat" co ja mam

Re: gs300

: 14 lis 2010, o 13:58
autor: tasior
W sensie silnika jakoś mało się boje. Boje się nie znajomości tego auta przez mechanika i zawieszenia bo pneumatyka klęka wszędzie od mercedesa, audi po... mam nadzieje że nie lexusa:)

Re: gs300

: 14 lis 2010, o 14:41
autor: tomekb
pneuamtyka jest na wysokim poziomie w lexach w merolach głumnie siada osprzet pneumatyki a wiadomo kto w elektronice jest najlepszy mu=ysle ze w gs nie powinno byc problemu na pewno w LS długo daje rade wies w gs tz powinno byc dobrze mechanik w zaleznosci skad jestes zawsze sie znajdzie ktos dobry w kazdej okolicy

Re: gs300

: 14 lis 2010, o 15:01
autor: tasior
tomekb tak jak mówisz airmatic to straszna lipa w mercedesach i w autach z małym przebiegiem potrafi uciec powietrze z układu. A co do gs czytałem szukałem tam jest inny system po prostu sterowana elektronicznie twardość może ktoś kojarzy kto robił dla nich ta zawieche albo ma jakiś schemat jej.

Re: gs300

: 14 lis 2010, o 15:44
autor: tomekb
wydaje mi sie ze tokico wkoncu pare akcji toyota ma tej firmy ale reki sobie nie utne za to

Re: [Gs300] Kilka pytan odnosnie usterkowsci.

: 8 mar 2011, o 21:39
autor: Artur_Alpida
Jezdze od 2 lat gs 300 - 3 generacji - przejechałem jakies 50 tys - nie miałem problemów z niczym. Co do zawieszenia to nie mam pneumatycznego wiec nie potrafie wydac opinii o awaryjności.

Mechanicy oczywiscie moga sie bać - ale oni ostatnio boja sie prawie wszystkiego i najchetniej koncentruja sie na wymianie klocków i oleju (;-).

Jezdząc tym modelem trzeba jednak nastawić sie ze ewentualne wymiany czegoś bedą w miarę drogie(np zarówka ksenonowa miała jakis dziwny symbol i musiała kosztować 400 zł) bo i egzemplaży jest nieiwele. Nie ma paska rozżądu a wiec tez odpada jakiś koszt.
Mysle ze poidstawową sprawę to zakup samochodu od kogoś kto kupił go jako nowy i sprzedaje po 2-3 latach a nie od osoby która kupiła taki samochód a potem uznała ze jeżdzenie na benzynie jest za drogie.

A

Re: [Gs300] Kilka pytan odnosnie usterkowsci.

: 9 mar 2011, o 18:26
autor: barteg10gg
Także nie mam pneumatyki więc nie wiem jak z awaryjnością,ale szczerze polecam ten samochód.Jesli jest regularnie serwisowany powinien służyć bez problemu..ja mam go od nieco 1,5 roku i jestem naprawde zadowolony,przebieg 130 tyś..ewentualne naprawy bądz wymiana elementów eksploatacyjnych nie jest jednak tania,kłopot jest z dostępnością częsci zamiennych porządnej firmy a oryginały są drogie tak jak i u konkurencji zresztą..Warunek do zakupu jest jeden:musi to byc pewna sztuka bo jak trafisz jakieś gówno to możesz nieżle popłynąć finansowo..pzdr

Re: [Gs300] Kilka pytan odnosnie usterkowsci.

: 4 sty 2012, o 22:01
autor: eryk328e46
A czy II seria gs300 tez ma lancuch rozrzadu?

Re: [Gs300] Kilka pytan odnosnie usterkowsci.

: 4 sty 2012, o 23:33
autor: rsz1981/2
eryk328e46 pisze:A czy II seria gs300 tez ma lancuch rozrzadu?
nie - posiada pasek