Powiem tak, jeśłi rozważasz is200 to is300, którego się tek obawiasz zniszczy go pod każdym względem gdyż ma on prawie 300Nm z czego 250 masz już przy chyba 2000rpm o ile się nie mylę, szpera praktycznie w każdym itd.marekd1986 pisze:Na kilku forach siedzę i wiem że tak jest, to właściwie poprawna postawa w wypadku poszukiwania samochodu pod dany charakter użytkowania,LPGK pisze:To jest naprawdę ciekawe forum - polecacie auta innej marki niż lexus, czego się nie uświadczy na innych forach.michalm320 pisze:Jak dla mnie strzałem w 10 będzie zakup E46 330
Myślę, że is300 też jest ciekawym rozwiązaniem z jego świetnym automatem, z ręczną zmianą biegów kiedy potrzeba, natomiast kiedy nie potrzeba komfort w miejskim korku.
a nie tak naprawdę wybór marki, to że tu napisałem, świadczy o tym że gdzieś usłyszałem (bo przecież mało kto ujeżdżał 1000sztuk samochodów różnych marek), więc na podstawie tego co usłyszałem przeczytałem, postanowiłem u Was napisać posta. Szczególnie że japońskie marki w tym słuszny i przeważnie (a może zawsze) napędzany tylną osią Lexus, przoduje w moim wyborze samochodu do małego weekendowego driftowania.
Tylko is300 występuje na allegro w trzech sztukach i to w automacie, którego się obawiam, czy da tą samą frajdę z zabawy co manual, wątpię.
Nie jest to łatwy wybór, nadal czekam na podpowiedzi.
Edit:
Po przeczytaniu posta od michalm320 zastanawiam się jeśli osiągi nie brać aż tak pod uwagę może is200 wystarczy, a tego w manualu może znajdę więcej?
Przy drift akcji takie 155KM wystarczy, w końcu to R6 czy V6 więc coś tam momentu ma?
Ja nie namawiam tylko się uśmiałem pod nosem, że w końcu nie jesteśmy zaślepieni marką bo i e46 330I robi robotę na pewno choć go nie znam ( chętnie bym poznał) ale kup takie auto w sensownym stanie nie ujeżdżone i zadbane przez "młodego gniewnego" - graniczy z cudem a wręcz jest niemożliwe.
W is300 blokujesz sobie auto na 2 biegu ( zmiana biegów w kierownicy ) nie przejdzie Ci na wyższy i możesz ganiać jeśli lubisz.
Skrzynie jak zamęczysz kupisz za 700-800zł czyli taniej niż dwumas w is200 z manualną, a jak będziesz chciał spokojnie pojechać to nie musisz wachlować biegami.
Zatem nie wątpię, że wybór jest ciężki, ale jest możliwy