Strona 1 z 4

LS po-lift z Europy czy USA ?

: 30 gru 2012, o 00:28
autor: Gumish
Szukam LS-a poprzedniej generacji, ale po-liftowego, czyli roczniki 2004 - 2006. Czy prawdą jest, że części do wersji amerykańskiej są generalnie tańsze ? Z tego co widzę, to wersji europejskich jest mniej. Wychodzę z założenia, że serwisowanie wersji z USA w niezależnym warsztacie spejcalizującym się w "Japończykach zza Oceanu" będzie znacznie tańsze niż serwisowanie wersji europejskiej w ASO. Na pewno chciałbym, żeby zawieszenie było bardziej miękkie, a to by wskazywało na wersję USA. Chociaż może nie, bo do europejskich była zawsze pneumatyka a do USA podobno nie ?

Re: LS po-lift z Europy czy USA ?

: 30 gru 2012, o 09:55
autor: dS
a co stoi na przeszkodzie aby serwisować europejczyka w nieautoryzowanym serwisie ?

Re: LS po-lift z Europy czy USA ?

: 30 gru 2012, o 12:32
autor: maniek_ls400
Jakieś bajki o tym zawieszeniu. W EU też wychodziły wersje bez pneumatyki. Wersja z US dla mnie ma kilka mankamentów - radio, klima, nawigacja - wymagają przestrojenia - navi się chyba nawet nie da bez wymiany komputera (na Alle są po 800-1500).
Bałbym się auta zza wody obawiając się czy nie jest 'spod' wody.
Ostatnio mój znajomy sprzedawał taką francuską przycierkę z 2005r za 38.5k - sam chciałem go złapać, bo wypas był pełen - łącznie z aktywnym tempomatem a naprawa zamknęła by się w jakichś 7k. Nie odpowiadał mi tylko kolor - silver + czarne skóry a ja szukam czarnego + białe skóry.

Re: LS po-lift z Europy czy USA ?

: 30 gru 2012, o 14:11
autor: Gumish
dS pisze:a co stoi na przeszkodzie aby serwisować europejczyka w nieautoryzowanym serwisie ?
w zasadzie nic, chociaz za wersja usa przemawia fakt, ze tam jest ich znacznie znacznie wiecej, wiec czesci tansze wiecej zamiennikow a u nas w zasadzie tylko oryginaly mam racje ?

Re: LS po-lift z Europy czy USA ?

: 30 gru 2012, o 17:03
autor: janasek
Gumish pisze:
dS pisze:a co stoi na przeszkodzie aby serwisować europejczyka w nieautoryzowanym serwisie ?
w zasadzie nic, chociaz za wersja usa przemawia fakt, ze tam jest ich znacznie znacznie wiecej, wiec czesci tansze wiecej zamiennikow a u nas w zasadzie tylko oryginaly mam racje ?
Części w USA może i tańsze ale to trzeba jeszcze spakować, wysłać i jak chcesz bez kombinatorstwa to opłacić cło i Vat a to wtedy już tak tanio nie jest. Różnic jakiś wielkich nie ma między USA a EU, myślę że wiekszość klamotów dostaniesz PL w podobnym cenach jak do EU. Zatem dla mnie żadna różnica USA czy EU a za EU przemawia fakt że mimo wszystko będzie chyba łatwiej później takie auto odsprzedć i łatwiej chyba znaleźć mniej potłuczony egzemplarz.

Re: LS po-lift z Europy czy USA ?

: 31 gru 2012, o 01:05
autor: maniek_ls400
Gumish pisze:
dS pisze:a co stoi na przeszkodzie aby serwisować europejczyka w nieautoryzowanym serwisie ?
w zasadzie nic, chociaz za wersja usa przemawia fakt, ze tam jest ich znacznie znacznie wiecej, wiec czesci tansze wiecej zamiennikow a u nas w zasadzie tylko oryginaly mam racje ?
Nie rozumiem ? Chcesz go kupic w PL a serwisowac w US ? Tak wynika z Twoich postow. Czesci sa Te same do wersji Eu/US wiec w czym klopot z serwisowaniem ? Zamawia sie po nr czesci a ta bierzesz z toyodiyi.com i tyle.

Re: LS po-lift z Europy czy USA ?

: 31 gru 2012, o 12:15
autor: Gumish
hehe chce serwisowac tutaj to jasne przeciez :)

Re: LS po-lift z Europy czy USA ?

: 6 sty 2013, o 14:08
autor: Gumish
Czy tak wygląda panel elektryki szyb ? Chodzi mi o montaż, czy Waszym zdaniem coś było ruszane ?

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: LS po-lift z Europy czy USA ?

: 6 sty 2013, o 16:31
autor: dS
szpara jakaś wielka, w klamce zaślepki na śubkę też brak, także było grzebane

Re: LS po-lift z Europy czy USA ?

: 7 sty 2013, o 12:18
autor: klexus
fajnie psuje wszystko heheh ładnie tapicera z deską sie schodzi, coś napuchnięte to wszystko takie jakieś jak by po dłuższej kąpieli było.
Ten panel to choćby 100 razy był wyciągany musi pasować a tu dziwnie to wygląda.