luxus pisze:gs430 po 2005 roku też ma bezpośredni wtrysk paliwa...
Mylisz się kolego ...
The 3UZ-FE, is a 4.3 L (4,292 cc or 261.9 cu in) version built in Japan. Bore is 91 mm (3.6 in) [1] and stroke is 82.5 mm (3.25 in). Output is 216 to 224 kW (290 to 300 hp) at 5600 rpm with 441 N·m (325 lb·ft) of torque at 3400 rpm. It has an aluminum engine block and aluminum DOHC cylinder heads. It uses
SEFI fuel injection, has 4 valves per cylinder with VVT-i. In 2003, the engine was linked to a six-speed automatic in applications with improved fuel efficiency.[1]
To jest najzwyklejszy jednopunktowy i pośredni wtrysk paliwa ... Gdyby to był bezpośredni wtrysk paliwa, to by było dużo więcej konia ... i owsa ...
Maniek ma swoim ls430 ten silnik i z tego co mówił spalanie zależy od tego jak się jedzie ...
Ile chcesz wydać, bo oglądałem kilka sztuk, a ceny znam od 2 lat
Dźwięk jest super, samochód dobrze się odpycha, nie czuć w nim prędkości jak w is200. Mi potrzebne było więcej ciszy w środku i w porównaniu do is200 to dupy nie urywa. Z pewnością komfort jest znacznie wyższy, ale cisza praktycznie ta sama ... Przejechałem się tym modelem i porównując do is200 posiada dużo więcej gadżetów, miejsca, większy bagażnik, niektóre wersje mają aktywny tempomat. Na allegro są sztuki z USandA ... więc trzeba uważać ... Większość tych samochodów stoi tam od co najmniej roku dwóch ... druga część od 6 miesięcy ...
Powód jest jeden ... wysoka cena w porównaniu do BMW, Audi, Mercedesa ... To są samochody co mają po 8 lat i nadal powyżej 55k.
Mankamenty przy każdej sztuce to trzeszcząca tapicerka przy niskich temperaturach i pasek alternatora lubi piszczeć na zimnym silniku ...
Była sztuka we Wrocławiu, do wzięcia za 50k PLN, ale odpuściłem ... bo puszczał niebieskiego bąka na zimnym silniku.
Pozdro
Link