I to jest właśnie bardzo ciekawe, bo w topowych wersjach z USA (u nich nazywało się to Ultra, a nie żadne tam President, bo prezydent to jeździ Cadillaciem hehe) miechy padają bardzo często. Na ichniejszym forum jest cały temat poświęcony temu właśnie problemowi i ludzie masowo narzekają, najczęściej pada prawy tył, tak to się zaczyna, a potem stopniowo cała reszta. Bardzo popularna jest tam wymiana padniętych miechów na jakieś dedykowane zestawy, zwykłe, takie sprężynowe. I co ciekawe, zdaniem niektórych komfort wcale nie jest wtedy jakoś specjalnie niższy niż z pneumatyką. Być może wersje na Europę mają jakieś inne miechy, bardziej wytrzymałe itd.maniek_ls400 pisze:Mam 2 LSa z aktywnym zawiasem i zero problemów z pompowanymi amorkami.
GS 450h kontra GS 250
-
- Lex user
- Posty: 105
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 12:07
- Model Lexusa: ES350
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: GS 450h kontra GS 250
-
- Lex user
- Posty: 146
- Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:31
- Model Lexusa: RX400h
- Skąd:: Warsaw
- Kontakt:
Re: GS 450h kontra GS 250
Kto jezdzil (lub ma) hybryde dla tego kazde nastepne auto bedzie mulowate i glosne
-
- Lex user
- Posty: 76
- Rejestracja: 29 mar 2011, o 22:42
- Model Lexusa: miotacz ognia
- Skąd:: Wawa
- Kontakt:
Re: GS 450h kontra GS 250
ja mam tylko taką uwagę
GS250 nie ma v6 tylko r4...
GS250 nie ma v6 tylko r4...
- bedok
- Lex user
- Posty: 122
- Rejestracja: 3 maja 2011, o 19:30
- Model Lexusa: GS 300 1999 „Biała Strzała”
- Skąd:: wlkp
- Kontakt:
Re: GS 450h kontra GS 250
I tu się mylisz :
IS 250 = 2,5 V6
IS 300h = 2,5 R4
GS 250 = 2,5 V6
GS 450h = 3,5 V6
IS 250 = 2,5 V6
IS 300h = 2,5 R4
GS 250 = 2,5 V6
GS 450h = 3,5 V6
-
- Lex user
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 lip 2012, o 16:42
- Model Lexusa: CT 200h<RX450h<GS450h
- Skąd:: Wrocław
- Kontakt:
Re: GS 450h kontra GS 250
Kolega "bedok" ma rację. Sam zbadałem temat. Wydawało mi się logiczne, że w 300h powinien być ten sam V6 co w 250 tylko działający w cyklu Atkinsona ale tak nie jest. Podejrzewam, że może chodzić o zbyt duże gabaryty bloku silnika V6. Najlepiej rozróżniać je po dźwięku 2,5 V6 daje czadu, 300h brzmi jak popierdółka. V6 to jest to.
GS wejdzie z napędem 300h ale najbardziej z tego wszystkiego będzie brakować tego niepowtarzalnego dźwięku V6 I obawiam się w przypadku tego napędu efektu skutera który jest tak piętnowany w Lexusie CT. Słaby napęd hybrydowy nieco denerwuje bo trzeba go bardziej cisnąć a dźwięk nie jest przyjemny w przypadku silnika R4. Wersja 450h jest na tyle mocna, że właściwie jadąc bez szaleństw i dużych przyspieszeń tak do 160 km/h silnika praktycznie nie słychać. A jak już się wciśnie to dźwięk jest baaardzo fajny. Jestem też ciekawy jak wypadnie spalanie wersji 300h. Moim zdaniem nie będzie oszczędności, bo masa robi swoje.
GS wejdzie z napędem 300h ale najbardziej z tego wszystkiego będzie brakować tego niepowtarzalnego dźwięku V6 I obawiam się w przypadku tego napędu efektu skutera który jest tak piętnowany w Lexusie CT. Słaby napęd hybrydowy nieco denerwuje bo trzeba go bardziej cisnąć a dźwięk nie jest przyjemny w przypadku silnika R4. Wersja 450h jest na tyle mocna, że właściwie jadąc bez szaleństw i dużych przyspieszeń tak do 160 km/h silnika praktycznie nie słychać. A jak już się wciśnie to dźwięk jest baaardzo fajny. Jestem też ciekawy jak wypadnie spalanie wersji 300h. Moim zdaniem nie będzie oszczędności, bo masa robi swoje.
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: GS 450h kontra GS 250
pkobierecki pisze:Moim zdaniem nie będzie oszczędności, bo masa robi swoje.
Pewnie tak, ale to robota bardziej "zielonych" niż wymysł lexusa.
-
- Nowy lex user
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 mar 2017, o 20:34
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Augustów
- Kontakt:
Re: GS 450h kontra GS 250
Mam GS 450h III 2010r i IS 250 2008r, IS spala około 1-1,5l mniej nie szaleje na mieście ani autostradzie, komfort, szybkość przy wyprzedzaniu bez porównania, GS bije na głowę IS oba prestige. Tak na marginesie IS 250 z przebiegiem 72000 km mam do sprzedania, kolor srebny.
- zender
- Lex user
- Posty: 180
- Rejestracja: 6 sty 2014, o 23:35
- Model Lexusa: RC300h
- Skąd:: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: GS 450h kontra GS 250
Zgadza sie felgi pancerne wichalem przy predkosci 100km na cos na dordze krajowej w nocy lewym bokiem ...wyskosci to mialo 18cm przednia opona I flega przezyla tylnia opona pekal ...felga nawet rysy nie bylo nie mowiac o tym aby byla krzywa lub cos podobnego.maniek_ls400 pisze:Jeżdżę trochę po EU i szczerze - ani razu nie widziałem lexa na lawecie.. Zresztą dostajesz auto zastępcze więc w czym problem ?
Przez ostatnie 6 lat zrobiłem LSami ponad 250kkm i tylko raz złapałem gumę (zmiana koła 25min) a drogi co tu pisać mamy coraz lepsze. a w razie czego jest assistance.
Ja nie kupię opon => 18" przez zwykłe sknerstwo a nie obawy o krzywienie felg - swoją drogą felgi lexusa oceniane są jako pancerne - jeśli chodzi o odporność na krzywienie, gorzej jest z ich powłoką lakierniczą - tego nie umieją opanować i to wstyd..
Co do jakosci powloki - dotyczylo to tylko pewnych modeli.
pozdrawiam
zender
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości