GS400 vs GS430
: 31 sie 2013, o 17:17
Witam
Przymierzam się do zakupu GSa V8 i niestety malutko ofert na rynku a na dodatek większość to auta mocno sfatygowane. Oczywiście wolałbym młodszego GS430 ale rozważam też GS400 jakby trafiła się zacna sztuka.
Szukałem na forum informacji nt różnic pomiędzy wersją GS400 a GS430. Niestety informacje są albo szczątkowe albo "wydaje mi się .... ", "chyba ..." itd.
Wiem oczywiście, że GS430 jest modelem poliftowym dostępnym również w Europie, który zastąpił GS400 który był tylko na rynki USA i Kanady. Poza zmianami związanymi z liftingiem oraz silnikiem (pojemność, moc i moment obrotowy) interesuje mnie wnętrze a dokładniej osprzęt GS400 i ewentualne jego "zeuropeizowanie".
1. Czy w GS400 występowało nagłośnienie M&L no i temat audio - co z "amerykańskimi" częstotliwościami bez połówek - czy radia mają tą przypadłość i czy można ją obejść / zmodyfikować?
2. Czy w Lexach z USA da się przestawić temperaturę z F na C i jeżeli tak, to czy można to zrobić we własnym zakresie czy trzeba w serwisie?
3. Licznik oczywiście wymagałby wymiany i pytanie czy z GS300 będzie pasił, np. w scorpiaku obrotomierze były dedykowane do 4 lub 6 cylindrów
4. Co z navi - czy wystarczy płyta z mapą Europy czy konieczne byłoby głębsze grzebanie / wymiana.
Z tego co udało mi się wyczytać to autka z Kanady są metryczne (km i st C), proszę o info jak z radiem.
Przymierzam się do zakupu GSa V8 i niestety malutko ofert na rynku a na dodatek większość to auta mocno sfatygowane. Oczywiście wolałbym młodszego GS430 ale rozważam też GS400 jakby trafiła się zacna sztuka.
Szukałem na forum informacji nt różnic pomiędzy wersją GS400 a GS430. Niestety informacje są albo szczątkowe albo "wydaje mi się .... ", "chyba ..." itd.
Wiem oczywiście, że GS430 jest modelem poliftowym dostępnym również w Europie, który zastąpił GS400 który był tylko na rynki USA i Kanady. Poza zmianami związanymi z liftingiem oraz silnikiem (pojemność, moc i moment obrotowy) interesuje mnie wnętrze a dokładniej osprzęt GS400 i ewentualne jego "zeuropeizowanie".
1. Czy w GS400 występowało nagłośnienie M&L no i temat audio - co z "amerykańskimi" częstotliwościami bez połówek - czy radia mają tą przypadłość i czy można ją obejść / zmodyfikować?
2. Czy w Lexach z USA da się przestawić temperaturę z F na C i jeżeli tak, to czy można to zrobić we własnym zakresie czy trzeba w serwisie?
3. Licznik oczywiście wymagałby wymiany i pytanie czy z GS300 będzie pasił, np. w scorpiaku obrotomierze były dedykowane do 4 lub 6 cylindrów
4. Co z navi - czy wystarczy płyta z mapą Europy czy konieczne byłoby głębsze grzebanie / wymiana.
Z tego co udało mi się wyczytać to autka z Kanady są metryczne (km i st C), proszę o info jak z radiem.