Strona 1 z 1

IS mk1: IS300 EU vs IS300 USA

: 28 lut 2014, o 20:31
autor: michuu
Witam,
czy jest jakaś zasadnicza różnica w europejczyku vs amerykańcu co może wpływać na np. niższą cenę amerykańca na naszym rynku?
Czy zwyczajowo można traktować je jako porównywalne modele, a z zasadniczych różnic to jedynie obrysówki, liczydło w milach i zazwyczaj brak ciepłej pupy?

Re: IS mk1: IS300 EU vs IS300 USA

: 28 lut 2014, o 20:50
autor: forest
są też różnice w zderzakach i belkach, w US są inne normy dotyczące stref zgniotu więc tam zderzaki są bardziej "wysunięte"

Re: IS mk1: IS300 EU vs IS300 USA

: 28 lut 2014, o 22:38
autor: michuu
forest pisze:są też różnice w zderzakach i belkach, w US są inne normy dotyczące stref zgniotu więc tam zderzaki są bardziej "wysunięte"
ok, dzięki za info, ale interesuje mnie jeszcze jedna rzecz
Czy cenowo IS z USA jest tyle samo wart na naszym rynku jak EU? Pytam, bo pamiętam jak kiedyście rozważałem zakup imprezy WRX USA i po zagłębieniu się w temat, okazało się że są tańsze bo teoretycznie gorsze.
Czy w przypadki IS mk1 można je porównać, czy też dzielimy na lepsze/gorsze?

: 5 mar 2014, o 02:34
autor: dead_beat
Chyba raczej czy przy sprzedaży znajdziemy szybko zainteresowana osobę, której nie będą przeszkaszaly F zamiast C i mph zamiast km/h czy brak niektórych fal radiowych oraz często brak podgrzewania foteli. Takie "o" detaliki powodują, że dla niektórych jest mniej warte.

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka

Re: IS mk1: IS300 EU vs IS300 USA

: 5 mar 2014, o 11:14
autor: tomekb
Cena zalezy od kupującego ile da a wtym kraju jak najtaniej panie ;)

Re: IS mk1: IS300 EU vs IS300 USA

: 5 mar 2014, o 15:46
autor: Pawełn
michuu pisze:
forest pisze:są też różnice w zderzakach i belkach, w US są inne normy dotyczące stref zgniotu więc tam zderzaki są bardziej "wysunięte"
ok, dzięki za info, ale interesuje mnie jeszcze jedna rzecz
Czy cenowo IS z USA jest tyle samo wart na naszym rynku jak EU? Pytam, bo pamiętam jak kiedyście rozważałem zakup imprezy WRX USA i po zagłębieniu się w temat, okazało się że są tańsze bo teoretycznie gorsze.
Czy w przypadki IS mk1 można je porównać, czy też dzielimy na lepsze/gorsze?
Zastanawiałem się nad tymi różnicami szukając swojego ISa, ale po długich poszukiwaniach, koniecznie sedana bo jednak w kombi jest zawsze trochę głosniej, ostatecznie wolałem pogodzić się z tymi drobnymi niedogodnościami wersji USA jak F i radio, ale u mnie z działającą zmieniarką:) i wziąłem amerykana, za to nawet nie trąconego przodem ani tyłem i w niezłym stanie ogólnym wobec ubitych wersji EU które były wówczas dostępne.

Z różnic to jeszcze można wymienić na minus: brak sprysków ksenonów, na plus: ori światła do jazdy dziennej, stop i pozycja w tylnej klapie zamiast fogów, brak kierunków w błotnikach za to podwójne żarówki kierunków w lampie przedniej.
W sportcrossie EU przedni zderzak jest chyba tak samo gruby jak w sedanie USA.

dead_beat pisze:...i mph zamiast km/h
Licznik wyskalowany jest również w km/h:)

Odp: IS mk1: IS300 EU vs IS300 USA

: 8 mar 2014, o 01:52
autor: dead_beat
Pawełn pisze:
dead_beat pisze:...i mph zamiast km/h
Licznik wyskalowany jest również w km/h:)
Tak, ale ten Twój IS300 tak przyspiesza, że można zeza dostać od pilnowania prędkości :-D
Pewnie później to już nie ma różnicy, ale na pierwsze wrażenie to masakra :-D

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka