gs300/430,ls430 ciezko sie zdecydowac
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 6 paź 2014, o 07:50
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Newbury UK
- Kontakt:
Re: gs300/430,ls430 ciezko sie zdecydowac
Hybrydy nie chce z dwóch powodów jeden to strasznie mały bagażnik a drógi to obawa przed poważną awarią
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1776
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Re:
What ? Z GS do RX ? Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale RX uważam za wyjątkowo nieudane wizualnie auto.Yarecki pisze:Robiłem przymiarkę kilka miesięcy temu to RX400h
Na szczęście autor tego tematu nie bierze pod uwagę RX, więc możemy spokojnie wrócić do dyskusji
Pzdr
-
- Lex user
- Posty: 139
- Rejestracja: 3 lis 2013, o 20:52
- Model Lexusa: Gs430 mkIII, Rx400h, Sc430
- Skąd:: WOT
- Kontakt:
Re: gs300/430,ls430 ciezko sie zdecydowac
Mogę coś powiedzieć z perspektywy właściciela Gs 430 mkIII.
Mam go od roku i zrobiłem nim 33tkm, przy czym 26tkm na gazie. Jak dotąd żadnych problemów, ale może to dlatego że auto w chwili kupna miało nalot 48tkm. Auto funkcjonalne, lecz w środku nie tak wielkie, jak mogłoby się wydawać (szczególnie z tyłu w Ls-ie będzie dużo więcej miejsca ale to wynika z kształtu dachu). Bagażnik spory, lecz mały otwór załadunkowy i nieregularność pogarszają jego możliwości. W trasie spali mi minimalnie 8,5l/100, lecz realną wartością dla mnie to 11-13l (a czasem więcej, lubię wykorzystywać moc). Natomiast normalnie zużywa 13-16l (Warszawa i okolice, jazda zdecydowana ). Na gazie są to wartości o 2l większe. Maksymalne spalanie w mieście na krótkich odcinkach (2-3km) dochodziło do 20l gazu. Do 180 cisza jak makiem zasiał (choć w tym wypadku ważne są także odpowiednie opony). Przy tej prędkości prędkość obrotowa już powyżej 3000. Komfort bardzo dobry, po uruchomieniu funkcji sport w zawieszeniu wyraźnie utwardza się. Porównując to auto z Ls460 awd mojego wspólnika to ls jest dużo wygodniejszy, wręcz jeżdżąca kanapa ale zarazem mniej dokładny w prowadzeniu (Ls na sporcie jest bardziej miękki niż Gs w trybie normal). Ceny amorków podobno wysokie, ale to dopiero za rok czy dwa. Co ważne, banan mi z twarzy nie schodzi mimo roku jazdy. Biorąc pod uwagę to wszystko ja się cieszę z GS-a i polecam ten wybór.
Ps. jedyne wady Gs-a to wielkość przednich siedzeń (niewystarczająca długość siedziska dla osób powyżej 180, ale to musisz sam sprawdzić), oraz kiepskie oświetlenie wewnętrzne auta (ilość i moc świateł niewystarczająca). Na tyle zalet te dwie wady nie są jednak porażające
Mam go od roku i zrobiłem nim 33tkm, przy czym 26tkm na gazie. Jak dotąd żadnych problemów, ale może to dlatego że auto w chwili kupna miało nalot 48tkm. Auto funkcjonalne, lecz w środku nie tak wielkie, jak mogłoby się wydawać (szczególnie z tyłu w Ls-ie będzie dużo więcej miejsca ale to wynika z kształtu dachu). Bagażnik spory, lecz mały otwór załadunkowy i nieregularność pogarszają jego możliwości. W trasie spali mi minimalnie 8,5l/100, lecz realną wartością dla mnie to 11-13l (a czasem więcej, lubię wykorzystywać moc). Natomiast normalnie zużywa 13-16l (Warszawa i okolice, jazda zdecydowana ). Na gazie są to wartości o 2l większe. Maksymalne spalanie w mieście na krótkich odcinkach (2-3km) dochodziło do 20l gazu. Do 180 cisza jak makiem zasiał (choć w tym wypadku ważne są także odpowiednie opony). Przy tej prędkości prędkość obrotowa już powyżej 3000. Komfort bardzo dobry, po uruchomieniu funkcji sport w zawieszeniu wyraźnie utwardza się. Porównując to auto z Ls460 awd mojego wspólnika to ls jest dużo wygodniejszy, wręcz jeżdżąca kanapa ale zarazem mniej dokładny w prowadzeniu (Ls na sporcie jest bardziej miękki niż Gs w trybie normal). Ceny amorków podobno wysokie, ale to dopiero za rok czy dwa. Co ważne, banan mi z twarzy nie schodzi mimo roku jazdy. Biorąc pod uwagę to wszystko ja się cieszę z GS-a i polecam ten wybór.
Ps. jedyne wady Gs-a to wielkość przednich siedzeń (niewystarczająca długość siedziska dla osób powyżej 180, ale to musisz sam sprawdzić), oraz kiepskie oświetlenie wewnętrzne auta (ilość i moc świateł niewystarczająca). Na tyle zalet te dwie wady nie są jednak porażające
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 6 paź 2014, o 07:50
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Newbury UK
- Kontakt:
Re: gs300/430,ls430 ciezko sie zdecydowac
Czy ktoś z Was w swoim Gs ma lub miał problem z trzeszczaca deska rozdzielcza?? Bo na forum uk wyczytałem że zdarzają się egzemplarze ze swierszczami. I droga sprawa lepiej szukać Gs z dwu poziomowym zawieszeniem czy zwykłym. Kurczę ogólnie strasznie ich malo
-
- Lex user
- Posty: 139
- Rejestracja: 3 lis 2013, o 20:52
- Model Lexusa: Gs430 mkIII, Rx400h, Sc430
- Skąd:: WOT
- Kontakt:
Re: gs300/430,ls430 ciezko sie zdecydowac
Deska trzeszczy, wstyd dla leszka, ale już tak ma. Problem nasila się zimą ale nie jest to aż tak bardzo upierdliwe, zwróciłem na to uwagę już po długim czasie. Co do zawieszenia to nie masz wyboru, gs430 był tylko z regulowanym, w gs 300 było zwykłe i regulowane. Oj tak, mało ich i ja szukałem swojego ponad rok.
- Thorgal1
- Moderator
- Posty: 785
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:14
- Model Lexusa: GS300 mkII '02 / GS450H mkIII '12.09
- Skąd:: Śląsk, Chelsea
- Lokalizacja: Śląsk Chelsea
- Kontakt:
Re: gs300/430,ls430 ciezko sie zdecydowac
gs430 mkIII - to model rzadki i produkowany do lifta czyli do 2008 roku , były problemy z deską która trzeszczała po przejechaniu 50tyś km - w Polsce była akcja serwisowa o czym powiedzą wam w każdym ASO.
gs460 to model po lifcie - nie do zagazowania - bezpośredni wtrysk - modele od 2008 - montowali silniki które do tej pory były w LS - polift poznasz po migaczach w lusterkach.
gs300 - od początku produkcji (2005) model z bezpośrednim wtryskiem - v6 - małe spalanie - koło 250km - moim zdaniem wystarczy - nie zagazujesz.
gs450h po lift mam od marca - deska nie trzaska się - moc przeokrótna - nie przeszkadza skrzynia cvt-e - wręcz rewelacja - ciągnie jak lokomotywa bez zająknięcia - minus to bagażnik - ale na wakacje latam a na ferie się zmieszczę .
na co zwracać uwagę przy zakupie mkIII oprócz standardowych rzeczy : amory z regulację sport kosmicznie drogie - w aso dowiedziałem się że 2006-2008r (czyli przedlift) potrfiły wytrzymać czasami 70-80tyś km i piasty kół przód które po 90-100tyś na bank będą mieć luz i jak nie były wymieniane to trzeba to zrobić bo pogną delikatnie tarcze i będzie biło przy hamowaniu (przerabiałem temat 2 tyg temu)
oświetlenie kabiny - nie wiem o co chodzi - diody wszędzie - chyba że ktoś po nocach książki w aucie czyta.
warto kupić z zestawem mark levinson - bardzo ładnie gra - ogólnie polecam wersję prestige.
pod koniec 2010 był jeszcze jeden lift - dali ciut inne lampy tył, atrapa z przody taka jak w najnowszym avensisie i brak kasety za to wywalili dvd od navi a dali hdd 40gb
ps. piszę tylko o modelach z Europy.
gs460 to model po lifcie - nie do zagazowania - bezpośredni wtrysk - modele od 2008 - montowali silniki które do tej pory były w LS - polift poznasz po migaczach w lusterkach.
gs300 - od początku produkcji (2005) model z bezpośrednim wtryskiem - v6 - małe spalanie - koło 250km - moim zdaniem wystarczy - nie zagazujesz.
gs450h po lift mam od marca - deska nie trzaska się - moc przeokrótna - nie przeszkadza skrzynia cvt-e - wręcz rewelacja - ciągnie jak lokomotywa bez zająknięcia - minus to bagażnik - ale na wakacje latam a na ferie się zmieszczę .
na co zwracać uwagę przy zakupie mkIII oprócz standardowych rzeczy : amory z regulację sport kosmicznie drogie - w aso dowiedziałem się że 2006-2008r (czyli przedlift) potrfiły wytrzymać czasami 70-80tyś km i piasty kół przód które po 90-100tyś na bank będą mieć luz i jak nie były wymieniane to trzeba to zrobić bo pogną delikatnie tarcze i będzie biło przy hamowaniu (przerabiałem temat 2 tyg temu)
oświetlenie kabiny - nie wiem o co chodzi - diody wszędzie - chyba że ktoś po nocach książki w aucie czyta.
warto kupić z zestawem mark levinson - bardzo ładnie gra - ogólnie polecam wersję prestige.
pod koniec 2010 był jeszcze jeden lift - dali ciut inne lampy tył, atrapa z przody taka jak w najnowszym avensisie i brak kasety za to wywalili dvd od navi a dali hdd 40gb
ps. piszę tylko o modelach z Europy.
http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=86&t=8457
steam: aegirsson1, https://www.facebook.com/InsomniaSystem/
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 6 paź 2014, o 07:50
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Newbury UK
- Kontakt:
Re: gs300/430,ls430 ciezko sie zdecydowac
Czyli awantualne asterki sprowadzają się do amorkow i tych piast. A jak sprawdzić ich sprawność podczas ewentualnych oględzin auta. W niedzielę wybieramy się z kumplem obejrzeć pierwsze auto. A co do silnika to na 90% zostaje przy 4.3 chyba że coś ciekawego się trafi. Zobaczymy
-
- Lex user
- Posty: 105
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 12:07
- Model Lexusa: ES350
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: gs300/430,ls430 ciezko sie zdecydowac
Jak gdzieś jest jakiś artykuł (np. w gazetach moto) o używanych LS-ach, to zawsze ale to zawsze podkreślane są 2 rzeczy - niezawodność i brak zamienników. Nie chodzi o to, żeby do LS-a ładować jakieś śmieci, ale podobno brakuje wszystkiego i w rezultacie zostaje tylko ASO ?
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: gs300/430,ls430 ciezko sie zdecydowac
Jak do reszty lexusów...
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: gs300/430,ls430 ciezko sie zdecydowac
Dokładnie, są podstawy ja klocki tarcze duperele i na tym koniecowczar pisze:Jak do reszty lexusów...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości