Uzupelnilem opis
Witam serdecznie,
na sprzedaż Audi S3 8L, rok 2000 z przebiegiem 174.000 km.
Samochód używany na codzień, także stan licznika z dnia na dzień rośnie o pare kilometrów .
Kupiłem go niedawno ale już wiem, że Audi nie jest dla mnie - nie czuję tego samochodu .
Silnik(1.8t APY) pracuje bez zastrzeżeń , turbo również .
Na oryginalniej turbinie K03S, po delikatnym programie w Sportmile ma 231hp - potwierdzone wykresem z hamowni.
Napędy pracują również poprawnie - nie tylko ja oceniałem ,,ich stan,, , a zrobił to człowiek, który już eSkami w swoim życiu się najezdził .
Jeśli chodzi o wnętrze :
Kremowa skóra RECARO - niesamowicie wygodne fotele w dobrym stanie
Radio- niestety nie miałem w zestawie oryginalnego, została zakupiona podstawowa jednostka . Bez rewelacji .Do zrobienia jest przylutowanie kabelka od wzmacniacza antenowego - sprawa prosta, jednak pracuję całymi dniami i nie mam kiedy tego zrobić.
Pedały sprzęgła, hamulca oraz gazu z nakładkami RECARO wykonanymi z włókna węglowego.
Technicznie:
Niedługo należy zająć się hamulcami ( zostały kupione nowe klocki, jednak przez nieuwagę uległ uszkodzeniu kabel czujnika zużycia klocka- stąd kontrolka na komputerze)
Szyba czołowa jest nadpęknięta, co zupełnie nie przeszkadza w jeździe, jednak chciałbym klarownie opisać stan samochodu, żeby ewentualny zainteresowany nie przyjeżdżał ,, na marne''
Skrzynia biagów - przy redukcji na dwójkę bieg wchodzi z oporem . Podejrzewam, ze ttym również trzeba będzie się zająć, jednak mnie to kompletnie nie przeszkadza w jeździe codziennej.
Wizualnie:
Parchy przy relingu . Korozja nie jest zaawansowana, jednak standardowa- fabryczna bolączka A3/S3 dała o sobie znać. Od fanów tych samochodów wiem, że wszystkie tak mają .
Nie będę pisał o zaletach samochodu bo zwyczajnie mi on nie pasuje.
Co prawda ma dużo mocy, wgniata w fotel i jest niesamowicie wygodny , jednak zdecydowanie żałuję, że sprzedałem japońca, do którego chciałbym wrócić ...
Jeśli macie jakieś pytania, zapraszam.
email-
mm.mirski@wp.pl