Jak by się kiedyś udało zrealizować taki projekt to też bym sobie pakiet ISF założył, tak jak i ci panowie zapewne
adamsky73 możesz zapodać ten filmik ? Będzie prościej to rozgryźć
Dawać na wagę silniki to się okaże ale myślę że z amorami z ISFa dało by radę
IS250 V8 4,3 3UZ-FE
-
- Lex user
- Posty: 158
- Rejestracja: 9 lip 2013, o 19:25
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WLKP
- Kontakt:
- adamsky73
- Lex Driver
- Posty: 621
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 17:14
- Model Lexusa: LS460 '08
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE
Wszystko łącznie z wydecham, licznikami itp.? A jaki to ma sens? Taniej byłoby kupić oryginał.TmK18 pisze:Jak by się kiedyś udało zrealizować taki projekt to też bym sobie pakiet ISF założył, tak jak i ci panowie zapewne
Chyba, że faktycznie chcieli mieć IS-F z gazem, ale moc trochę nie ta. Prościej, taniej i bardziej z sensem byłoby chyba wrzucić mu 2JZ-GTE podkręcony do 500-600 KM. Lżej z przodu, mocniejszy dół, więcej koni, zamiast nierozwojowego V8.
Przecież jest w pierwszym pościeTmK18 pisze:adamsky73 możesz zapodać ten filmik ? Będzie prościej to rozgryźć
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
ABRAHAM LINCOLN
- krzywydg
- Lex Maniak
- Posty: 787
- Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
- Model Lexusa: GS430 MK I
- Skąd:: Dąbrowa Górnicza
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE
Latwo sie pisze co..... 500 - 600km fiu fiu tez tak sobie myslalem... I dlatego wlozylem sobie 3uz. Cena takiego swapu to podejzewam jest mniejsza niz pensja nie jednego Forumowicza... Pan z filmu pewnie tez sobie sam wszytko robil i tak mu wyszlo piei nie potrzebuje 500kuniow
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Części Gs300/430
- krzywydg
- Lex Maniak
- Posty: 787
- Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
- Model Lexusa: GS430 MK I
- Skąd:: Dąbrowa Górnicza
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE
Aha silnik z tego filmiku pochodzi z sc430 at 6 biegow
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Części Gs300/430
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE
A ja zacznę po swojemu czyli... pytania na start:
1) przeznaczenie auta
2) zajawki kierownika
3) budżet kierownika
4) dostępność auta zastępczego
reszta pytań czy się da czy nie jest po odpowiedzeniu sobie na podstawowe zagadki projektu.
Dla mnie 3uz w ISMK2 ma podstawową zaletę w postaci możliwości założenia lpg reszta to już polemika...a biorąc pod uwagę warsztaty tuningowe to nie polemika tylko epopeja
1) przeznaczenie auta
2) zajawki kierownika
3) budżet kierownika
4) dostępność auta zastępczego
reszta pytań czy się da czy nie jest po odpowiedzeniu sobie na podstawowe zagadki projektu.
Dla mnie 3uz w ISMK2 ma podstawową zaletę w postaci możliwości założenia lpg reszta to już polemika...a biorąc pod uwagę warsztaty tuningowe to nie polemika tylko epopeja
-
- Lex user
- Posty: 158
- Rejestracja: 9 lip 2013, o 19:25
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WLKP
- Kontakt:
Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE
1) Na codzień do pracy i do poszalenia w weekendy lub wieczorami, czasami bokiem
2) lubię poszaleć oraz korzystać z pustych parkingów
3) jeśli faktycznie bym się miał tego kiedyś podjąć to za kilka lat, natomiast wychodzę z założenia że obecnie ISF kosztuje około 130k, is250 ok 50K, dorwać sc430 anglika oraz poskładać to wszystko to sądzę że jest to koszt około 20K plus zawiecha i pakiet isf to łącznie 30k, choć mogę się mylić
4) jest, bez tego nie można nawet zaczynać projektu
Zaznaczam jeszcze raz że interesuje mnie czy faktycznie taki projekt byłby wykonalny za w miarę rozsądne pieniądze, także jest to temat czysto teoretyczny, a być może akurat kogoś to zainspiruje
2) lubię poszaleć oraz korzystać z pustych parkingów
3) jeśli faktycznie bym się miał tego kiedyś podjąć to za kilka lat, natomiast wychodzę z założenia że obecnie ISF kosztuje około 130k, is250 ok 50K, dorwać sc430 anglika oraz poskładać to wszystko to sądzę że jest to koszt około 20K plus zawiecha i pakiet isf to łącznie 30k, choć mogę się mylić
4) jest, bez tego nie można nawet zaczynać projektu
Zaznaczam jeszcze raz że interesuje mnie czy faktycznie taki projekt byłby wykonalny za w miarę rozsądne pieniądze, także jest to temat czysto teoretyczny, a być może akurat kogoś to zainspiruje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości