Strona 1 z 1

Lexus gs300 mkI vs mkII

: 29 maja 2015, o 00:14
autor: amen244
Witam wszystkich forumowiczów
Otóż mam parę pytań co do tych dwóch modeli, nie ukrywam, że marze o Lexusie i może niedługo spełnię marzenie z młodości, ale chciałbym pierw zgłębić bardziej wiedzę w tych tematach.
1. Który z tych dwóch modeli ma lepsze prowadzenie zakładając, ze posiadają zawieszenie gwintowane. Chodzi mi o jadę na torze, wiraże itp
2. Jaka jest cena części zestawu turbo pod 400km, pomijając strojenie. Może bardziej opłaca się kupić Aristo twin turbo na dawce?
3. Ile jeszcze można wyciągnąć z seryjnego silnika Toyoty Aristo twin-turbo, oraz co bym musiał zmienić by osiągnąć moc w granicach 400km.
4. Ile zniesie skrzynia automatyczna z MK1 oraz MK2, zakładając ze mają chłodnice oleju.
5. Czy można zrobić spawa skrzyni powiedzmy z MK2 do MK1, oraz jakie są przeszkody.
6. Czy były dostępne wersje z szpera Lexusa gs300 mk2? lub czy pasuje od IS300 mk1
7. Czy na torze miałbym szanse z subaru wrx sti seryjnym lub jakimś podobnej mocy okolice 300km, gdybym miał w Lexusie 400km ?
8. Zaciski na przód oraz tarcze pasują od Lexusa LS430? Przednie zaciski z GS300 fabryczne zapasują na tył? lub czy są jakieś większe zaciski i tarcze co podpasują bez przeróbek na tył?

Domyślam się, że przy takich założeniach, gdybaniach ciężko jest wywnioskować, ale prosiłbym o wasze odpowiedzi i zdanie :)

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Proszę nie pisać, że na tor się nie nadaje czy kup sobie subaru na tor, itp. Sam wiem jaką markę chce :)

Re: Lexus gs300 mkI vs mkII

: 29 maja 2015, o 00:26
autor: adamsky73
amen244 pisze:Proszę nie pisać, że na tor się nie nadaje czy kup sobie subaru na tor, itp. Sam wiem jaką markę chce :)
Może i wiesz jaką chcesz markę, ale skoro z wszystkich aut tej marki do jeżdżenia po torze wybrałeś akurat GS-a to chyba jednak nie wiesz co mówisz. Z drugiej strony Subaru to też takie torowe auto jak ze świńskiego zadu samolot :biggrin2:

Re: Lexus gs300 mkI vs mkII

: 29 maja 2015, o 00:39
autor: amen244
A co miałem napisać, że po ulicy będę śmigać :P

Re: Lexus gs300 mkI vs mkII

: 29 maja 2015, o 00:40
autor: ledziu
amen244 pisze:Witam wszystkich forumowiczów
Otóż mam parę pytań co do tych dwóch modeli, nie ukrywam, że marze o Lexusie i może niedługo spełnię marzenie z młodości, ale chciałbym pierw zgłębić bardziej wiedzę w tych tematach.
1. Który z tych dwóch modeli ma lepsze prowadzenie zakładając, ze posiadają zawieszenie gwintowane. Chodzi mi o jadę na torze, wiraże itp
2. Jaka jest cena części zestawu turbo pod 400km, pomijając strojenie. Może bardziej opłaca się kupić Aristo twin turbo na dawce?
3. Ile jeszcze można wyciągnąć z seryjnego silnika Toyoty Aristo twin-turbo, oraz co bym musiał zmienić by osiągnąć moc w granicach 400km.
4. Ile zniesie skrzynia automatyczna z MK1 oraz MK2, zakładając ze mają chłodnice oleju.
5. Czy można zrobić spawa skrzyni powiedzmy z MK2 do MK1, oraz jakie są przeszkody.
6. Czy były dostępne wersje z szpera Lexusa gs300 mk2? lub czy pasuje od IS300 mk1
7. Czy na torze miałbym szanse z subaru wrx sti seryjnym lub jakimś podobnej mocy okolice 300km, gdybym miał w Lexusie 400km ?
8. Zaciski na przód oraz tarcze pasują od Lexusa LS430? Przednie zaciski z GS300 fabryczne zapasują na tył? lub czy są jakieś większe zaciski i tarcze co podpasują bez przeróbek na tył?

Domyślam się, że przy takich założeniach, gdybaniach ciężko jest wywnioskować, ale prosiłbym o wasze odpowiedzi i zdanie :)

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Proszę nie pisać, że na tor się nie nadaje czy kup sobie subaru na tor, itp. Sam wiem jaką markę chce :)
1) oba są kiepskie
2) temat rzeka ale przygotuj 15-20k. Z aristo do wzięcia jest tylko motorek.
3) serja gte spokojnie zrobi 600/600nm ale potrzeba troszku kasy, co do 400 to praktycznie seria jakimś małym singlem i detalami.
4) skrzynia mk1 zniesie hamownie i kilka dni jazdy a skrzynka z mk2 nic nie zniesie.
5) można tylko po co jeden knot i drugi knot a do tego szczegóły w postaci sterowania, przełożeń itp. W serii się sprawdzają i tyle w temacie.
6) LSD do mk2/1 pasuje z supry a od ISa nie pasuje.
7) hmm na tor: jak włożysz równowartość 1,5 evo9 masz szansę dojechać tak że kierownik sti nie zaśnie czekając na Ciebie, tylko chyba wolę evo9 :biggrin2:
8) z heblami robisz mały swap opisany na forum ewentualnie dzwonisz do pizza brakes i sprzedają Ci secik własnych tarcz i jakiś tam klocków. Pomoże o tyle że nie będą się gotować.

Re: Lexus gs300 mkI vs mkII

: 29 maja 2015, o 15:21
autor: amen244
no nic chyba się wyleczyłem z marzenia jak przeczytałem powyższy post :) chyba będę celował w 350z lub g35. Dzięki za odpowiedzi ledziu.