Koszty:
- pierwsza rejestracja,
- akcyza - sprawdź na stronie Izby Celnej, w zależności od pojemności (większa/mniejsza niż 2.0) jest inny przelicznik, akcyza jest przeliczana podstawie: współczynnik[%] * zadeklarowana wartość pojazdu, przy czym, jak pan celnik uzna że coś za mało, to wtedy chyba mają swoje "wartości"
- przegląd, jeśli nie masz, a jeśli masz, to przegląd uzupełniający - w przypadku niemieckich przeglądów nie ma informacji o roku produkcji (jest tylko pierwszej rejestracji) i nacisku na osi
- koszt tablic tymczasowych jeśli chcesz wrócić na kołach, lub lawety (ja wybrałem lawetę, wyszło taniej)
- tłumacz.
Aaaa i jeszcze jedno, w przypadku mojego ISa, Niemiec nie wymieniał oleju w skrzyni i moście, więc pierwsze co - wizyta w warsztacie, jakby nie patrzeć, też koszt sprowadzenia.
