Is200 manual problem z obrotami na niedogrzanym

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją
ODPOWIEDZ
pawel930806
Lex user
Posty: 59
Rejestracja: 5 sie 2016, o 20:21
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Is200 manual problem z obrotami na niedogrzanym

Post autor: pawel930806 »

Witam.
Mam mały (mam nadzieję) problem z obrotami i co skutkuje obrotami w lexie is200 przedlift.
Na niedogrzanym silniku obroty mają zakres 500-550rpm i przygasa oświetlenie,spada na wskazniku ładowanie poniżej 12v. Gdy się tylko wskazówka temperatury pokażena srodku czyli dogrzany problem automatycznie znika i wszystko wraca do normy czyli okolo 13v i 650rpm. Dodam że niezależnie czy pracuje na pb czy lpg ( instalacja ma 10 tys km)
I zauważyłem kiedys że sprezyna na przepustnicy wtedy stuka, po dogrzaniu ustępuje.
Obstawiam przepustnice z racji iż kiedyś przy niej grzebalem i niepotrzebnie kręcilem.
Awatar użytkownika
blue
Lex Maniak
Posty: 983
Rejestracja: 2 sty 2014, o 20:16
Model Lexusa: IS200 Sport
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Is200 manual problem z obrotami na niedogrzanym

Post autor: blue »

Przepustnica może być brudna albo pokręciłeś coś śrubami regulacyjnymi na niej. Wygląda to tak, jakbyś nie miał ssania. Sprawdź też czujnik temperatury powietrza w puszce filtra.
pawel930806
Lex user
Posty: 59
Rejestracja: 5 sie 2016, o 20:21
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Is200 manual problem z obrotami na niedogrzanym

Post autor: pawel930806 »

Dziękuje za szybką odpowiedź :) Zdecydowałem z moim mechanikiem podmienić przepustnice i przy okazji sprawdzimy czujnik temperatury. Tylko jak go sprawdzic ?
Awatar użytkownika
blue
Lex Maniak
Posty: 983
Rejestracja: 2 sty 2014, o 20:16
Model Lexusa: IS200 Sport
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Is200 manual problem z obrotami na niedogrzanym

Post autor: blue »

Omomierzem. W warunkach normalnych ma mieć ok. 2 KOhm.
Krystof
Lex user
Posty: 27
Rejestracja: 19 lut 2016, o 23:50
Model Lexusa: obama LS400 i LS430
Skąd:: Lca
Kontakt:

Re: Is200 manual problem z obrotami na niedogrzanym

Post autor: Krystof »

gg
Pawcio1979
Lex Driver
Posty: 381
Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
Model Lexusa: GS300 MkII
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: Is200 manual problem z obrotami na niedogrzanym

Post autor: Pawcio1979 »

blue pisze:Omomierzem. W warunkach normalnych ma mieć ok. 2 KOhm.
Nie pełna odpowiedz......
Opór będzie się zmieniał w zależności od temperatury otoczenia (temperatury czujnika). Zazwyczaj wszystkie czujniki bada się przy 20*C. :smile:
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
Awatar użytkownika
blue
Lex Maniak
Posty: 983
Rejestracja: 2 sty 2014, o 20:16
Model Lexusa: IS200 Sport
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Is200 manual problem z obrotami na niedogrzanym

Post autor: blue »

Pawcio1979 pisze:
blue pisze:Omomierzem. W warunkach normalnych ma mieć ok. 2 KOhm.
Nie pełna odpowiedz......
Opór będzie się zmieniał w zależności od temperatury otoczenia (temperatury czujnika). Zazwyczaj wszystkie czujniki bada się przy 20*C. :smile:
Czyli moja odpowiedź jest pełna, bo to "warunki normalne" ;)
Pawcio1979
Lex Driver
Posty: 381
Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
Model Lexusa: GS300 MkII
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: Is200 manual problem z obrotami na niedogrzanym

Post autor: Pawcio1979 »

O piwo że ja jestem bliżej prawdy :dirol:

Warunki normalne – temperatura i ciśnienie otoczenia, które stanowią rodzaj punktu odniesienia do niektórych obliczeń fizykochemicznych. W przeciwieństwie do warunków standardowych, określenie „warunki normalne” nie jest jednoznaczne i zalecane jest każdorazowe podawanie wartości, dla których to określenie zostało użyte.

Wartości określonych warunków normalnych:

dla gazów:
ciśnienie normalne: 101 325 Pa = 1013,25 hPa = 1 atm
temperatura normalna: 273,15 K = 0 °C
dla obliczeń termodynamicznych[2]:
ciśnienie: 1 atm
temperatura: 25 °C

Warunki standardowe (STP, ang. standard temperature and pressure) – ściśle określona temperatura i ciśnienie otoczenia, które stanowią rodzaj punktu odniesienia do rozmaitych obliczeń fizykochemicznych. Obecnie obowiązującą definicją Międzynarodowej Unii Chemii Czystej i Stosowanej (IUPAC) są:

ciśnienie standardowe – 105 Pa (1000 hPa, 14,504 psi, 0,986 atm),
temperatura standardowa – 273,15 K (0 °C, 32 °F), których nie należy mylić ze stanem standardowym, w którym zazwyczaj przyjmuje się temperaturę 298,15 K (25 °C). Również należy zwrócić uwagę na fakt, że większość urządzeń (takich jak np. przepływomierze) oraz tablic zakłada również temperaturę 298,15 K (25 °C).


A teraz tak na poważnie to pewnie gdzieś w serwisówce jest opis jak badać przepływkę i tylko w taki sposób można dowiedzieć się o jej stanie.
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość