Strona 1 z 1
w211 e55 amg 2003-2006
: 4 sty 2020, o 00:19
autor: hydrant23
w planach taki zakup jak w tytule, celuję w 2005, sporo się rozglądam, czytam, ale nie znam nikogo kto posiada takie auto, może miał lub ma ktoś styczność ? auto wg "internetów" jest dość bezproblemowe oprócz kilku swoistych mankamentów, jakieś opinie, porady przed zakupowe?
Re: w211 e55 amg 2003-2006
: 4 sty 2020, o 00:40
autor: cooper69
Sporo będą wiedzieć w stradale clasics
Re: w211 e55 amg 2003-2006
: 4 sty 2020, o 01:26
autor: ledziu
Bardzo fajne autko silnik m113k jest udany ale nie licz na koszty jego serwisu zbliżone do 3uz... do rozrządu targasz silnik + spore koszty gratów + wynalazki typu 2świece na gar. Skrzynia biegów jest ok. chociaż ta 5b przypomina pracą zwykły automat poprzedniej epoki. Oczywiście teoria głosi że rozrząd zrobi 300k.km. ale często poniżej 200k.km.ostro dzwoni. Musisz też się zorientować co do zawiasu bo AM potrafi szarpnąć za kieszeń. Ogólnie b.szybkie auto jak na lemuzynę i podobno nawiązuje do starej technologii MB co nie oznacza że jakiś moduł komfortu albo inny wynalazek odmówi Ci posłuszeństwa
Więcej słyszałem uwag co do elektromechaniki niż do samej mechaniki.
Re: w211 e55 amg 2003-2006
: 4 sty 2020, o 12:33
autor: hydrant23
ledziu pisze:Bardzo fajne autko silnik m113k jest udany ale nie licz na koszty jego serwisu zbliżone do 3uz... do rozrządu targasz silnik + spore koszty gratów + wynalazki typu 2świece na gar. Skrzynia biegów jest ok. chociaż ta 5b przypomina pracą zwykły automat poprzedniej epoki. Oczywiście teoria głosi że rozrząd zrobi 300k.km. ale często poniżej 200k.km.ostro dzwoni. Musisz też się zorientować co do zawiasu bo AM potrafi szarpnąć za kieszeń. Ogólnie b.szybkie auto jak na lemuzynę i podobno nawiązuje do starej technologii MB co nie oznacza że jakiś moduł komfortu albo inny wynalazek odmówi Ci posłuszeństwa
Więcej słyszałem uwag co do elektromechaniki niż do samej mechaniki.
postaram się zabrać na kupowanie osobę z wiedzą i kompem do sprawdzenia, aby wyeliminować do minimum zagrżenia-pewnie stetoskop też by się przydał do osłuchu rozrządu, biorę te sprawy pod uwagę i mam nadzieję że to wszytko zrekompensują osiągi i dźwięk ... jeszcze nie jechałem mam nadzieję że się nie zawiodę (x5 5.0d 2019 nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia-start jest niezły ale jakoś nie ma dreszczyka- bardziej jarał mnie 370z nismo)
stradale classics to Ci Panowie od klasyków z tvn turbo... no ciekawy pomysł
Re: w211 e55 amg 2003-2006
: 4 sty 2020, o 12:43
autor: ledziu
hydrant23 pisze: jeszcze nie jechałem mam nadzieję że się nie zawiodę (x5 5.0d 2019 nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia
Miałem okazję sprawdzenia z x5 f15 m50d (przypadkowo i to na torze) i niestety tak jak mówisz wrażeń brak
Natomiast 370a dla mnie jest specyficznym autem bo ani nie jest wyrżnie szybkie ani wolne za to można nim pofisiować. A w211 m113k zrobi konkret robotę bo jest pojemność i doładowanie
Musisz trochę więcej aut objechać...
Re: w211 e55 amg 2003-2006
: 4 sty 2020, o 13:16
autor: ghost1077
hydrant23 pisze:ledziu pisze:Bardzo fajne autko silnik m113k jest udany ale nie licz na koszty jego serwisu zbliżone do 3uz... do rozrządu targasz silnik + spore koszty gratów + wynalazki typu 2świece na gar. Skrzynia biegów jest ok. chociaż ta 5b przypomina pracą zwykły automat poprzedniej epoki. Oczywiście teoria głosi że rozrząd zrobi 300k.km. ale często poniżej 200k.km.ostro dzwoni. Musisz też się zorientować co do zawiasu bo AM potrafi szarpnąć za kieszeń. Ogólnie b.szybkie auto jak na lemuzynę i podobno nawiązuje do starej technologii MB co nie oznacza że jakiś moduł komfortu albo inny wynalazek odmówi Ci posłuszeństwa
Więcej słyszałem uwag co do elektromechaniki niż do samej mechaniki.
postaram się zabrać na kupowanie osobę z wiedzą i kompem do sprawdzenia, aby wyeliminować do minimum zagrżenia-pewnie stetoskop też by się przydał do osłuchu rozrządu, biorę te sprawy pod uwagę i mam nadzieję że to wszytko zrekompensują osiągi i dźwięk ... jeszcze nie jechałem mam nadzieję że się nie zawiodę (x5 5.0d 2019 nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia-start jest niezły ale jakoś nie ma dreszczyka- bardziej jarał mnie 370z nismo)
stradale classics to Ci Panowie od klasyków z tvn turbo... no ciekawy pomysł
W x5 jest 3.0d
Re: w211 e55 amg 2003-2006
: 4 sty 2020, o 13:35
autor: hydrant23
W x5 jest 3.0d[/quote]
tak wiem 5.0d to oznaczenie modelu, 10 turbosprezarek
... 380km i 740nm i 5.3s. 0-100