dS napisał(a):"auto testowe zostało skasowane"
"bo nic nie zastąpi kierowcy z mózgiem."
Nie za luźny styl wypowiedzi ?
A jak zachowuje się to ACC w warunkach zimowych kiedy istnieje prawdopodobieństwo śliskiej nawierzchni? Czy ten system bierze jakąś poprawkę na utrzymywaną odległość między pojazdami? Bo przecież droga hamowania nie jest taka sama.
To nie praca inżynierska, mogę sobie pozwolić na troche luzu

potrzebowałem wstępu i zakończenia żeby to miała spójną całość.
Niestety nie miałem czasu żeby sie wybrać na jazdy testowe i posprawdzać jak to sie zachowuje na śliskim ale zakładam najbardziej prawdopodobną opcję czyli że zadziała wtedy system ABS który tutaj pracuje niezależnie od ACC więc jeśli ACC mu każe deptać to ABS na to nie pozwoli, reakcja będzie identyczna jak by to pedał wciskał kierowca. Chyba gdzies o tym wspomniałem nawet.
tomekb napisał(a):a w zime ja mam pytanie inne czy czujniki nie ulegaja oblodzeniu ??
Laserowe mają problem jeśli się chociażby zabrudzą, radary jednak, radzą sobie z takimi przeciwnościami losu jak śnieg, deszcz, lód i zabrudzenia. Jednakże myślę że z tym lodem to tez jednak do pewnego stopnia. Niestety informacji zbyt szczegółowych jest bardzo mało i większośc pracy to zlepek kilku źródeł + moja własna interpretacja schematów tak więc wszystko co mówię mozna traktować z przymrużeniem oka
