Jaki telefon wybrać?

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją

Jaki telefon wybrać?

Postprzez mikrus » 28 sie 2013, o 08:09

Ponieważ moja nokia e52 już pomału się "kończy" zastanawiam się nad czymś nowym. Oczywiście trzeba iść z duchem czasu i chciałbym się przekonać do dotykowego. Zastanawiają mnie takie modele jak Samsung Galaxy S2, S3, oraz HTC One S i X. Cenowo wszystkie wypadają podobnie, ale chciałbym zapytać co byście polecili? Jeśli pojawią się też inne telefony rozważę. Myślałem o SONY, ale mam wrażenie, że one wszystkie teraz są takie same...

Z góry dzięki za pomocne rady ;)
Avatar użytkownika
mikrus
Lex Driver
 
Posty: 544
Dołączył(a): 6 mar 2012, o 12:05
Model Lexusa: GS430 mkII
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ok. Poznań

Re: Jaki telefon wybrać?

Postprzez jankess » 28 sie 2013, o 09:04

osobiście długo już używam SGS2 i jestem zadowolony bo w tej cenie nie znajdziesz lepszego smartfona, jak bym miał teraz kupować to kupił bym S3 I9305 to wersja S3 która ma LTE i 2GB ramu :) czego brakowało w zwykłej S3, S4 moim zdaniem nie warto kupować przynajmniej jeszcze nie bo nie ma aż takiego wielkiego skoku technologicznego w stosunku do ceny jaką każą nam zapłacić. S3 lepiej leży w dłoni (bardziej zaokrąglone rogi ma) takie moje sugestie ;) pozdro
Avatar użytkownika
jankess
Lex Maniak
 
Posty: 807
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 20:59
Model Lexusa: is2ooT
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: NGI/NO

Re: Jaki telefon wybrać?

Postprzez Marchol » 28 sie 2013, o 12:22

Jak nie potrzebujesz telefonu odpornego na upadki do Samsung, jak czasem Ci upadnie to HTC One bez Z czy X to są modele przejściowe, ponieważ ma aluminiową obudowę nie plastik, a jak tel do zadań specjalnych to Sony Xperia Z.
Marchol
Lex Driver
 
Posty: 522
Dołączył(a): 22 sie 2011, o 23:02
Model Lexusa: is 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Jaki telefon wybrać?

Postprzez Kowal » 28 sie 2013, o 12:31

Bardzo długo wybierałem dla siebie telefon przez ostatni miesiąc, skrupulatnie szukając, porównując i ostatecznie wybór padł na HTC One X+.
3 tygodnie temu kupiłem HTC One S, ale okazało się że przez pomyłkę dostałem słabszą jego odmianę (z560e, lepsza <S4> to z520e) ale okazało się również że nie dostanie aktualizacji do nowszego Androida, więc dołożyłem 200zł i wziąłem rzeczonego X+

Wybierałem pomiędzy Sony Xperia Z, Samsung SGS4 (mini też), HTC One mini (niedawo wszedł na rynek). Niestety Sony ma fatalny wyświetlacz i jest 5 calowym żaglem, a czy aż taki pancerny - różnie bywa ;), Samsungi ze względu na słaby wyświetlacz, plastikową zabawkową obudowę, trwałość i cholerną pospolitość również odpadły.

HTC One X, czy taki jak mój X+ mają już aktualizację do Andka 4.2.2 i mega prześwietną nakładkę Sense 5, taką jak w obecnym flagowcu HTC One. Prostota, przejrzystość i funkcjonalność jaką daje jest nie do osiągnięcia dla innych producentów. Ponadto cena nowego One X to niecałe 1100-1300zł jak się dobrze znajdzie, prawie wziąłem go od razu zamiast One S, ale dobrze się stało, bo dojrzałem do One X+ :). Świetny aparat, pancerność, bardzo fajnie nagrywa dźwięk w sterele, służy mi jako pendrive(po wgraniu swoich pierdół, dużych aplikacji, 60 albumów mp3 zostało mi 40GB dysku!) doskonały wyświetlacz i bateria która trzyma mi przy normalnej eksploatacji jak na smartfona 2 dni. Polecam zapoznać się z różnymi porównaniami HTC vs Samsung vs Sony nawet vs iPhone 5, przejrzałem dziesiątki filmików i porównań i mi akurat przypasował Tajwański producent.
Avatar użytkownika
Kowal
Lex user
 
Posty: 202
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 04:08
Model Lexusa: Yaris mk3
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Jaki telefon wybrać?

Postprzez DNL » 28 sie 2013, o 12:33

Wszystko zależy od tego czego wymagasz od tel. Ja potrzebowałem dotykowego telefonu opartego na androidzie z miarę dużym ekranem do przeglądania neta i z wi-fi. Wybór padł na Xperię J i jestem z niej zadowolony :)
DNL
Lex user
 
Posty: 34
Dołączył(a): 23 cze 2013, o 18:13
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: Jaki telefon wybrać?

Postprzez tmx89 » 28 sie 2013, o 12:45

iPhone 5 :hobby:
Avatar użytkownika
tmx89
Lex Driver
 
Posty: 487
Dołączył(a): 20 lut 2011, o 14:34
Lokalizacja: Katowice
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice

Re: Jaki telefon wybrać?

Postprzez k0zz » 28 sie 2013, o 12:58

A może jakies propozycje na elegancki telefon z przyciskami, mam na mysli niedotykowy, nie smartfon.
czy takie telefony są jeszcze produkowane ?
Avatar użytkownika
k0zz
Lex user
 
Posty: 282
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 08:26
Model Lexusa: IS 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Jaki telefon wybrać?

Postprzez mikrus » 28 sie 2013, o 16:40

iPhone 5 odpada ze względu na cenę. Chcę kupić telefon na wolnym rynku i wydanie 2,5k na iPhone to dla mnie porażka, bo telefon mnie niczym nie zachwycił, a bawiłem się nim dość sporo. Właśnie skłaniam się ku HTC One X lub One S, ale różnica cenowa między tymi dwoma "kombajnami" to zaledwie 200zł więc pewnie wybór będzie oczywisty i trafi na One X, bo X+ nie jest mi potrzebny. Chodzi mi po prostu o fajny telefon, gadżet, który będzie służył do połączenia z internetem jak będzie potrzeba i nawigacja, która jest rewelacyjna (jak dla mnie w E52).
Avatar użytkownika
mikrus
Lex Driver
 
Posty: 544
Dołączył(a): 6 mar 2012, o 12:05
Model Lexusa: GS430 mkII
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ok. Poznań

Re: Jaki telefon wybrać?

Postprzez Kowal » 29 sie 2013, o 00:29

One X podejrzewam że jeszcze będzie przez jakiś czas wspierany, a potem... zawsze można bawić się w custom ROMy i mieć różne bajery, a jego parametry starczą na lata.
Byleby nie kupić kastrata z 16GB dyskiem ;)
Avatar użytkownika
Kowal
Lex user
 
Posty: 202
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 04:08
Model Lexusa: Yaris mk3
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Jaki telefon wybrać?

Postprzez dS » 29 sie 2013, o 10:06

Kowal napisał(a):Wybierałem pomiędzy Sony Xperia Z, Samsung SGS4 (mini też), HTC One mini (niedawo wszedł na rynek). Niestety Sony ma fatalny wyświetlacz i jest 5 calowym żaglem, a czy aż taki pancerny - różnie bywa ;), Samsungi ze względu na słaby wyświetlacz, plastikową zabawkową obudowę, trwałość i cholerną pospolitość również odpadły.


Zetka ma słaby wyświetlacz ? :scratch: Kto ci takich głupot na opowiadał? Użytkuje Zetkę od kilku miechów, miałem ją jeszcze przed oficjalną premierą, i złego słowa nie powiem. Rozdziałka FullHD powoduje że obraz na nim to istna żyleta.
Aparacik też ma bardzo dobry. Proszę fotka wykonana fonem
Obrazek
To sama z video, nawet nagraniom wykonanym w nocy nie można nic zarzucić.
Jeśli chodzi o audio to też jest rewelacja, sam byłem zdziwiony jak czysty dźwięk wydobywa się ze słuchawek.
Kolejna kwestia to wydajność, 4 rdzenie powodują że fonik śmiga jak rakieta, przełączanie się miedzy aplikacjami odbywa się natychmiast. Np gram sobie , 2 kliknięcia i mam już przeglądam net, 2 kliknięcia i mam otwartą pocztę, 2 kliknięcia i z powrotem gram.

No i nie zaprzeczaną zaletą jest wodoodporność. Bo design to już kwestia gustu ale Zetka to IMO jeden z ładniejszych fonów.
Avatar użytkownika
dS
Lex Master
 
Posty: 2967
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Następna strona

Powrót do Na każdy temat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości