Ubezpieczenie AC na Lexa z USA

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją

Ubezpieczenie AC na Lexa z USA

Postprzez hump.O » 4 lis 2013, o 11:22

Hej,

W tym miesiacu musze kupic ubezpieczenia OC i AC, chciałem po prostu przedłużyć OC u poprzedniego towarzystwa i do kupić AC ale niestety okazalo sie że ten ubezpieczyciel nie prowadzi sprzedazy AC dla aut sprowadzonych z poza Europy.

Pytanie.. jak to jest z ubezpieczeniem AC dla aut np z USA? Czy ktos ma w tym doswiadczenie i moglby polecic mi jakiegos ubezpieczyciela u ktorego moglbym wykupic pakiet ubezpieczen OC/AC do mojego Lexusa IS 350?
Avatar użytkownika
hump.O
Lex user
 
Posty: 87
Dołączył(a): 7 kwi 2013, o 11:43
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: był IS350 jest ISF
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ubezpieczenie AC na Lexa z USA

Postprzez dS » 4 lis 2013, o 13:41

a gdzie wcześniej była ubezpieczona czerwona strzała ? wątpię aby poprzedni właściciel, nie mam tu na myśli doliny, jeździł tyle lat bez AC
Avatar użytkownika
dS
Lex Master
 
Posty: 2967
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Re: Ubezpieczenie AC na Lexa z USA

Postprzez 7ommy » 4 lis 2013, o 13:55

spokojnie da rady zrobic oc/ac np w ergo hestii, jesli bedziesz zainteresowany daj znac to Ci policze ile wyszlaby skladka i/lub zrobie polise :)
7ommy
Nowy lex user
 
Posty: 16
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 18:40
Lokalizacja: Łódź
Model Lexusa: IS 300 Sportcross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź

Postprzez legato97 » 4 lis 2013, o 14:10

To co sie ukrywasz ;) daj jakis temacik o checi pomocy w tych sprawach..
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3763
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: Ubezpieczenie AC na Lexa z USA

Postprzez hump.O » 4 lis 2013, o 14:24

dS napisał(a):a gdzie wcześniej była ubezpieczona czerwona strzała ? wątpię aby poprzedni właściciel, nie mam tu na myśli doliny, jeździł tyle lat bez AC


nie wiem gdzie byla ubezpieczona, moze dolina bedzie pamietac.. ale nie chce mi sie tez wierzyc zeby poprzedni wlasciciel jezdzil bez AC

7ommy napisał(a):spokojnie da rady zrobic oc/ac np w ergo hestii, jesli bedziesz zainteresowany daj znac to Ci policze ile wyszlaby skladka i/lub zrobie polise :)



kolego odezwe sie na Priv to moze jakas oferte ze znizka dla forumowiczow mi zmontujesz :)
Avatar użytkownika
hump.O
Lex user
 
Posty: 87
Dołączył(a): 7 kwi 2013, o 11:43
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: był IS350 jest ISF
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ubezpieczenie AC na Lexa z USA

Postprzez dS » 4 lis 2013, o 14:54

hump.O napisał(a):
dS napisał(a):a gdzie wcześniej była ubezpieczona czerwona strzała ? wątpię aby poprzedni właściciel, nie mam tu na myśli doliny, jeździł tyle lat bez AC


nie wiem gdzie byla ubezpieczona, moze dolina bedzie pamietac.. ale nie chce mi sie tez wierzyc zeby poprzedni wlasciciel jezdzil bez AC

to nie dostałeś do niego ubezpieczenia :mda:
Avatar użytkownika
dS
Lex Master
 
Posty: 2967
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Re: Ubezpieczenie AC na Lexa z USA

Postprzez 7ommy » 4 lis 2013, o 14:59

Panowie dopiero co kupilem IS 300 i zaczynam sie tu odnajdywac :) bardzo chetnie sluze pomoca, zajmuje sie planowaniem finansowym i miedzy innymi ubezpieczeniami majatkowo/samochodowymi :) Zaraz sprawdze gdzie mozna wrzucic jakies info na forum bo jeszcze calego nie obejrzalem :) Gdyby co dzwoncie 505741299 (Tomek).
Pozdr. :dance3:
7ommy
Nowy lex user
 
Posty: 16
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 18:40
Lokalizacja: Łódź
Model Lexusa: IS 300 Sportcross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź

Re: Ubezpieczenie AC na Lexa z USA

Postprzez hump.O » 4 lis 2013, o 15:53

dS napisał(a):
hump.O napisał(a):
dS napisał(a):a gdzie wcześniej była ubezpieczona czerwona strzała ? wątpię aby poprzedni właściciel, nie mam tu na myśli doliny, jeździł tyle lat bez AC


nie wiem gdzie byla ubezpieczona, moze dolina bedzie pamietac.. ale nie chce mi sie tez wierzyc zeby poprzedni wlasciciel jezdzil bez AC

to nie dostałeś do niego ubezpieczenia :mda:


Dostalem OC wykupione juz przez doline :ok:
Avatar użytkownika
hump.O
Lex user
 
Posty: 87
Dołączył(a): 7 kwi 2013, o 11:43
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: był IS350 jest ISF
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ubezpieczenie AC na Lexa z USA

Postprzez dolina » 4 lis 2013, o 18:48

Ja miałem samo OC wykupione bo samochód miał stać i czekać aż go zabiorę do UK i wtedy chciałem dokupić. A że kolega wyżej pokrzyżował Moje plany to wyszło jak wyszło.

Z tego co pamiętam to poprzedni właściciel miał w LIBERTY DIRECT. I pamiętam ze była to konkretna suma w porównaniu do tej co mi agent proponował (OC + AC). LB do tanich nie nalezy.

hump.O wybieraj sie do agenta niech Ci wyliczy na miejscu w kilkunastu firmach i będziesz wiedział :ok:
Avatar użytkownika
dolina
Lex Driver
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 15:49
Model Lexusa: IS300 + E39 4.4 V8
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża -> UK


Powrót do Na każdy temat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości