
klexus napisał(a):Lexus na tle konkurencji
klexus napisał(a): Ja generalnie to bałbym sie wsiąść do nowszych samochodów ze skórzaną tapicerką w spodniach z nitami na kieszeniach:)
klexus napisał(a):Ja nadal uważam ze stare konstrukcje silników były mniej awaryjne, owszem są jednostki które w dzisiejszych czasach bardzo dobrze się spisują.
Diesel pakowany do IS-a to straszna pomyłka coś jak 2.0 tdi audi vw.
Ale stary poczciwy 2jz wydaje mi sie ze jest bezkonkurencyjny potencjał tego silnika nie ma sobie równych.
Uz-ty swoją kulturą pracy miażdżą cyce i są dość ekonomiczne, nie wspominając o usterkowości, wiem ze nie można tego porównywać z innymi koncernami bo UZ-tów jest zbyt mało by mieć jakieś porównanie.
Ale nie bez przyczyny własnie silniki ze stajni Toyoty pakowane są do samochów które są wręcz katowane np drift i to dalej jezdzi.
Ja osobiscie nie widziałem obrzyganego olejem 2JZ czy UZ, ciekawe czemu, czy miał ktoś problem z silnikiem który ma nalotu 200 000?? ja osobiście nie znam.
Zawieszenie, w Audi A6 wytrzymuje 40 000-60 000 tak wiem jest komfortowe, ale ja w lexusie wymieniałem tylko dolne sworznie i górne przy przebiegu 170 000 reszta nie wymagała wymiany, ciekawe czemu??
Nadal uważam ze stare konstrukcje były bardziej wytrzymałe, czy to motor, czy to zawias czy wnętrze,
Ja generalnie to bałbym sie wsiąść do nowszych samochodów ze skórzaną tapicerką w spodniach z nitami na kieszeniach:)
ledziu napisał(a):Yarecki
Niby masz rację ale jej nie maszponieważ te modele które nie mają nic wspólnego z wieśwagenem są na pierwszych miejscach np. 911.... reszta się zgadza są bezkompromisowi ...w serwisie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości