Strona 2 z 2

Re: IS 200 Zbiornik Paliwa

: 20 paź 2016, o 16:20
autor: luki90
Ja mam to samo jak odkrecam korek nawet jak mam prawie full benzyny to boje sie o reke, zeby przypadkiem jej nie wciagnelo do srodka :laugh1: fajnie ze ktos zaczal temat. Dodam od siebie ze sprawdzalem u ojca w L i byl malutki i krotki syk, w mojej starej corolli e11 to samo co mnie teraz, a u kobiety w oplu w ogole nie bylo syczenia. I przez to nie wiem czy to normalne czy nie. Praca silnika taka sama jak zwylke ale wydaje mi sie ze podczas odpalania moze pompa dostawac w kosc.

Re: IS 200 Zbiornik Paliwa

: 20 paź 2016, o 16:49
autor: rafiq2144
Pamietam, ze swojego czasu w toyocie aygo mialem zonka na stacji, jak chcialem odkrecic korek, a tak go zassalo, ze nie bylem w stanie go chyba 5 minut odkrecic. Ale szczerze w lexusie jakiegos duzego podcisnienia tam nie odnotowalem, lekko syknie i po klopocie.

Re: IS 200 Zbiornik Paliwa

: 20 paź 2016, o 19:35
autor: carinus
Nic nie ruszaj,tak ma być.Po to jest system odsysania par benzyny,żeby nie capiło w całym pomieszczeniu garażowym lub otoczeniu pojazdu.Zbiornikowi nic nie grozi.Odłącz sobie latem przewód odpowietrzenia i szybko wyczujesz smród benzyny.

Re: IS 200 Zbiornik Paliwa

: 21 paź 2016, o 12:45
autor: brat_z
U mnie też syczy przy odkręcaniu ale uznałem że ten typ tak ma bo dużo osób o tym już pisało... W vagu tdi była cisza przy odkręcaniu ale wiadomo tu jest inna technologia;)

Re: IS 200 Zbiornik Paliwa

: 25 paź 2016, o 08:16
autor: Ropuch25
Korek paliwa opanowany. Dwa zawory regulują nad i podciśnienie. Sprawdzałem, przy mocnym pociągnięciu ustami, korek puszcza. Czyli implozja zbiornika mi nie grozi. Widocznie tak ma być. Zawór nadciśnieniowy pewnie jest potrzebny wtedy, gdy odprowadzenie przez przewód do pojemnika z węglem nie daje sobie rady.Ale jakoś nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Chyba, że przy demontażu i montażu zbiornika przewód odpowietrzenia byłby załamany albo czymś ściśnięty.
Przeczytałem instrukcję sprawdzanie filtra węglowego w pojemniku. Jedną z procedur jest przyłożenie podciśnienia do króćca połączonego ze zbiornikiem paliwa. Podciśnienie powinno się utrzymać, czyli tamtędy powietrze do zbiornika nie wraca. Pewnie jest jakiś zawór zwrotny.
Pozdrawiam wszystkich.

Re: IS 200 Zbiornik Paliwa

: 25 paź 2016, o 10:13
autor: rupert
Dzięki za rozkminkę. Jedna zagwostka mniej.

Re: IS 200 Zbiornik Paliwa

: 25 paź 2016, o 10:14
autor: endrju1
Chciało by się powiedzieć "a nie mówiłem?".