W poszukiwaniu mocy is220d
: 20 cze 2016, o 18:16
Mam parę pytań , zacząłem właśnie działać przy aucie egr off , dpf off wszystko w sterowniku jak Bóg przykazał żadne tam emulatory i inne cuda, ale auto po shamowaniu ma takie parametry jak is200d , miałem co prawda silnik zmieniany w aso w lexusie ale przecież zmieniali z is220d na taki sam. Auto pracuje dobrze nie ma problemów z wkręcaniem się na obroty ale coś miałem wrażenie że nie do końca tak jak powinno biorąc pod uwagę seryjną moc. Błędów na kompie przed dłubaniem i po dłubaniu nie ma żadnych. Auto ma nowy filtr powietrza. Niebawem na dniach wleci nowy filtr paliwa ( już kupiony ). Zajmę się czyszczeniem przepływki. Czy mogę ją odpiąć i zobaczyć czy auto nie jedzie lepiej ? Wiem że to pewnie wygeneruje błąd , ale potem się go skasuje. Czasem się zdarza jak odpalam auto następnego dnia że gorzej odpali , ale nie że gorzej kręci bo pali od strzała , ale tak jakoś nieładnie pracuje przez jakąś sekundę. Po zgaszeniu auta mam chyba gdzieś jakiś problem z ciśnieniem, bo mam taki dźwięk jakby chewbacca ze mną jechał
https://www.youtube.com/watch?v=TQIwEZlOzp4
Dźwięk ten trwa jakieś 2 sekundy. Wiem że taki dźwięk w bmce był wynikiem padniętej odmy. Czytałem coś że może wina po stronie zaworka SCV , ale jak go dokładniej sprawdzić ? Ma ktoś jakieś pomysły w którym kierunku iść ? Nie będę dalej dłubał w sterowniku dopóki nie odzyskam seryjnych +/- 177 koni. Spalanie po mieście mi wychodzi 9,4-10,6 , trasa jakoś 8. Obecnie po wywaleniu eko syfu nie wiem, ale podejrzewam że spadnie. Także problem chyba gdzieś w układzie paliwowym. Live data mogę zrobić tym elmscan toyota , ponoć pokazuje to samo co techstream. Będę wdzięczny za jakieś rady.
EDIT :
Dodam jeszcze że do paliwa dodaje dodatek kleen flo , tankuje ropę na lotosie. Odkąd mam auto śmiga cały czas tak samo nie czuje wahań mocy , chociaż mam wrażenie że jak zalałem dodatek to od tego momentu ciut lepiej, na pewno spalanie mi spadło o około 1 litr.
https://www.youtube.com/watch?v=TQIwEZlOzp4
Dźwięk ten trwa jakieś 2 sekundy. Wiem że taki dźwięk w bmce był wynikiem padniętej odmy. Czytałem coś że może wina po stronie zaworka SCV , ale jak go dokładniej sprawdzić ? Ma ktoś jakieś pomysły w którym kierunku iść ? Nie będę dalej dłubał w sterowniku dopóki nie odzyskam seryjnych +/- 177 koni. Spalanie po mieście mi wychodzi 9,4-10,6 , trasa jakoś 8. Obecnie po wywaleniu eko syfu nie wiem, ale podejrzewam że spadnie. Także problem chyba gdzieś w układzie paliwowym. Live data mogę zrobić tym elmscan toyota , ponoć pokazuje to samo co techstream. Będę wdzięczny za jakieś rady.
EDIT :
Dodam jeszcze że do paliwa dodaje dodatek kleen flo , tankuje ropę na lotosie. Odkąd mam auto śmiga cały czas tak samo nie czuje wahań mocy , chociaż mam wrażenie że jak zalałem dodatek to od tego momentu ciut lepiej, na pewno spalanie mi spadło o około 1 litr.