Ostry zapach spalin i kopcenie po dłuższej jezdzie is220
: 27 lip 2021, o 18:33
Witam!
Czytałem sporo wątków ale raczej nic nie kieruje mnie na mój problem...
Mianowicie chodzi o is220 z wyprogramowanym i usunietym DPF oraz zaślepionym EGR.
Miałem problem ze skaczącymi obrotami, gaśnieciem i sporym kopceniem - winowajcą okazał się przytarty zawór SCV (czyszczenie nie pomagało)
Zawór został wymieniony na nowy Denso. Ustało szarpanie, skakanie obrotów i spore kopcenie, natomiast auto potrafi zakopcić po dłuższej jezdzie do tego bardzo ostry, wręcz szczypiący w oczy zapach z tłumika. Auto nie ma DPFa, jest dobrze wyprogramowany - mapa sprawdzana przez 4 różych tunerów...wtryski również sprawdzane przez tunera i są ok...śruba z kanałem oaliwowym do 5 wtrysku zaślepiona...
Auto zbiera się bardzo dobrze po wymianie SCV, obroty utrzymuje pięknie...tylko to kopcenie - tylko po dłuższej jezdzie zazwyczaj autostradowej albo ostrzejszej gdy wraca się do spokojnego trybu jazdy pojawia się...
Macie przyjaciele jakieś pomysły???
Czytałem sporo wątków ale raczej nic nie kieruje mnie na mój problem...
Mianowicie chodzi o is220 z wyprogramowanym i usunietym DPF oraz zaślepionym EGR.
Miałem problem ze skaczącymi obrotami, gaśnieciem i sporym kopceniem - winowajcą okazał się przytarty zawór SCV (czyszczenie nie pomagało)
Zawór został wymieniony na nowy Denso. Ustało szarpanie, skakanie obrotów i spore kopcenie, natomiast auto potrafi zakopcić po dłuższej jezdzie do tego bardzo ostry, wręcz szczypiący w oczy zapach z tłumika. Auto nie ma DPFa, jest dobrze wyprogramowany - mapa sprawdzana przez 4 różych tunerów...wtryski również sprawdzane przez tunera i są ok...śruba z kanałem oaliwowym do 5 wtrysku zaślepiona...
Auto zbiera się bardzo dobrze po wymianie SCV, obroty utrzymuje pięknie...tylko to kopcenie - tylko po dłuższej jezdzie zazwyczaj autostradowej albo ostrzejszej gdy wraca się do spokojnego trybu jazdy pojawia się...
Macie przyjaciele jakieś pomysły???