
co sądzicie o takim modzie http://fap-dpf.pl/forum/viewtopic.php?id=251
to podpytam glebiej , mam na blacie 160tys. czyli po substancji czynnej o ktorej wspominasz nie ma sladu , czy jest jeszcze jakis inny sposob na ten filtr np. odpiecie 5 wtry. albo wycinka bez emu. bo jak zlukalem cene emu. to mnie zatkaloKRYSPIN wrote:stosując emulator omijasz 5 wtryskiwacz który często jest przyczyną większego zużycia paliwa, świecącego się checka, nadmiernego kopcenia.
lexrwd wrote:Widzę, że masz rzetelne informacje. U mnie dopiero 80 tys km i póki co nie ma problemów z DPF, olej - prawdziwy pełny syntetyk C3 ( Millers Oils XFS 0w40) - zero zużycia oleju. Rozumiem, że polecany jest C2 (zarówno C2, jak i C3 to oleje MID SAPS), który dodatkowo ma niższy HTHS, i normę A5/B5 - niższe zużycie paliwa niż na C3. Ale co do C1 to już nie jestem pewien - ani żaden konfigurator, ani instrukcja nie mówi o C1, który jest olejem absolutnie LOW SAPS.
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests