po usunięciu dpf ...problemów ciąg dalszy
: 7 lut 2014, o 10:33
Witam wszystkich
Auto regularnie kopciło na siwo, postanowiłem usunąć dpf i zamontować emulator.
Problem z dymieniem został rozwiązany, natomiast pojawiła się głośniejsza praca silnika. Auto na postoju klekocze jak taki stary charakterystyczny diesel, jest 2 razy głośniejszy niż przed zabiegiem. Podczas jazdy głośniejsza praca i delikatne wibracje powodują drganie elementów wnętrza. Druga sprawa to dziwny szelest podczas pracy turbiny przy wejściu na 2000+ obrotów. Wyczytałem, że usuwając wkład filtra dpnr powinno się wspawać w środku rurę, zamiast zostawiać pustą puszkę, bo to może skutkować problemami z turbiną. Czy użytkownicy, których samochody są po zabiegu usunięcia filtra spotkali się z podobnymi objawami?
Auto regularnie kopciło na siwo, postanowiłem usunąć dpf i zamontować emulator.
Problem z dymieniem został rozwiązany, natomiast pojawiła się głośniejsza praca silnika. Auto na postoju klekocze jak taki stary charakterystyczny diesel, jest 2 razy głośniejszy niż przed zabiegiem. Podczas jazdy głośniejsza praca i delikatne wibracje powodują drganie elementów wnętrza. Druga sprawa to dziwny szelest podczas pracy turbiny przy wejściu na 2000+ obrotów. Wyczytałem, że usuwając wkład filtra dpnr powinno się wspawać w środku rurę, zamiast zostawiać pustą puszkę, bo to może skutkować problemami z turbiną. Czy użytkownicy, których samochody są po zabiegu usunięcia filtra spotkali się z podobnymi objawami?