Strona 1 z 1

po usunięciu dpf ...problemów ciąg dalszy

: 7 lut 2014, o 10:33
autor: felko
Witam wszystkich

Auto regularnie kopciło na siwo, postanowiłem usunąć dpf i zamontować emulator.
Problem z dymieniem został rozwiązany, natomiast pojawiła się głośniejsza praca silnika. Auto na postoju klekocze jak taki stary charakterystyczny diesel, jest 2 razy głośniejszy niż przed zabiegiem. Podczas jazdy głośniejsza praca i delikatne wibracje powodują drganie elementów wnętrza. Druga sprawa to dziwny szelest podczas pracy turbiny przy wejściu na 2000+ obrotów. Wyczytałem, że usuwając wkład filtra dpnr powinno się wspawać w środku rurę, zamiast zostawiać pustą puszkę, bo to może skutkować problemami z turbiną. Czy użytkownicy, których samochody są po zabiegu usunięcia filtra spotkali się z podobnymi objawami?

Re: po usunięciu dpf ...problemów ciąg dalszy

: 7 lut 2014, o 22:13
autor: bamss
a moze emulator do dupy, a to ze kopcilo na siwo to moglo byc wypalanie dpf, wiadomo ze bedzie delikatnie glosniejszy bo to tak samo jakbys usunol katalizator, wywalilem duzo dpf i nigdy nic sie nie wspawywalo, rozcinalo sie dpf wywalalo srodek i po operacji

Re: po usunięciu dpf ...problemów ciąg dalszy

: 9 mar 2014, o 20:10
autor: ice222
Miałem to samo u siebie.
Zapewne filtr został usunięty z katalizatorem .
Rozwiązaniem jest wstawienie uniwersalnej puszki katalizatora.
Znacząco wycisza wydech.
U mnie buczenie pojawiało się w okolicach 2 000 obr/min.