Witam, jestem już od długiego czasu użytkownikiem lexusa is220d ale od jakiegoś czasu mam z nim dziwne problemy. Pierwszy problem to taki że jest przytkany filtr DPF i auto wchodzi w tryb awaryjny lecz po przegonieniu auta po trasie problem znika na jakiś czas. Auto wyraźnie osłabło od kilku miesięcy, prędkość max na poziomie 210-215 natomiast pow 180 auto straaaasznie się męczy, w tamtym tyg wyczyściłem EGR i o dziwo auto zaczęło mi palić jeszcze więcej

kolejna kwestia jest taka że przy prędkości ok 200km/h przy odjęciu gazu i ponownym szybkim wciśnięciu auto przerywa ;/ efekt taki jak by brakowało paliwa. Mam przejechane 240tys auto nigdy nie kopciło i nie kopci. Czy po usunięciu filtra DPF charakterystyka auta poprawi się? Jakie macie prędkości max u siebie oraz jak zachowuje się auto po usunięciu filtra? Oraz czy to prawda że przez zatkany DPF możemy uszkodzić turbinę?