Kosmetyka
-
- Lex user
- Posty: 21
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 11:39
- Model Lexusa: brak
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kosmetyka
Witam Was wszystkich.
W tym temacie, chcielibyśmy pokazywać Wam nasze projekty z prac nad lakierami rożnych aut.
Chcemy pokazać Wam co można zrobić z lakierem samochodu, aby wyglądał lepiej niż nowy.
Detailing nie jest jeszcze mocno rozwinięty w Polsce, dlatego chcemy wyjść do Was i pokazać jak można dbać o lakier. Detailing zajmuje się nie tylko lakierem ale i wszelkimi innymi detalami auta.
Niektóre nasze relacje będą dokładnie inne mniej, ale na każdej możecie wyłapać co możecie zrobić ze swoim autem. Także pytajcie śmiało o wszystko pomożemy z chęcią Wam poprawić wygląda Waszych aut!
Pozwólcie, że przedstawię od razu projekt Audi RS4 którym zajmowaliśmy się jakiś czas temu.
Zacznijmy od tego iż 95% efektu wizualnego nadaje auto polerowanie, czyli zdjęcie z auta mikrorysek widzianych w mocnym słońcu.
Tutaj widać zjdęica 50/50 przed i po pracy, widać gdzie lakier był polerowany.
Reszta to zabezpieczenie lakieru, oraz zadbanie o każdy detal auta, jak felgi, opony, plastiki, szyby itp itd.
W tym przypadku auto było zabezpieczone specjalną powłoką kwarcową która zapobiega w pewnym stopniu powstawaniu nowych mikrorys oraz zmniejsza mocno brudzenie się auta.
Tutaj już efekt końcowy po 3-4 dniach pracy.
Zajmujemy się także usuwaniem mocnych zarysowań lakierów. Jest to żmudna praca z lakierem, ale polega także na jego polerowaniu.
tak jak widać tutaj
Przed:
Po:
Oczywiście rysy są usunięte dożywotnio, nigdy nie wyjdą ponownie.
Dziękujemy i niedługo wrzucę nowe projekty, bo jest o czym mówić
W tym temacie, chcielibyśmy pokazywać Wam nasze projekty z prac nad lakierami rożnych aut.
Chcemy pokazać Wam co można zrobić z lakierem samochodu, aby wyglądał lepiej niż nowy.
Detailing nie jest jeszcze mocno rozwinięty w Polsce, dlatego chcemy wyjść do Was i pokazać jak można dbać o lakier. Detailing zajmuje się nie tylko lakierem ale i wszelkimi innymi detalami auta.
Niektóre nasze relacje będą dokładnie inne mniej, ale na każdej możecie wyłapać co możecie zrobić ze swoim autem. Także pytajcie śmiało o wszystko pomożemy z chęcią Wam poprawić wygląda Waszych aut!
Pozwólcie, że przedstawię od razu projekt Audi RS4 którym zajmowaliśmy się jakiś czas temu.
Zacznijmy od tego iż 95% efektu wizualnego nadaje auto polerowanie, czyli zdjęcie z auta mikrorysek widzianych w mocnym słońcu.
Tutaj widać zjdęica 50/50 przed i po pracy, widać gdzie lakier był polerowany.
Reszta to zabezpieczenie lakieru, oraz zadbanie o każdy detal auta, jak felgi, opony, plastiki, szyby itp itd.
W tym przypadku auto było zabezpieczone specjalną powłoką kwarcową która zapobiega w pewnym stopniu powstawaniu nowych mikrorys oraz zmniejsza mocno brudzenie się auta.
Tutaj już efekt końcowy po 3-4 dniach pracy.
Zajmujemy się także usuwaniem mocnych zarysowań lakierów. Jest to żmudna praca z lakierem, ale polega także na jego polerowaniu.
tak jak widać tutaj
Przed:
Po:
Oczywiście rysy są usunięte dożywotnio, nigdy nie wyjdą ponownie.
Dziękujemy i niedługo wrzucę nowe projekty, bo jest o czym mówić
-
- Lex user
- Posty: 21
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 11:39
- Model Lexusa: brak
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kosmetyka
No i odrazu dokłądniejsza relacja, co prawda nie Lexus ale postarm się też jakieś wrzucić specjalnie dla Was
Tym razem chcielibyśmy przedstawić Wam relację z pewnego Porsche. Model 964 wyróżniał się nadwoziem typu targa.
Co do samego lakieru auto w większości posiadało oryginalny akrylowy lakier. Oczywiście w jedynym słusznym kolorze czarne uni.
W skrócie standardowo zaraz po odbiorze auto zostało dokładnie umyte i oczyszczone. Z auta zostały ściągnięte koła w celu oczyszczenia i zabezpieczenia. Lakier został poddany korekcie oraz finalnie zabezpieczony Cquartzem. Zadbaliśmy o sporo innych detali zewnątrz jak i wewnątrz auta. W relacji postaramy się przedstawić dokładnie czynność, opis produktów przez nas używanych i przede wszystkim finalny efekt wizualny.
Zapraszam!
Zaraz po przyjeździe z auta zdjęliśmy tablice rejestracyjne
Auto standardowo zabrudzone.
Sporo elementów mocno wyblakłych i nadgryzionych czasem.
Szybkie spojrzenie na felgi i zdejmujemy je z auta w celu dostania się do nadkoli i wnętrza felg.
Oczyszczone APC Megsa, Bilberry, litry wody z myjki. Wytarte do sucha i zabezpieczone produktami 303.
Felgi occzyszczone produktami Nielsen, Valetpro . Na końcu kilka strzałów z Irona. Finalnie zabezpieczone CG Wheel Guard.
Okej, koła już na aucie. Zabieramy się za lakier. Najpierw dokładne mycie i oczyszczenie. Piana Nielsen z szamponem ValetPRO.
Następnie standardowe mycie, szampon ValetPro
Pędzelki
Oczywiście glinkowanie, BH medium.
Okej wystarczy mycia.
Zabieramy się za polerowanie.
Przy oględzinach dostrzegliśmy na rantach ślady wcześniejszych "polerek". Jednak dało nam to do myślenia aby nie szaleć za bardzo.
Okej, jedziemy. Kilka 50/50. Do korekty użyliśmy past Menzerny i padów 3m. Finish przeprowadzony Swissvax CF Pro.
Zajeliśmy się oczywiście także wnętrzem auta. Z bagażnika wyjęliśmy okładzinę i oczyściliśmy znaleziony tam osprzęt.
Po korkecie standardowo ponowne mycie.
Najpierw piana, nielsen transprter plus szampon valetpro.
pędzelkowanie
Oczywiście później normalne mycie ręczne.
Po osuszeniu zaczęliśmy opryskiwać auto roztworem IPA, wody dem. i substancji odtłuszczającej
Następnie po czasie dokładnie opłukaliśmy wóz i zaaplikowaliśmy Cquartza. Nie robiliśmy zdjęć z tej tajnej czynności.. żartuje zapomniałem zrobić.
Po kilkunastu minutach został mega delikatnie starty. Ogólnie nabawiliśmy się ostrej fobii przy pracy z tym lakierem, rysował się od patrzenia na niego :/
Kilka zdjęć z wnętrza auta. Oczyszczane pędzelkami z apc megsa, dresing PB Natural Look, skóry Colourlock i Raceglaze Leather balm, szyby AutoGlym Glass Polish. Oczywiście George.
Kilka innych detali.. szyby Autoglym Car Glass Polish, powłoka na szyby GLASS SCIENCE Rain Clear.
Dach, jak widać na foto 303.
Kilka zdjęć z bliska w światełkach.
Na następny dzień o poranku.. kuurde ale to auto wygląda!
Następnie dokładnie dotarliśmy Cquartza Reloadem.
Na dworze wyglądał pięknie.
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań! :)com/albums/j366/shinefactorydetaling/964_2/P1250373
Tym razem chcielibyśmy przedstawić Wam relację z pewnego Porsche. Model 964 wyróżniał się nadwoziem typu targa.
Co do samego lakieru auto w większości posiadało oryginalny akrylowy lakier. Oczywiście w jedynym słusznym kolorze czarne uni.
W skrócie standardowo zaraz po odbiorze auto zostało dokładnie umyte i oczyszczone. Z auta zostały ściągnięte koła w celu oczyszczenia i zabezpieczenia. Lakier został poddany korekcie oraz finalnie zabezpieczony Cquartzem. Zadbaliśmy o sporo innych detali zewnątrz jak i wewnątrz auta. W relacji postaramy się przedstawić dokładnie czynność, opis produktów przez nas używanych i przede wszystkim finalny efekt wizualny.
Zapraszam!
Zaraz po przyjeździe z auta zdjęliśmy tablice rejestracyjne
Auto standardowo zabrudzone.
Sporo elementów mocno wyblakłych i nadgryzionych czasem.
Szybkie spojrzenie na felgi i zdejmujemy je z auta w celu dostania się do nadkoli i wnętrza felg.
Oczyszczone APC Megsa, Bilberry, litry wody z myjki. Wytarte do sucha i zabezpieczone produktami 303.
Felgi occzyszczone produktami Nielsen, Valetpro . Na końcu kilka strzałów z Irona. Finalnie zabezpieczone CG Wheel Guard.
Okej, koła już na aucie. Zabieramy się za lakier. Najpierw dokładne mycie i oczyszczenie. Piana Nielsen z szamponem ValetPRO.
Następnie standardowe mycie, szampon ValetPro
Pędzelki
Oczywiście glinkowanie, BH medium.
Okej wystarczy mycia.
Zabieramy się za polerowanie.
Przy oględzinach dostrzegliśmy na rantach ślady wcześniejszych "polerek". Jednak dało nam to do myślenia aby nie szaleć za bardzo.
Okej, jedziemy. Kilka 50/50. Do korekty użyliśmy past Menzerny i padów 3m. Finish przeprowadzony Swissvax CF Pro.
Zajeliśmy się oczywiście także wnętrzem auta. Z bagażnika wyjęliśmy okładzinę i oczyściliśmy znaleziony tam osprzęt.
Po korkecie standardowo ponowne mycie.
Najpierw piana, nielsen transprter plus szampon valetpro.
pędzelkowanie
Oczywiście później normalne mycie ręczne.
Po osuszeniu zaczęliśmy opryskiwać auto roztworem IPA, wody dem. i substancji odtłuszczającej
Następnie po czasie dokładnie opłukaliśmy wóz i zaaplikowaliśmy Cquartza. Nie robiliśmy zdjęć z tej tajnej czynności.. żartuje zapomniałem zrobić.
Po kilkunastu minutach został mega delikatnie starty. Ogólnie nabawiliśmy się ostrej fobii przy pracy z tym lakierem, rysował się od patrzenia na niego :/
Kilka zdjęć z wnętrza auta. Oczyszczane pędzelkami z apc megsa, dresing PB Natural Look, skóry Colourlock i Raceglaze Leather balm, szyby AutoGlym Glass Polish. Oczywiście George.
Kilka innych detali.. szyby Autoglym Car Glass Polish, powłoka na szyby GLASS SCIENCE Rain Clear.
Dach, jak widać na foto 303.
Kilka zdjęć z bliska w światełkach.
Na następny dzień o poranku.. kuurde ale to auto wygląda!
Następnie dokładnie dotarliśmy Cquartza Reloadem.
Na dworze wyglądał pięknie.
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań! :)com/albums/j366/shinefactorydetaling/964_2/P1250373
- maniek_ls400
- Lex Master
- Posty: 1478
- Rejestracja: 7 cze 2011, o 23:19
- Model Lexusa: W221 S500
- Skąd:: Piaseczno
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Kosmetyka
Zaczynam ja Ile trwa i kosztuje taka operacja przy uwzględnieniu zniżek forum Lexus, które już zapewne są nam przyznane ?
Jeśli nie odpowiesz publicznie to napisz na priv czy udźwigne taka operacje raz na miesiąc Moje auto w linkowni kolor i stan wymagające Od razu proponuje deal w postaci bezplatnego udostępniania zdjęć mojego auta po detalingu...
Ładną robota !
Jeśli nie odpowiesz publicznie to napisz na priv czy udźwigne taka operacje raz na miesiąc Moje auto w linkowni kolor i stan wymagające Od razu proponuje deal w postaci bezplatnego udostępniania zdjęć mojego auta po detalingu...
Ładną robota !
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
-
- Lex Driver
- Posty: 691
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:21
- Model Lexusa: GS430 mkIII
- Skąd:: zamosc
- Lokalizacja: zamosc
- Kontakt:
Re: Kosmetyka
tak ... ładnie to to wygląda , na jak długo i przy jakich zabiegach można utrzymać taki stan lakieru po inwestycji, trzymając auto pod chmurką i użytkując je na co dzień
- angrzeda
- Lex user
- Posty: 148
- Rejestracja: 14 mar 2011, o 21:00
- Model Lexusa: GS300 MKII
- Skąd:: Łuków
- Kontakt:
Re: Kosmetyka
Hmmm... Jest to Partner Forum z http://forum.kosmetykaaut.pl/index.php Widziałem ich projekty i są Od razu Mariusz mogę Cię poinformować, że pewnie poniżej 1k nie zejdą - no w przypadku Twojego potwora może mniej, bo jego stan jest lepszy niż np. pewnego BMW X1... A robota bardzo ładna, ale i pracochłonna Zapytaj ile im się schodzi średnio przy aucie...
hydrant23 - co do utrzymania auta pod chmurką w takim stanie - jak przestrzegasz pewnych zasad (np. mycia auta na dwa wiadra - wszystkie informacje znajdziesz na podanej wyżej stronie) - nie jest to niemożliwe, choć trudne do wykonania...
Koledzy z shine factory zapewne odnajdą tu kilku kolegów z Kosmetyki aut, chociaż nie wszyscy się tutaj ujawnili. W każdym razie pozdrawiam
hydrant23 - co do utrzymania auta pod chmurką w takim stanie - jak przestrzegasz pewnych zasad (np. mycia auta na dwa wiadra - wszystkie informacje znajdziesz na podanej wyżej stronie) - nie jest to niemożliwe, choć trudne do wykonania...
Koledzy z shine factory zapewne odnajdą tu kilku kolegów z Kosmetyki aut, chociaż nie wszyscy się tutaj ujawnili. W każdym razie pozdrawiam
-
- Lex user
- Posty: 21
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 11:39
- Model Lexusa: brak
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kosmetyka
maniek_ls400, taki zabieg na aucie trwa od 3 do 5 dni. Zależy co robimy przy aucie.
Jutro na PW napiszę dokładną cenę z rabatem, chociaż to nie tajemnica bo ceny rożnych usług są u nas na stronie.
Powiedz tylko, czemu piszesz, raz na miesiąc ? Korektę robi się raz i dbając później o auto, najwyżej za rok można przyjechać na delikatne poprawki, odświeżenie.
Co do srebrnego auta..
hydrant23 , efekt z naszej strony jest dożywotni. Ten efekt uzyskujemy przez zdjęcie mikro rys z auta, nie wypełniamy tego niczym, czyli nie schodzi to po kilku myciach czy deszczach. Sami w trakcie pracy czyścimy cały czas lakier alkoholem aby zobaczyć realny stan korekty. Jedynie co można stracić wosk, który daje tylko kilka procent efektu wizualnego, wosk ułatwia mycie i zmniejsza brudzenie się auta. Większość aut jakie robimy użytkowane są na co dzień i zazwyczaj po roku czasu auta wracają na zdjęcie płytkich pojedynczych rys nieuniknionych w trakcie używania auta, ale to już praca na 1-2 dni, nie tak jak w przypadku pracy nad zniszczonym lakierem ok. 4 dni.
Jedyne na co trzeba uważać to mycie auta (na pewno nie myjnie szczotkowe automatyczne, ani ręczne gdzie myją jakimiś brudnymi szmatami), nie kłaść niczego na lakier, nie szurać po nim, po prostu nie rysować
No to dziś jeszcze chcielibyśmy pokazać Wam relację wyjątkowego, szybkiego i bez wątpienia rzadko widzianego na naszych ulicach auta. Będzie to czerwona Corvetta Z06. Naszym głównym zadaniem było odnowić lakier, który był dość mocno porysowany oraz zmatowiały. Tutaj pojawiało się nasze najważniejsze zadanie, przeprowadzić jak najlepszą korektę Zadanie zostało jednak osiągnięte pełnym sukcesem! My byliśmy zadowoleni z pracy, auto wyszło niewiarygodnie, a na twarzach właścicieli, przy odbiorze, pojawił się szeroki uśmiech. Zajęliśmy się także wszelkimi innymi detalami, ściągnęliśmy z auta felgi oczyszczając je i zabezpieczając, przy okazji zajęliśmy się nadkolami. Wnętrze wraz ze skórami oczyszczone i zabezpieczone, komora silnika delikatnie oczyszczona oraz zabezpieczona 303, dość delikatnie, ponieważ auto było „troszkę” modyfikowane.
Nie będę wrzucał całej relacji aby nie zamulać forum , więcej zdjęć z prac na naszej stronie.
Witam witam forumowiczów kosmetyki
Taaak X1 było pamiętne.. wrzucić jakieś zdjęcia?
Jutro na PW napiszę dokładną cenę z rabatem, chociaż to nie tajemnica bo ceny rożnych usług są u nas na stronie.
Powiedz tylko, czemu piszesz, raz na miesiąc ? Korektę robi się raz i dbając później o auto, najwyżej za rok można przyjechać na delikatne poprawki, odświeżenie.
Co do srebrnego auta..
hydrant23 , efekt z naszej strony jest dożywotni. Ten efekt uzyskujemy przez zdjęcie mikro rys z auta, nie wypełniamy tego niczym, czyli nie schodzi to po kilku myciach czy deszczach. Sami w trakcie pracy czyścimy cały czas lakier alkoholem aby zobaczyć realny stan korekty. Jedynie co można stracić wosk, który daje tylko kilka procent efektu wizualnego, wosk ułatwia mycie i zmniejsza brudzenie się auta. Większość aut jakie robimy użytkowane są na co dzień i zazwyczaj po roku czasu auta wracają na zdjęcie płytkich pojedynczych rys nieuniknionych w trakcie używania auta, ale to już praca na 1-2 dni, nie tak jak w przypadku pracy nad zniszczonym lakierem ok. 4 dni.
Jedyne na co trzeba uważać to mycie auta (na pewno nie myjnie szczotkowe automatyczne, ani ręczne gdzie myją jakimiś brudnymi szmatami), nie kłaść niczego na lakier, nie szurać po nim, po prostu nie rysować
No to dziś jeszcze chcielibyśmy pokazać Wam relację wyjątkowego, szybkiego i bez wątpienia rzadko widzianego na naszych ulicach auta. Będzie to czerwona Corvetta Z06. Naszym głównym zadaniem było odnowić lakier, który był dość mocno porysowany oraz zmatowiały. Tutaj pojawiało się nasze najważniejsze zadanie, przeprowadzić jak najlepszą korektę Zadanie zostało jednak osiągnięte pełnym sukcesem! My byliśmy zadowoleni z pracy, auto wyszło niewiarygodnie, a na twarzach właścicieli, przy odbiorze, pojawił się szeroki uśmiech. Zajęliśmy się także wszelkimi innymi detalami, ściągnęliśmy z auta felgi oczyszczając je i zabezpieczając, przy okazji zajęliśmy się nadkolami. Wnętrze wraz ze skórami oczyszczone i zabezpieczone, komora silnika delikatnie oczyszczona oraz zabezpieczona 303, dość delikatnie, ponieważ auto było „troszkę” modyfikowane.
Nie będę wrzucał całej relacji aby nie zamulać forum , więcej zdjęć z prac na naszej stronie.
Witam witam forumowiczów kosmetyki
Taaak X1 było pamiętne.. wrzucić jakieś zdjęcia?
-
- Lex user
- Posty: 21
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 11:39
- Model Lexusa: brak
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kosmetyka
A wrzucę odrazu
Chcielibyśmy pokazać Wam niestandardową relację. A mianowicie walkę o doprowadzenie do jak najlepszego stanu zmasakrowanego lakieru BMW, jakże innego jak czarne uni. Jeśli spojrzycie na stan lakieru na zdjęciach, już powinniście otworzyć oczy ze zdziwienia.. a co jeśli powiem Wam iż auto posiada 7km przebiegu i nie jest jeszcze zarejestrowane?
Jak to się stało nie wiem, jednak aby doprowadzić lakier z powrotem do należytego stanu należało włożyć ogromny wysiłek i wiele dni pracy.
Mamy tylko kilka zdjęć ponieważ nie było czasu i bardziej myśleliśmy co z tym począć aniżeli robić zdjęcia, jednak te co są w pełni ukazują sytuację. Kluczową sprawą była oczywiście wieloetapowa korekta lakieru który został zabezpieczony woskiem z najwyższej półki, Zymol Glasur.
Siedzicie? No to zapraszam do obejrzenia relacji http://shinefactory.pl/?page_id=17
Dobranoc.
Chcielibyśmy pokazać Wam niestandardową relację. A mianowicie walkę o doprowadzenie do jak najlepszego stanu zmasakrowanego lakieru BMW, jakże innego jak czarne uni. Jeśli spojrzycie na stan lakieru na zdjęciach, już powinniście otworzyć oczy ze zdziwienia.. a co jeśli powiem Wam iż auto posiada 7km przebiegu i nie jest jeszcze zarejestrowane?
Jak to się stało nie wiem, jednak aby doprowadzić lakier z powrotem do należytego stanu należało włożyć ogromny wysiłek i wiele dni pracy.
Mamy tylko kilka zdjęć ponieważ nie było czasu i bardziej myśleliśmy co z tym począć aniżeli robić zdjęcia, jednak te co są w pełni ukazują sytuację. Kluczową sprawą była oczywiście wieloetapowa korekta lakieru który został zabezpieczony woskiem z najwyższej półki, Zymol Glasur.
Siedzicie? No to zapraszam do obejrzenia relacji http://shinefactory.pl/?page_id=17
Dobranoc.
-
- Lex Master
- Posty: 2643
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
- Kontakt:
Re: Kosmetyka
czy macie zaprzyjaźnionych kolegów na śląsku
- angrzeda
- Lex user
- Posty: 148
- Rejestracja: 14 mar 2011, o 21:00
- Model Lexusa: GS300 MKII
- Skąd:: Łuków
- Kontakt:
Re: Kosmetyka
tomekb masz w Tychach firmę detailingową http://www.car-spa.pl/
Myślę że krzywdy kolegom nie zrobię, bo oni i tak chętnych na korektę lakieru znajdą, zachęcając do odwiedzenia strony http://forum.kosmetykaaut.pl/index.php i podjęcia się samodzielnej pracy przy aucie. Koszt zakupu polerki i środków wyjdzie taniej niż usługa w profesjonalnym zakładzie. Moim zdaniem warto - oprócz efektu mamy jeszcze wielką satysfakcję. Ja swoje auto robiłem 5 dni po 5-7 godzin dziennie, ale opłaciło się...
Myślę że krzywdy kolegom nie zrobię, bo oni i tak chętnych na korektę lakieru znajdą, zachęcając do odwiedzenia strony http://forum.kosmetykaaut.pl/index.php i podjęcia się samodzielnej pracy przy aucie. Koszt zakupu polerki i środków wyjdzie taniej niż usługa w profesjonalnym zakładzie. Moim zdaniem warto - oprócz efektu mamy jeszcze wielką satysfakcję. Ja swoje auto robiłem 5 dni po 5-7 godzin dziennie, ale opłaciło się...
-
- Lex user
- Posty: 21
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 11:39
- Model Lexusa: brak
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kosmetyka
Noo z tym się nie zgodzę, ale! oczyuwiście zachęcam wszystkich do próbowania i polerowania samemu, tylko zgodnie ze sztuką aby było jak powinno.angrzeda pisze:tomekb Koszt zakupu polerki i środków wyjdzie taniej niż usługa w profesjonalnym zakładzie:
Dzisiejszego dnia chciałem pokazać Wam kilka zdjęć z pracy nad samym lakierem oraz efektu końcowego prac nad Porsche 964 w czarnym niemetalicznym lakierze. Samochód dużo spędza w warsztacie, co odbija piętno na lakierze niestety w wielu miejscach bardzo głębokie piętno. Auto trafiło do nas ponieważ właściciel nie mógł już na niego patrzeć i chciał aby znów wyglądał jak kiedyś.. Porsche miało już lada dzień trafić na ponowne całkowite lakierowanie, ale dobrze, że my mieliśmy szansę się do niego dobrać. Autem zajęliśmy się kompleksowo, czyli zdjęliśmy koła, zajęliśmy się całym wnętrzem no i oczywiście lakierem. Pozbyliśmy się swirli, zniwelowaliśmy sporo głębokich rys, na końcu zabezpieczyliśmy lakier powłoką Cquartz. Osiągnęliśmy niesamowity efekt, ale najlepiej zobaczcie sami. Zapraszam. http://shinefactory.pl/?page_id=17" target="_blank" rel="nofollow
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości