Obudowa kluczyka IS200 - wymiana

Wszystko co związane z problemami w układzie elektrycznym.

Obudowa kluczyka IS200 - wymiana

Postprzez Zuzinho7 » 31 mar 2015, o 20:36

Witam,

Mam problem bo rozleciała się obudowa kluczyka do IS200, pytanie czy tak obudowa się nada bezproblemowo:
http://allegro.pl/kluczyk-obudowa-surow ... 61880.html

I czy wymiana też jest bezproblemowa czy trzeba potem kodować itd.? Czy wystarczy rozebrać poprzenosić elektronie i będzie ok?

Dzięki za pomoc

--
Pozdrawiam
Zuzinho7
Lex user
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 lut 2015, o 15:32
Model Lexusa: IS200 Sportcross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mielec

Re: Obudowa kluczyka IS200 - wymiana

Postprzez infidel » 31 mar 2015, o 20:46

Ja brałem z tej strony,jakośc bardzo dobra.Na obudowie nalepka z napisem DENSO,ale wątpie,ze to oryginał.Przekładka bezproblemowa,przekładasz elektronike i bedzie ok.Nawet jak baterie zmieniasz to nie trzeba nic kodować itp.Zmierz długośc grotu,są chyba dwa różne rozmiary.

http://kluczyki.otwarte24.pl/Lexus
Avatar użytkownika
infidel
Lex user
 
Posty: 163
Dołączył(a): 30 lip 2014, o 11:26
Model Lexusa: IS 200 Prestige
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: szczecin

Re: Obudowa kluczyka IS200 - wymiana

Postprzez Zuzinho7 » 31 mar 2015, o 21:11

Grot jak się będzie dało wykręcę i założę stary :) no chyba że się nie będzie dało to wtedy podjadę aby wyszlifował.

Dzięki serdeczne za pomoc :)


--
Pozdrawiam
Zuzinho7
Lex user
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 lut 2015, o 15:32
Model Lexusa: IS200 Sportcross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mielec

Re: Obudowa kluczyka IS200 - wymiana

Postprzez jordi007 » 31 mar 2015, o 21:21

ja proponuje ci sie zastanowic na obudowa scyzoryk juz dwa razy polamałem ta seryjna poprostu sa słabe

tego typu to jest tylko przykład
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-obudowa ... 67573.html
Avatar użytkownika
jordi007
Lex Driver
 
Posty: 549
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 15:40
Model Lexusa: is 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: lublin

Re: Obudowa kluczyka IS200 - wymiana

Postprzez Zuzinho7 » 31 mar 2015, o 21:40

Właśnie myślę nad tym bo różnica na tej stronie co podał infidel jest nie wielka a scyzoryk sam w sobie wyglądał fajniej i tak właśnie czuję że ten standardowy zaraz się rozleci.

--
Pozdrawiam
Zuzinho7
Lex user
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 lut 2015, o 15:32
Model Lexusa: IS200 Sportcross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mielec

Postprzez dommell » 31 mar 2015, o 23:42

Co kto lubi. Ja mam i to i to i scyzoryk lezy w domu nieuzywany. Za duze. Nieporeczne.
A co do przekladki. To przewaznie surowki sa takie ze grotu nie przełożysz wiec nastaw sie jeszcze na dorabianie go. To tez jakis tam koszt.
Avatar użytkownika
dommell
Lex Driver
 
Posty: 611
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:21
Lokalizacja: Kielce, Warszawa
Model Lexusa: IS 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce, Warszawa

Re: Obudowa kluczyka IS200 - wymiana

Postprzez Zuzinho7 » 1 kwi 2015, o 00:48

mam znajomego co mi oszlifuje więc nie wyjdzie majątek :)

Dzięki za pomoc

--
Pozdrawiam
Zuzinho7
Lex user
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 lut 2015, o 15:32
Model Lexusa: IS200 Sportcross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mielec

Re: Obudowa kluczyka IS200 - wymiana

Postprzez Keepmovin » 1 kwi 2015, o 13:11

Zuzinho7, jezeli chcesz to ja mam na sprzedaz scyzoryk dluzszy. Myslalem, ze sam sobie zrobie, ale jakos nie bylo czasu i z przyzwyczajenia uzywam starego klucza ;P

Jak cos to PW.
Keepmovin
Lex user
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 02:18
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: Obudowa kluczyka IS200 - wymiana

Postprzez jordi007 » 1 kwi 2015, o 13:55

a ile chcesz za ten scyzoryk i grot oczywiscie jest do dociecia ?
Avatar użytkownika
jordi007
Lex Driver
 
Posty: 549
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 15:40
Model Lexusa: is 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: lublin

Re: Obudowa kluczyka IS200 - wymiana

Postprzez Zuzinho7 » 1 kwi 2015, o 16:15

Napisałem PW

--
Pozdrawiam
Zuzinho7
Lex user
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 lut 2015, o 15:32
Model Lexusa: IS200 Sportcross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mielec

Następna strona

Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości