Napięcie gs 460 mk3
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Napięcie gs 460 mk3
Ciężko powiedzieć ale mi to bardziej wygląda właśnie na sprężyny. Kompresja była mierzona? Choć w tym wypadku pomiar kompresji nie musi wykazać anomalii. Czy w komputerze były zapamiętane błędy wypadania zaplonow? Bo jeśli któryś cylinder by nie działał to miałbyś takie błędy. Chyba że auto cały czas jeździ na wszystkich cylindrach ale czasem nie domaga inny element. Np pompa wysokiego ciśnienia.
-
- Lex user
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 19:57
- Model Lexusa: gs 460
- Skąd:: zabrze
- Kontakt:
Re: Napięcie gs 460 mk3
W historii błędów pokazało się tylko coś o światłach a nic nie było kasowane. Komputer Toyoty nie pokazuje kompletnie nic.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Napięcie gs 460 mk3
Przyjrzyj się tym zaworom. Profilaktycznie można zrobić pomiar kompresji. Aczkolwiek diagnostyka usterki, która raz jest a później jej nie ma jest upierdliwa. Jedyny sposób to zebranie logów gdy problem występuje.
Komputer na pewno by wylapal niepracujace cylindry. Potrafi wyłapać nawet pojedyncze zaplony.
Komputer na pewno by wylapal niepracujace cylindry. Potrafi wyłapać nawet pojedyncze zaplony.
-
- Lex user
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 19:57
- Model Lexusa: gs 460
- Skąd:: zabrze
- Kontakt:
Re: Napięcie gs 460 mk3
Zatem zakupie jaki interfejs i będę szukał dalej. Lexus ma się dziś wypowiedzieć co dalej bo nie potrafią zdiagnozować usterki, albo nie chcą. Serdecznie dzięki za zainteresowanie.
-
- Lex user
- Posty: 77
- Rejestracja: 2 sie 2014, o 20:58
- Model Lexusa: IS 220D
- Skąd:: Wrocław/Rzeszów
- Kontakt:
Re: Napięcie gs 460 mk3
Jeśli sprężyny były wymieniane to zapewne będą dobre.
Niektórzy na zagranicznych forach z podobnymi problemami zgłaszają jeszcze problemy z przycinającą się elektronicznie sterowaną przepustnicą (czujnik położenia pedału gazu - najczęściej) lub z obudową przepustnicy (Throttle body - rzadziej). Czasami zapchany przepływomierz lub filtr powietrza.
Niektórzy na zagranicznych forach z podobnymi problemami zgłaszają jeszcze problemy z przycinającą się elektronicznie sterowaną przepustnicą (czujnik położenia pedału gazu - najczęściej) lub z obudową przepustnicy (Throttle body - rzadziej). Czasami zapchany przepływomierz lub filtr powietrza.
-
- Lex user
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 19:57
- Model Lexusa: gs 460
- Skąd:: zabrze
- Kontakt:
Re: Napięcie gs 460 mk3
Właśnie dzwonił szef serwisu Lexusa i twierdzi że komputer by coś na 100 % pokazał. Sugeruje sprawdzić bak, pompę paliwa że może być syf. Kolejny, nawet dość logiczny trop. Obejrzę jeszcze ten pedał gazu. Przepustnica wyczyszczona 2 miechy temu.
-
- Lex user
- Posty: 77
- Rejestracja: 2 sie 2014, o 20:58
- Model Lexusa: IS 220D
- Skąd:: Wrocław/Rzeszów
- Kontakt:
Re: Napięcie gs 460 mk3
W aucie jest czujnik ciśnienia paliwa w okolicy szyny paliwa, więc problemy z ciśnieniem paliwa powinny wywalić kod błędu lub wyszło by przy monitorowaniu danych na bieżąco pod komputerem.
Co do czujników itp. pracę wszystkich najlepiej sprawdzać przy podpięciu pod komputer (najtańszy kabel techstream się do tego nada).
Wadliwy czujnik pedału gazu na ogół objawia się dziwnym spadkiem mocy podczas jazdy ze stałą prędkością, ale po depnięciu gazu do dechy wszystko wraca do normy po 2-3 sek.
W dieslach za objawy jakie opisujesz (duże spalanie + brak mocy) na ogół odpowiedzialny jest zacinający się EGR, ale nie słyszałem żeby ten element sprawiał problemy w benzyniakach...
Olej jak rozumiem masz full syntetyk 0w-20 (5w-20 na lato jest OK) ze względu na VVT-I, który innych olejów może nie tolerować. Tu jednak objawy to raczej spóźniona reakcja na gaz ani jeżeli brak mocy.
ALE zdarza się, że zapieczeniu ulegają wtryskiwacze. Zwłaszcza jeśli auto dużo chodzi na zimnym lub dużo stoi w korku na biegu jałowym (Benzyna 98 w takich sytuacjach jeszcze bardziej pogorszy sprawę... i zwiększy nagarowanie).
Możesz spróbować wlać butelkę albo dwie (na dwa baki) czegoś takiego http://www.stp.com.pl/produkt-21-30036_ ... 82427.html lub podobnego.
Co do czujników itp. pracę wszystkich najlepiej sprawdzać przy podpięciu pod komputer (najtańszy kabel techstream się do tego nada).
Wadliwy czujnik pedału gazu na ogół objawia się dziwnym spadkiem mocy podczas jazdy ze stałą prędkością, ale po depnięciu gazu do dechy wszystko wraca do normy po 2-3 sek.
W dieslach za objawy jakie opisujesz (duże spalanie + brak mocy) na ogół odpowiedzialny jest zacinający się EGR, ale nie słyszałem żeby ten element sprawiał problemy w benzyniakach...
Olej jak rozumiem masz full syntetyk 0w-20 (5w-20 na lato jest OK) ze względu na VVT-I, który innych olejów może nie tolerować. Tu jednak objawy to raczej spóźniona reakcja na gaz ani jeżeli brak mocy.
ALE zdarza się, że zapieczeniu ulegają wtryskiwacze. Zwłaszcza jeśli auto dużo chodzi na zimnym lub dużo stoi w korku na biegu jałowym (Benzyna 98 w takich sytuacjach jeszcze bardziej pogorszy sprawę... i zwiększy nagarowanie).
Możesz spróbować wlać butelkę albo dwie (na dwa baki) czegoś takiego http://www.stp.com.pl/produkt-21-30036_ ... 82427.html lub podobnego.
-
- Lex user
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 19:57
- Model Lexusa: gs 460
- Skąd:: zabrze
- Kontakt:
Re: Napięcie gs 460 mk3
Witam po dłuższym... Problem rozwiązany. Przyczyną była pompa paliwa. Po wymianie zapier.... Aż miło. Hip hip.dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości