[IS250] Zapalająca się kontrolka poślizgu
: 20 cze 2016, o 20:49
Witam,
Posiadam is250 08r. , buda polift
Mam problem z wyskakujaca kontrolka poślizgu czyt. Kontrolka wyswietlana po prawej stronie (na pomarańczowym tle samochód). Nie świeci sie ona non-stop. Po dojechaniu do.celu, zgaszeniu i odpaleniu lexa po jakims czasue juz sie nie wyświetla. Raz zdarzyło sie, ze zapaliła się przydelikatnym hamowaniu gdy dojeżdżałem do świateł. Bylem z problemem w serwisie Toyoty, z kompa wyczytali błąd ABS+ błąd czujnika spiralnego obrotu kierownicą. Koło kierownicy było tez przesunięte o 13stopni w lewa strone, zostało to skorygowane i kolo kierowczine wyśrodkowane na punkt 0. Mialo to usunąć ten problem, tak tez bylo. Niestety po pewnym czasie gdy samochod stał na słoncu kontrolka znowu sie zaswiecila po odpaleniu. Czujnik spiralny obrotu kierownicą to koszt 1800pln pytanie czy to dobra diagnoza czy.moze cos innego moze powodowac te bledy. Wiem, ze w ISie byl lutowany czyjnim ABS w przednim prawym kole, moze to on robi tyle zamieszania? Miał ktoś cos takiego podobnego?
Na piątek jestem umowiony poraz kolejny do serwisu tym razem sama konsultacja elektryczna itp.
Może macie podpowiedzi itp z góry dzięki.
Posiadam is250 08r. , buda polift
Mam problem z wyskakujaca kontrolka poślizgu czyt. Kontrolka wyswietlana po prawej stronie (na pomarańczowym tle samochód). Nie świeci sie ona non-stop. Po dojechaniu do.celu, zgaszeniu i odpaleniu lexa po jakims czasue juz sie nie wyświetla. Raz zdarzyło sie, ze zapaliła się przydelikatnym hamowaniu gdy dojeżdżałem do świateł. Bylem z problemem w serwisie Toyoty, z kompa wyczytali błąd ABS+ błąd czujnika spiralnego obrotu kierownicą. Koło kierownicy było tez przesunięte o 13stopni w lewa strone, zostało to skorygowane i kolo kierowczine wyśrodkowane na punkt 0. Mialo to usunąć ten problem, tak tez bylo. Niestety po pewnym czasie gdy samochod stał na słoncu kontrolka znowu sie zaswiecila po odpaleniu. Czujnik spiralny obrotu kierownicą to koszt 1800pln pytanie czy to dobra diagnoza czy.moze cos innego moze powodowac te bledy. Wiem, ze w ISie byl lutowany czyjnim ABS w przednim prawym kole, moze to on robi tyle zamieszania? Miał ktoś cos takiego podobnego?
Na piątek jestem umowiony poraz kolejny do serwisu tym razem sama konsultacja elektryczna itp.
Może macie podpowiedzi itp z góry dzięki.